Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Формування мовної особистості студентів у технічних закладах вищої освіти
    (СГ НТМ "Новий курс", 2024) Дяченко, Олена Валеріївна
    З дитинства ми вчимося розмовляти із батьками, намагаємося донести інформацію іншим особам, знайомимося із певними предметами, процесами, явищами, пізнаємо навколишній світ і усьому даємо назви. Так починається становлення мовної особистості майбутнього фахівця, котрий, адаптуючись до соціуму, виконує цілу низку мовних функцій – комунікативну і мислетворчу, пізнавальну, називну та інші, й надалі продовжує свій інтелектуальний і духовний розвиток, спілкуєтьсяз учителями і викладачами, оволодіваючи мовою, її нормами, різноманітними функціями, стилями та жанрами їхньої реалізації.
  • Ескіз
    Документ
    Поняття "мовна особистість" як соціологічна категорія
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Шанідзе, Надія Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Поняття мовної особистості у соціологічному вимірі
    (Impress, 2019) Шанідзе, Надія Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    До питання культури мовної особистості
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Дяченко, Олена Валеріївна
  • Ескіз
    Документ
    Мовленнєва культура − головний чинник духовності студентів
    (НТУ "ХПІ", 2017) Фоміна, Л. В.; Скорбач, Т. В.; Кулікова, І. І.
    У статті висвітлено психолого-педагогічні проблеми формування мовленнєвої особистості студентів. Візитною картою людини, незалежно від її віку, фаху, посади, є індивідуальна мовленнєва культура, що є джерелом духовності й моралі, дзеркалом українського менталітету. Зроблено акцент на важливості поглиблення знань із предметів гуманітарного циклу, сприянні усвідомлення того, що українська мова − національно-культурний феномен народу.