Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Формування мовної особистості студентів у технічних закладах вищої освіти(СГ НТМ "Новий курс", 2024) Дяченко, Олена ВалеріївнаЗ дитинства ми вчимося розмовляти із батьками, намагаємося донести інформацію іншим особам, знайомимося із певними предметами, процесами, явищами, пізнаємо навколишній світ і усьому даємо назви. Так починається становлення мовної особистості майбутнього фахівця, котрий, адаптуючись до соціуму, виконує цілу низку мовних функцій – комунікативну і мислетворчу, пізнавальну, називну та інші, й надалі продовжує свій інтелектуальний і духовний розвиток, спілкуєтьсяз учителями і викладачами, оволодіваючи мовою, її нормами, різноманітними функціями, стилями та жанрами їхньої реалізації.Документ Поняття "мовна особистість" як соціологічна категорія(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Шанідзе, Надія ОлександрівнаДокумент Поняття мовної особистості у соціологічному вимірі(Impress, 2019) Шанідзе, Надія ОлександрівнаДокумент До питання культури мовної особистості(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Дяченко, Олена ВалеріївнаДокумент Мовленнєва культура − головний чинник духовності студентів(НТУ "ХПІ", 2017) Фоміна, Л. В.; Скорбач, Т. В.; Кулікова, І. І.У статті висвітлено психолого-педагогічні проблеми формування мовленнєвої особистості студентів. Візитною картою людини, незалежно від її віку, фаху, посади, є індивідуальна мовленнєва культура, що є джерелом духовності й моралі, дзеркалом українського менталітету. Зроблено акцент на важливості поглиблення знань із предметів гуманітарного циклу, сприянні усвідомлення того, що українська мова − національно-культурний феномен народу.