Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Документ Аналіз температурних режимів роботи гідрообм'ємної передачі в складі гідрооб'ємно-механічної трансмісії трактора(Baltija Publishing, 2018) Шевцов, Вадим МихайловичДокумент До питання економії енергії в регульованому об'ємному гідростатичному приводі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Григоров, Отто Володимирович; Долбін, Є. О.Документ Розрахунок об'ємного гідропривода ходозменшувача для вантажного автомобіля(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Аврунін, Григорій Аврамович; Волков, М. С.; Садовський, Р. Р.Документ Покращення якості технології процесу запресовування зубків у шарошки бурових доліт(НТУ "ХПІ", 2017) Сліпчук, Андрій Миколайович; Яким, Роман СтепановичАналізом характеру пошкоджень поверхонь отворів виявлені сліди від дії сил стиску що виникають вздовж осі зубка при втисненні його в породу вибою. Також виявлено сліди деформації від дії згину на зубок залежно від орієнтації його ковзання по вибою. Фіксували й притирання, фреттинг-корозію, пошкодження локальних ділянок стінок отворів спричинені прокручуванням зубка навколо своєї осі в отворі вінця шарошки. У випадку застосування зубків із симетричним загостренням породоруйнівної частини ефективним виявляється орієнтація твірної вражаючої головки зубка під деяким кутом до осі вінця шарошки. Розрахунки показують, що оптимальним є такий кут рівний 45°.Документ Вплив коксування соплових отворів розпилювачів форсунок двигуна при роботі на альтернативних видах палива на тягово-енергетичні показники МТА(НТУ "ХПІ", 2011) Лебедєв, А. Т.; Шуляк, М. Л.У статті отримано залежності зміни: гакової потужності, швидкості руху і паливо-економічних показників МТА за умови зміни ефективного прохідного перерізу, внаслідок коксування соплових отворів розпилювача форсунки.Документ До питання оптимального синтезу планетарної зубчастої передачі(НТУ "ХПІ", 2007) Калинин, П. Н.; Курмаз, Леонід Володимирович; Жережон-Зайченко, Ю. В.У статті представлена методологія синтезу оптимально-раціонального варіанту планетарної зубчастої передачі колісного редуктора для приводу автомобіля. Задача синтезу розглядається як багатокритеріальна. Обґрунтовано використання методу допустимих множин, що дозволяє керувати процесом параметричного синтезу оптимально-раціонального рішення. Наведено приклад застосування запропонованого методу.Документ Оптимально-раціональне проектування зубчастого електромеханічного привода(НТУ "ХПІ", 2006) Калинин, П. Н.; Курмаз, Леонід Володимирович; Жережон-Зайченко, Ю. В.У статті представлена методологія раціонального проектування електромеханічного привода із зубчастими передачами. Задача раціонального проектування розглянута у формі параметричної оптимізації за 20 критеріями якості. Обґрунтовано використання методу допустимих множин, що дозволяє керувати процесом вибору оптимально-раціонального рішення. Наведено приклад застосування запропонованого методу.Документ Аналіз паливної економічності бензинового автомобільного двигуна при роботі з несталим навантаженням(НТУ "ХПІ", 2013) Ребров, Олексій Юрійович; Мірошніченко, О. В.Визначено оптимальний режим роботи двигуна при несталих навантаженнях, складено математичну модель автомобільного бензинового двигуна, проведено аналіз витрати палива при роботі двигуна на перехідних режимах.