Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
197 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Особливості професійної підготовки здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей в умовах надзвичайного віддаленого навчання (на прикладі класичного та технічного університетів)(Харківський національний університет імені B. H. Каразіна, 2020) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Комишан, Анатолій Іванович; Бикова, М. В.У статті розглядається проблема організації професійної підготовки здобувачів вищої освіти педагогічного профілю в умовах надзвичайно віддаленого навчання на прикладі класичного та технічного університетів. Авторами з’ясована сутність термінологічного поля дослідження «онлайн освіта», «мобільне навчання», « надзвичайне віддалене навчання» та схарактеризовано їхні ознаки. Спираючись на наукові узагальнення та результати емпіричних досліджень виокремлено суттєві ознаки організації професійної підготовки здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей в умовах класичного та технічного університетів, названий алгоритм певних дій, що сприятиме досягненню успіху в освітній діяльності й названі його складові. Схарактеризовано необхідність встановлення контакту між усіма учасниками освітнього процесу; необхідність встановлення пріоритетів при визначенні навантаження студентів навчальним матеріалом; необхідність реалізації компетентнісного підходу в організації самостійної роботи студентів; необхідність застосування технології співпраці; необхідність обрання та застосування хмарних інструментів віртуальної взаємодії учасників освітнього процесу. У ході анкетування й опитування здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей класичного та технічного університетів було встановлено особливості організації професійної підготовки майбутніх педагогів вищої школи в умовах надзвичайного віддаленого навчання, їхній вплив на успішність здобувачів вищої освіти в професійній підготовці та мотивацію до навчання.Документ Мотивація науковців до комерціалізації результатів досліджень: європейський досвід(Сумський державний університет, 2024) Євсєєв, Андрій Сергійович; Перерва, Петро ГригоровичВ доповіді визначено, що одним з наріжних питань при здійсненні трансферу технологій є питання прав на результати НДДКР, які фінансуються державою. Мотивація продуктивної роботи творчих колективів залежить від того, хто є кінцевим правовласником. Однак єдиного підходу до вирішення цієї проблеми немає: навіть у межах ЄС існує кілька моделей гармонізації інтересів договірної держави та підрядників.Публікація Діагностика мотиваційного профілю працівників: базовий інструментарій формування(ФОП Томенко Ю. І., 2023) Гуцан, Олександр МиколайовичПублікація Закордонний досвід оплати праці(ФОП Томенко Ю. І., 2023) Гуцан, Олександр Миколайович; Коротка, А. О.Публікація Класифікація методів мотивації персоналу(ФОП Томенко Ю. І., 2023) Гуцан, Олександр Миколайович; Космін, Олександр ЮрійовичДокумент Сучасні інструменти підвищення мотивації та рівня якості освіти(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024) Северин, Надія ВасилівнаДокумент Мотивація ціннісного ставлення до здоров'я студентів хімічних фахів в процесі їхньої професійної підготовки(Видавничий дім "Гельветика", 2022) Родигіна, Віта Петрівна; Курій, Олена Володимирівна; Бабаджанян, Вікторія ВолодимирівнаОднією з актуальних та важливих медико-соціальних проблем на сучасному етапі є збереження та зміцнення здоров’я молоді. Увага до проблеми формування мотивації на ціннісне ставлення до здоров’я студентською молоддю пояснюється тим, що рівень здоров’я студентів становить чималу частку в структурі населення й формує в майбутньому трудові ресурси нашої країни. У статті розглянуті роль мотивації у формуванні ціннісного ставлення до здоров’я студентів хімічних фахів. Студенти хімічних спеціальностей, незважаючи на свою майбутню професійну діяльність, яка здійснюється в умовах впливу на організм шкідливих хімічних речовин, на жаль, мало приділяють часу та зусиллям на збереження власного здоров’я. Було визначено рівень обізнаності студентів хімічних фахів першого курсу з ведення здорового способу життя. Для підвищення ефективності щодо підвищення мотивованості студентів хімічних спеціальностей на ціннісне ставлення до свого здоров’я була розроблена здоровоохоронна модель, яка ґрунтується на комплексному підході та взаємозв’язку навчальної та виховної роботи протягом усього періоду навчання.Документ Урахування мотивуючих і демотивуючих факторів під час навчання студентів іноземній мові(Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, 2024) Суханова, Тетяна Євгенівна; Коляда, Ірина ВалеріївнаПублікація Управління системою мотивації персоналу малого підприємництва(Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2023) Ситий, О. А.; Сергієнко, Олена АндріанівнаДокумент Трансформація менеджменту(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022) Лінькова, Олена ЮріївнаПричини трансформації менеджменту: глобалізація, розвиток ринкової інфраструктури; дифузія інновацій; діджиталізація; зміна соціальних систем. Напрямки розвитку менеджменту: вмотивованість працюючих; командна робота; підвищення відповідальності працівників; управління інноваціями; сталий розвиток.