Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 56
  • Ескіз
    Документ
    Екстрене дистанційне навчання в Україні
    (КП "Міська друкарня", 2020) Кухаренко, Володимир Миколайович; Бондаренко, Володимир Васильович
    У колективній монографії викладено теоретико-методологічні погляди на нагальну для всієї системи освіти України проблему реалізації навчального процесу в умовах карантину, викликаного пандемією COVID-19. Навчальні заклади України всіх рівнів змушені були за короткий термін перейти на дистанційний навчальний процес, до якого не всі виявилися готовими. При розгляді прикладів реалізації навчального процесу з’ясувалося, що процес планування освіти та її практична реалізація в умовах кризи вимагають не лише творчого підходу, але й прийняття серйозних організаційних заходів і не лише на рівні самих навчальних закладів. Науково-методичний і науково-практичний аналіз ситуації, запропонований науково-педагогічною спільнотою охоплює широке коло питань, проблем і пропозицій, які ґрунтуються на власному педагогічному досвіді. Видання призначене для науково-педагогічних працівників, викладачів-практиків, аспірантів, магістрів й усіх тих, кому не байдужі питання сучасної освітньої системи України.
  • Ескіз
    Документ
    Позиціонування університету на ринку освітніх послуг
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Мирошник, Тетяна Олександрівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    Доведено, що державне регулювання сфери освітніх послуг надає прямий вплив на стратегію ринкового позиціонування вищих навчальних закладів Обгрунтовано, що в усьому світі держава фінансує освіту насамперед у напрямі її фундаменталізації та гуманізації. Крім того, держава надає гарантії довгострокових інвестицій інших суб'єктів у цю сферу, застосовує податкові пільги та інші форми регулювання ринку освітніх послуг
  • Ескіз
    Документ
    Study of factors of influence and principles of university brand formation
    (Baltija Publishing, Riga, Latvia, 2024) Pererva, P. G.; Myroshnyk, T. O.
    Досліджено сутність бренду університету та визначено його складові. Запропоновано визначати бренд університету як відому і популярну марку конкретного навчального закладу, від якої споживачі очікують відповідну якість освітніх послуг. Встановлено, що рівень пізнаваності університетського бренду як сукупності його різних властивостей та характеристик (історії, традицій, репутації, інформації про освітній заклад, візуальних компонентів і таке ін.) досить високий у представників ключових груп стейкхолдерів – щодо потенційних абітурієнтів, їхніх батьків, представників організацій партнерів університету, студентів, викладачів тощо. Визначено, що на ефективність бренду університету впливає досить велика кількість об’єктивних та суб’єктивних факторів. Поведено дослідження найбільш важливих з них, обґрунтовано їх склад та очікувані результати впливу на силу бренду та ефективність його використання. Доведено, що бренд університету повинен формуватися у єдності вербальних та візуальних чинників-ідентифікаторів.
  • Ескіз
    Документ
    Бренд як одна з основних складових розвитку вищого навчального закладу
    (ФОП Томенко Ю. І., 2023) Мирошник, Тетяна Олегівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні засади впровадження онлайн-лабораторій у вищій дистанційній освіті: аналіз та педагогічні висновки
    (2024) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Заволодько, Ганна Едвардівна
  • Ескіз
    Документ
    Methodological approaches to constructing optimal learning trajectory for formation of communicative skills in different categories of learners
    (2023) Garnyk, Liudmyla Petrivna; Snihurova, Irina Ivanivna
    This article proposes to apply process approach to building optimal educational trajectory for formation of communicative skills, considering educational needs of various categories of learners, basing on comparative and historical review of methodological approaches to language learning. Authors emphasize importance of focusing on individual psychological and cognitive aspects (perception, memorization, reproduction) of information perception by different categories of language classes students.
  • Ескіз
    Документ
    Криза системи оцінювання мовних знань студентів та перспективи виходу з неї
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Ніконоров, Сергій Іванович
  • Ескіз
    Документ
    Тенденції розвитку вищої освіти виходячи з завдань економічного розвитку і в контексті транснаціональних вимірів міжнародного співробітництва
    (Український державний університет залізничного транспорту, 2021) Синіговець, Ольга Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Нормативно-правовий механізм державного управління розвитком професійної (професійно-технічної) освіти
    (Класичний приватний університет, 2019) Грень, Лариса Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Забезпечення якості освіти вишів – потреба сьогодення і перспектива майбутнього України
    (Видавництво "Дике Поле", 2018) Грень, Лариса Миколаївна