Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Розрахункова оцінка тепловідведення до навколишнього середовища теплоносіями системи охолодження ДВЗ(НТУ "ХПИ", 2018) Марченко, Андрій Петрович; Федоров, Андрій Юрійович; Ліньков, Олег ЮрійовичДля визначення основних складових втрат теплоти та їх оптимізації, в роботі уточнено методику оцінки тепловиділення до навколишнього середовища теплоносіями системи охолодження в залежності від режиму роботи ДВЗ. Проведено аналітичне дослідження оцінки втрат теплоти з охолоджувальною рідиною в систему охолодження двигуна внутрішнього згоряння. За результатами побудовано апроксимовані криві зміни тепловиділення у теплоносії дизеля типу 5ТДФ в залежності від швидкісного режиму роботи та навантаження. Для розробки методики розрахунку побудовано схему енергетичного балансу силової установки транспортного засобу з двигуном типу 5ТДФ. Уточнено методику визначення складових теплового балансу. За уточненою методикою проведено розрахункове дослідження складових теплового балансу двигуна, яке дозволило визначити вплив регулювання роботи вентилятора системи охолодження на економічність дизеля при різних рівнях навантаження. Результати розрахункового дослідження дозволили визначити шляхи вдосконалення системи охолодження силової установки для підвищення її надійності за рахунок підтримки більш стабільного температурного стану деталей ДВЗ.Документ Конструктивні засоби оптимізації теплонапруженого стану циліндрової гільзи швидкохідного дизеля(НТУ "ХПІ", 2017) Триньов, Олександр Володимирович; Коростиченко, Владислав Вадимович; Бугайцов, Роман ЮрійовичНаведені результати розрахункових досліджень теплонапруженого стану циліндрової гільзи швидкохідного дизеля. В дослідженні вирішуються задачі аналізу впливу відомих конструктивних засобів, їх комбінацій на температурний стан робочої поверхні гільзи. Оптимізація температурного стану гільзи передбачає отримання такого профілю температур вздовж робочої поверхі гільзи, який би забезпечив мінімальні витрати на тертя, які, в свою чергу залежать від в’язкості моторного мастила на робочій поверхні гільзи. Використовується математична модель на основі методу скінчених елементів.Документ Забезпечення і контроль експлуатаційних властивостей охолоджуючих рідин ДВЗ(НТУ "ХПІ", 2008) Безюков, Олег Костянтинович; Жуков, Володимир Анатолійович; Жукова, О. В.Надійність та ефективність розробок машинобудування, в том числі двигуни внутрішнього згорання довжині забезпечувати на всіх етапах життєвого циклу машині. В процесі експлуатування це завдання вирішуєть-ся насамперед за рахунок використовування високоякісних паливно-мастильних матеріалів і охолоджувальних рідин. Статтю присвячено питанням забезпечення і контролю експлуатаційних властивостей теплоносіїв систем охолодження ДВЗ. Описано методику досліджень, яка дозволяє моделювати теплові та механічні впливи на охолоджувальну рідину. Наведено результати досліджень динаміки старіння охолоджувальних рідин під впливом різних експлуатаційних факторів, дано рекомендації по методах контролю та відновлення потрібних властивостей теплоносіїв.