Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Техніко-економічна оцінка варіантів технологічного процесу складання промислових виробів
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Пономарьов, Владислав Дмитрович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що трудомісткість технологічного процесу складання визначає суму штучного часу загального складання виробів у технологічній документації по всім п операціям. Цей показник рекомендується визначати окремо по вузловому і загальному складанні виробів.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості адаптації маркетингових технологій до умов воєнного стану
    (Видавництво "Ліра-К", 2024) Райко, Діана Валеріївна; Солошенко, Андрій
  • Ескіз
    Документ
    Методичні рекомендації по оцінці ефективності використання інтелектуального потенціалу машинобудівних підприємств
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Марчук, Леся Сергіївна
    Машинобудівна галузь займає провідну роль у промисловості України, а розвиток машинобудівних підприємств залежить від низки інтелектуальних факторів, які потребують оцінки. Адже саме за допомогою оцінки відбувається аналіз розвитку та ефективність використання інтелектуального потенціалу. Інтелектуальний потенціал машинобудівного підприємства в основному має нематеріальний характер, тому його складно виміряти, оскільки він не відбивається в бухгалтерських або статистичних даних. Проте, визначення його величини є надзвичайно важливим процесом для розробки і реалізації стратегії розвитку машинобудівного підприємства, посилення конкурентоспроможності його продукції. Оцінка якості інтелектуального потенціалу здійснюється на основі певної кількості критеріїв кожного з компонентів потенціалу. Кількісна оцінка інтелектуального потенціалу промислового підприємства передбачає користування певними одиницями виміру. Ними можуть бути конкретні величини, придатні для оцінки компонентів, або умовні показники (бали, коефіцієнти, індекси). Однак, числові значення не в повній мірі відображають якісну характеристику компонентів інтелектуального потенціалу машинобудівного підприємства, яку можна отримати, аналізуючи показники в динаміці. На сьогоднішній день існує велика кількість методів, які можна використовувати для оцінки інтелектуального потенціалу машинобудівного підприємства, але водночас немає єдиної загальновизнаної методики оцінки, яка дозволить українським підприємствам не тільки займати достойне місце на світовому ринку, а й ефективно розвивати та використовувати інтелектуальний потенціал. Тому питання оцінки інтелектуального потенціалу машинобудівних підприємств є дуже гострим та потребує подальшого дослідження. В статті було створено та обґрунтовано власні науково-методичні рекомендації стосовно оцінки ефективності використання та розвитку інтелектуального потенціалу.
  • Ескіз
    Документ
    Algorithmic support for multicriteria assessment of retail information systems
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Bieliaiev, Oleksandr Ihorovych; Liutenko, Iryna Victorivna; Stratiienko, Nataliia Kostiantunivna
    This article is devoted to the issues of assessing the effectiveness of information systems for enterprises engaged in retail trade in consumer goods. This article describes the tasks that the retail FMCG trade, as well as the functions of the retail trade, solve. The features of the subject area were considered, which will form the basis for the formation of scales for assessing the effectiveness of information systems. The priorities, tasks, and features of the business model of enterprises engaged in retail trade in consumer goods, depending on the market segment they occupy. Various types of corporate information systems that can be used in retail trade are considered. The analysis of the subject area made it possible not on ly to determine important metrics for assessing the effectiveness of information systems but also to determine the priority of the requirements for the availability of certain functionality in the information system from each business segment, large, medium and small. Also, the existing standards in the subject areas of software development and enterprise organization were considered. This article proposes a methodology for evaluating information systems for enterprises engaged in consumer goods retail trade that belong to different market segments. The proposed methodology is based on the approach of multi-criteria expert assessment. An example of linguistic variables for one of the questions of the questionnaire for experts is given. The order of operation of the expert system is also presented in the form of an activity diagram. The developed expert information system can be monetized by providing referral links to the products of companies supplying information systems for retail. In the future, it is planned to add the ability for qualified experts to select combination of metrics for assessment, as well as change the assessment scale to increase accuracy.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання курсового проекту за дисципліною "Економіка підприємства"
    (НТУ "ХПІ", 2017) Гармаш, Сергій Володимирович
    Метою курсового проекту є узагальнення і закріплення знань і практичних навичок, отриманих студентами під час вивчення дисципліни «Економіка підприємства» та їхнього ефективного застосування для вирішення конкретних практичних задач у подальшому. Також метою курсового проекту є поглиблення знань за індивідуальною темою роботи.
  • Ескіз
    Документ
    Методичний підхід до впровадження та оцінки ефективності системи управління якістю на машинобудівному підприємстві
    (Дніпропетровський національний університет, 2009) Зубкова, Аліна Болеславівна
    У статті удосконалено методичний підхід до впровадження на оцінки ефективності системи управління якістю підприємства, що поєднує дослідження культури якості як узагальнюючого показнику стану управління підприємством на чотирма вимірами культури якості та економічної оцінки діяльності підприємства, що включає діагностику ключових показників діяльності підприємства та визначення економічної вартості культури якості. Використання запропонованого підходу дозволить систематизувати підхід управління якістю на машинобудівному підприємстві та забезпечити комплексну оцінку діяльності підприємства. Також автором було визначено складові оцінювання ефективності систем управління якістю, що поєднують в собі фінансово-економічні показники діяльності промислового підприємства, показники оцінки якості продукції, показники рівня культури якості підприємства та показник економічної вартості культури якості підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні підходи до розвитку і вдосконалення системи економічної безпеки підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2013) Хаустова, Ірина Євгенівна
    Запропоновано спосіб оцінки ефективності захисних заходів, алгоритм якого включає експертну оцінку небезпек існуючих загроз і ступеня протидії їм використовуваних захисних заходів. Застосування даних оцінок дозволяє проектувати систему забезпечення економічної безпеки на основі найбільш повного і раціонального використання наявних ресурсів, що спрямовуються на захист від найбільш значущих загроз і збереження промислового підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості оцінювання енергоефективності проектів житлових будинків
    (НТУ "ХПІ", 2010) Фаренюк, Г. Г.; Агєєва, Г. М.
    Наведено результати узагальнення даних проектної документації, які дозволяють отримати достатній обсяг інформації для оцінки ефективності використання енергоресурсів на опалення будинку під час його експлуатації. Отримані результати враховано при розробленні проекту ДСТУ Б А.2.2-8:2010 "Розділ "Енергоефективність" у складі проектної документації будинків".
  • Ескіз
    Публікація
    Організаційні засади розвитку маркетингової діяльності промислового підприємства
    (Київський національний економічний університет, 2012) Райко, Діана Валеріївна
    В роботі удосконалено організаційну структуру департаменту маркетингу на крупному промисловому підприємстві, особливість якої полягає у виокремленні трьох відділів: маркетингових досліджень, розвитку бізнесу та комунікацій, що зумовлюється змістом функцій, які властиві маркетингу як основі розвитку підприємства. Удосконалено методичне забезпечення з оцінки діяльності керівників відділів департаменту маркетингу, відмінність якого полягає в урахуванні функціональної спрямованості роботи кожного відділу, застосуванні експертних методів з використанням універсальної шкали Харінгтона для кількісного визначення показників за двома складовими: результатами роботи та якостями керівників (діловими, професійними та особистісними).