Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
43 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Концептуальні моделі підвищення кваліфікації працівників освіти у сфері інтелектуальної власності та їх практична реалізація(Оберіг, 2020) Лунячек, Вадим Едуардович; Рубашка, Володимир ПетровичДокумент Роль іміджу викладача у формуванні лідерського потенціалу студентів(2020) Штученко, Ірина Євгенівна; Кутєпова, С. С.; Чаплій, Є. В.Документ Особливості формування педагогічної майстерності як складника лідерського потенціалу особистості(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Алієва, Р. Р.; Шаполова, Вікторія ВалеріївнаДокумент Сприйняття та особливості формування у майбутніх педагогів вищої школи готовності до застосування інноваційних педагогічних технологій(2021) Сидоренко, Марина Дмитрівна; Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаДокумент Моделювання викладання педагогічних дисциплін у процесі підготовки майбутніх докторів філософії в умовах технічного університету(2019) Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаСтаттю присвячено актуальній пробле мі формування основ педагогічної майстерності, як результату готовності до педагогічної діяльності аспірантів технічного університету у процесі навчання педагогічним дисциплінам. Розглянуто особливості формування основ педагогічної майстерності аспірантів у процесі 1 року навчання блоку педагогічних дисциплін на підставі моделювання викладання педагогічних дисциплін. У статті розкрито суть процесу моделювання при викладанні педагогічних дисциплін аспірантам університету на підставі компетентісного, системного підходів. Наголошується, що у процесі формування основ педагогічної майстерності варто сформувати певну систему знань, де значне місце мають посідати знання про системне моделювання у педагогічному процесі. На основі аналізу психолого педагогічної літератури визначено особливості моделювання викладання педагогічних дисциплін в контексті формування основ педагогічної майстерності у процесі навчання майбутніх докторів філософіі в умовах технічного університету. Схарактеризовано модель контекстного системного формування основ педагогічної майстерності у процесі викладання педагогічних дисциплін аспірантам. Розкривається сутність контекстного системного формування основ педагогічної майстерності при викладанні педагогічних дисциплін майбутнім докторам філософії 1 року навчання, його елементи цілі, зміст, методи, засоби і форми навчання. Зазначено, що розробка і впровадження блоку педагогічних дисциплін з урахуванням профіналізованого змісту навчання педагогічних дисциплін, фундаменталізованого змісту навчанн я базових програмних продуктів (силабус), фундаменталізованого зміст навчання перспективних продуктів (випереджаючий характер навчання, форми, методи, інноваційні технології) фахової підготовки в умовах технічного університету сприяє набуттю майбутніми викл адачами відповідної ієрархії системи знань, забезпечує готовність майбутніх викладачів до якісної та ефективної репродуктивної та продуктивної професійної діяльності. Обговорюються результати сформованості основ педагогічної майстерності майбутніх виклада чів вищої школи з числа аспірантів 1 року навчання на вищеозначених засадах.Документ Зміст та структура поняття "педагогічна майстерність" у вимірах науковців та майбутніх докторів філософії економічних та інженерно-технічних спеціальностей(2018) Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаСтаттю присвячено актуальній проблемі формування основ педагогічної мастерності, як результата готовності до педагогічної діяльності аспірантів економічних та інженерно-технічних спеціальностей. У центрі уваги перебуває процес навчання педагогічним дисциплінам в умовах технічного університету організованого на засадах міждисциплінарного і компетентісного підходів. Визначено сутність терміну "педагогічна майстерність" у вимірах видатних педагогів та майбутніх докторів філософії економічних та інженерно-технічних спеціальностей.Документ Game of gender: rethinking archetype theory in light of case studies on intercultural comunication in educational space(2021) Garnyk, Liudmyla Petrivna; Snihurova, Irina IvanivnaArticle provides observe of classical theories of gender and archetypal analysis, as like as author’s attempt to apply Jungian classical theory for discovering reasons and preconditions for forming different gender stereotypes and preconceptions relevant to competence level, empathy and level of pedagogical skills within scope of cross-cultural communication discourse. In the article is also discussed Edward W. Said’s concept of “Orientalism” and oriental discourse formation on base of colonial and postcolonial narratives and issues related with gender and coherent with them archetypes. Philosophic anthropological analysis and psychological methodics that were used in research, allow us to discover in historical perspective trends and triggers for changing traditional stereotypes on distribution of gender roles in Western and Middle Eastern societies. Usually notions of gender and sex in traditional societies fix normative imagination and stereotypes coherent with social roles and hierarchy, jobs and allowed forms of religious, political, economical and social activity and taboos for male and female. Social and gender roles on practice are flexible and in the most cases depended on conflicts and related with them inevitable social changes. Numerous psychological theories based on multiplicity of worldviews and cultural backgrounds, that is why they try from different viewpoints to describe why people who belong to traditional societies in different ways recognize their gender and social identity. Thus, concept of gender identity and caused by it changes in social roles performance we have proposed to study as social and psychological categories without focusing on just biological background of this issue. We also used in our research main ideas of Gilbert Durand’s “Imaginer” as theoretical framework for interpretation dynamics of archetypes changing in traditional societies and postmodern communities of Middle East and Europe.Документ Шляхи розв’язання проблемних питань у сфері функціонування професійно-технічної освіти в Україні(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Грень, Лариса МиколаївнаУ статті досліджено проблемні питання у сфері професійно-технічної освіти України; низький рівень фінансування визначено як головний показник погіршення стану системи професійно-технічної освіти; представлено результати дослідження, проведеного у різних регіонах України (зокрема, у Луганській (підконтрольній Україні території), Полтавській, Волинській і Харківській областях) щодо оцінювання результативності функціонування системи професійно-технічної освіти й експертного оцінювання учнями та студентами їхньої майбутньої професійної діяльності; наведено сформульовані респондентами пропозиції щодо напрямів покращення функціонування та/або розвитку системи професійно-технічної освіти.Документ Роль викладача вищого технічного навчального закладу у формуванні корпоративної культури майбутніх фахівців(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2013) Шаполова, Вікторія ВалеріївнаДокумент Технологія формування педагогічної майстерності у майбутніх тренерів(Полтавський національний педагогічний університет ім. В. Г. Короленка, 2018) Юшко, Олексій Володимирович; Борейко, Наталя Юріївна; Азаренкова, Любов ЛеонідівнаУ статті проаналізовано поняття "педагогічна майстерність" та визначено складники педагогічної майстерності тренера. Розкрито особливості формування педагогічної майстерності майбутніх тренерів у НТУ "ХПІ". Розроблені критерії та визначено рівень сформованості педагогічної майстерності у студентів 1-4 курсів. Досліджено вплив навчальних дисциплін на сформованість компонентів педагогічної майстерності у майбутніх тренерів.