Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Web-аналітика для бізнесу
    (Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, 2021) Раєвнєва, Олена Валентинівна; Аксьонова, Ірина Вікторівна; Бровко, Ольга Іванівна; Шликова, Вікторія Олександрівна
    В сучасних умовах розвитку цифрового суспільства підвищується важливість Web-аналітики, як системи збору, аналізу та інтерпретації статистичної інформації про відвідувачів сайтів різноманітних бізнес-структур з метою виявлення та розуміння причини їх дій та подальшої оптимізації діяльності. Навчальна дисципліна «Web-аналітика для бізнесу» спрямована на опанування сучасних цифрових практик та технологій роботи з інформацією, ефективних інструментів веб-аналітики, розуміння того, що аналітика є ключової навичкою в управлінні бізнес-продуктом. У процесі вивчення дисципліни відбувається практичне засвоєння методології пошукової оптимізації в Інтернет, що передбачає з’ясування сутності, змісту, мети і завдань веб-аналітики, опанування методичним інструментарієм проведення вимірювання та аналізу web-даних з метою прийняття рішень спрямованих на оптимізацію використання web-засобів фірми. Метою навчальної дисципліни «Web-аналітика для бізнесу» є набуття теоретичних знань та практичних навичок з основ проведення web-аналізу різноманітних web-ресурсів задля оцінки їх ефективності та оптимізації діяльності бізнесу. Об’єктом навчальної дисципліни є різноманітні види бізнесу, які використовують цифрові аналітичні інструменти для отримання інформації, на підставі якої приймаються обґрунтовані управлінські рішення щодо оптимізації діяльності та подальшого розвитку. Предметом навчальної дисципліни є цифрові інструменти пошуку та аналізу інформації, сервіси web-аналітики, що дозволяють збирати, вимірювати, оцінювати дані, візуалізувати їх, презентувати з метою прийняття управлінських рішень щодо підвищення ефективності бізнесу.
  • Ескіз
    Документ
    Визначення смислової близькості текстів при аналізі контенту в рекомендаційних системах
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Крученюк, А. Ю.; Хайрова, Ніна Феліксівна
  • Ескіз
    Документ
    Основи пошуку науково-економічної інформації в Інтернет
    (Харківський національний технічний університет сільського господарства ім. Петра Василенка, 2018) Мегель, Юрій Євгенович; Путятін, Валерій Петрович; Коваленко, Світлана Миколаївна; Чалий, Ігор Вільович; Чала, О. І.
    Методичні вказівки призначені для допомоги студентам при вивченні дисциплін з інформаційних технологій, як в аудиторії так і самостійно.
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи та основні проблеми розвитку інтернет-торгівлі в Україні
    (Унiверситетська книга, 2014) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Іванова, Тетяна Євгенівна
    Останніми роками в усьому світі все більшого поширення набувають методи ведення бізнесу в Інтернеті, зокрема. інтернет-торгівля. Застосування Інтернету дозволяє швидко і з незначними витратами вивести і просувати продукцію на національний і міжнародні ринки. Торгівля через Інтернет дозволяє істотно знизити вартість продукції, оскільки відпадають потреби в утриманні торгових площ, придбанні торгівельного обладнання, не потрібно утримувати торгівельний персонал тощо. Крім того, споживач у реальному масштабі часу може переглянути номенклатуру продукції, що реалізується, швидко знайти потрібний товар, вияснити його характеристики, ознайомитися з відгуками інших споживачів, обрати зручний спосіб і час доставки товару, провести платежі через Інтернеті і т. ін.
  • Ескіз
    Документ
    Хмарний моніторинг у соціально-економічних дослідженнях
    (Українська інженерно-педагогічна академія, 2016) Бондаренко, Тетяна Сергіївна; Кожевніков, Георгій Костянтинович; Агєєва, О. О.
    У монографії окреслені методологічні проблеми організації хмарного моніторингу у соціально-економічній сфері, висвітлено особливості побудови систем хмарного моніторингу, розглянуто досвід використання хмарних технологій та описано хмарні сервіси для побудови систем моніторингу у соціально-економічних дослідженнях. Запропоновано формування системи моніторингу на основі використання хмарних сервісів пошукової системи Google, розглянута структура системи хмарного моніторингу та описано її компоненти. Монографія розрахована на широкий загал читачів: наукових співробітників, студентів та аспірантів, викладачів вищих та професійно-технічних навчальних закладів.
  • Ескіз
    Публікація
    Куратор змісту
    (КП "Міська друкарня", 2016) Кухаренко, Володимир Миколайович; Главчева, Юлія Миколаївна; Рибалко, Олена Володимирівна
    У навчальному посібнику розкриті причини появи нового напряму діяльності дослідника – курування змісту, пов'язаного з обробкою великих обсягів інформації з мережі Інтернет, методика курування, необхідні навички, які повинні мати куратори для роботи з інформативними матеріалами Інтернет, та засоби для забезпечення користувача сучасними тематичними інформаційними матеріалами в різних сферах науки культури та життя. Дане видання призначене для магістрів, аспірантів та докторантів, керівників навчальних закладів освіти, науково-педагогічних і педагогічних працівників вищих навчальних закладів.