Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Документ Особливості професійного розвитку майбутніх молодших спеціалістів електромеханіків на засадах дуальної системи навчання в умовах Харківського комп'ютерно-технологічного коледжу НТУ "ХПІ"(Національний технічний інститут "Харківський політехнічний інститут", 2019) Бенгард, Олександр Олегович; Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаДокумент Спільнота практики у дистанційному навчанні(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Кухаренко, Володимир МиколайовичДокумент Шляхи підвищення якості процесу розробки програмного забезпечення на основі моделей зрілості(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Годлевський, Михайло Дмитрович; Гончаренко, Тетяна Євгенівна; Бурлаков, Георгій Олександрович; Малець, Дмитро КостянтиновичСтисло розглянуті основні етапи еволюції поняття якості виробу та послуги, починаючи з системи Тейлора до концепції тотального менеджменту якості TQM (Total Quality Management). Зважаючи на універсальний характер стандартів серії ISO-9000, вони були застосовані в області програмної інженерії. Шляхи підвищення якості процесу розробки програмного забезпечення (ПР ПЗ) розглядаються на основі моделей зрілості. Основними моделями зрілості є: CMMI (Capability Maturity Model Integration) та SPICE (Software Process Improvement and Capability dEtermination). CMMI реалізована у двох варіантах – дискретному і безперервному. Першому відповідає поняття «рівень зрілості», а другому – «рівень можливості». З цими поняттями пов’язана оцінка поточного стану ПР ПЗ організації та окремих фокусних областей. На відміну від моделі CMMI модель зрілості SPICE реалізована тільки в одному варіанті – безперервне подання. Ця модель визначає тільки поняття «рівень можливості» окремо взятих процесів. Аналогом фокусної області моделі CMMI є поняття процесу моделі SPICE, який складається з практик. Основним недоліком моделі CMMI є те, що вона не ураховує особливості організації розробника ПЗ. З іншого боку, при використанні моделі SPICE по відношенню до окремого процесу експерти можуть використовувати наступну інформацію: методологію управління проектом; модель життєвого циклу ПР ПЗ; особливості предметної області; цілі організації. На основі розглянутої структури та проведеного порівняльного аналізу цих моделей виявлені окремі їх властивості, які дозволили сформулювати шляхи підвищення зрілості ПР З. Основними з них є: формалізація моделей зрілості; розробка математичних моделей підвищення рівня зрілості як окремих процесів, так і всього ПР ПЗ; формування дискретної моделі зрілості на основі SPICE; використання методології колективного експертного оцінювання вихідного стану окремих фокусних областей моделі СММІ і процесів моделі SPICE.Публікація Методичні рекомендації з організації та проведення практик магістрів спеціальності 8.03050201 "Економічна кібернетика"(НТУ "ХПІ", 2015) Конохова, Зоя ПетрівнаМетодичні рекомендації з організації та проведення практик магістрів спеціальності 8.03050201 "Економічна кібернетика". Практика, будучи складовою навчального процесу, складається з виробничої та переддипломної, проводиться з метою забезпечення практичного використання знань, отриманих студентом за весь попередній період навчання, формування професійних навичок, збору матеріалів для написання дипломної роботи, а також підготовки бази для самостійної трудової діяльності.Публікація Методичні рекомендації з організації та проведення практик спеціалістів спеціальності 7.03050201 "Економічна кібернетика"(НТУ "ХПІ", 2015) Конохова, Зоя ПетрівнаМетодичні рекомендації з організації та проведення практик спеціалістів спеціальності 7.03050201 "Економічна кібернетика". Практика, будучи складовою навчального процесу, складається з виробничої та переддипломної, проводиться з метою забезпечення практичного використання знань, отриманих студентом за весь попередній період навчання, формування професійних навичок, збору матеріалів для написання дипломної роботи, а також підготовки бази для самостійної трудової діяльності.Публікація Методичні рекомендації з організації та проведення практик бакалаврів спеціальності 6.030502 "Економічна кібернетика"(НТУ "ХПІ", 2015) Конохова, Зоя ПетрівнаМетодичні рекомендації з організації та проведення практик бакалаврів спеціальності 6.030502 "Економічна кібернетика". Практика, будучи складовою навчального процесу, складається з виробничої та переддипломної, проводиться з метою забезпечення практичного використання знань, отриманих студентом за весь попередній період навчання, формування професійних навичок, збору матеріалів для написання дипломної роботи, а також підготовки бази для самостійної трудової діяльності.Документ Дослідницька компетентність студентів спеціальності фізична культура і спорт(НТУ "ХПІ", 2017) Борейко, Наталя Юріївна; Азаренкова, Любов ЛеонідівнаУ статті досліджуються основи формування дослідницької компетентності, визначався рівень сформованості дослідницької компетентності у студентів спеціальності «Фізична культура і спорт». Дослідницька компетентність студентів визначалась за трьома компонентами ціннісно-мотиваційного, когнітивного й операційного. Для покращення рівня дослідницької компетентності розроблено технологію її формування у студентів спеціальності «Фізична культура і спорт». Технологія включає три етапи: мотиваційний, когнітивно-орієнтований, діяльнісно-процесуальний.Документ Методичні вказівки з науково-дослідної роботи та науково-дослідної практики(НТУ "ХПІ", 2016) Матросов, Олександр Дмитрович; Матросова, Вікторія ОлександрівнаДокумент Опосредованность интуитивного синтетического суждения(НТУ "ХПИ", 2016) Бардин, Александр НиколаевичДля познания мира – и физического и духовного – совершенно необходимы два существенно различных метода: с одной стороны, дискурсивный, логический, с другой – интуитивный, т.е. непосредственное синтетическое суждение, не опирающееся на доказательство, причем этот второй метод, с точки зрения гносеологической, в основе своей один и то же в науке и в искусстве, в вопросах физики и этики. Опыт всегда ограничен, и суждение о его достаточности, о доказательности – есть внелогический акт, в полной мере интуитивный, не сводимый логически к другим положениям, принятым за основные и безусловно верные. Подтверждение предсказаний укрепляет убедительность суждения.Документ Сучасні чинники формування професійно-практичних умінь і навичок майбутніх інженерів-педагогів машинобудівного профілю(НТУ "ХПІ", 2013) Марковська, Оксана ЄвгенівнаВ статті обґрунтовано чинники, що позитивно впливають на ефективність формування професійно-практичних умінь і навичок з робітничої професії у майбутніх інженерів-педагогів машинобудівного профілю в процесі виробничого навчання і практики, враховують особливості інженерно-педагогічної освіти і спрямовані на індивідуалізацію і диференціацію процесу виробничого навчання, розвиток особистості студентів.