Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
10 результатів
Результати пошуку
Документ Механічні коливання і хвилі(2021) Гапоченко, Світлана ДмитрівнаОпорний конспект лекцій містить короткі теоретичні відомості з розділу фізики "Посилання на фільми на Youtube та велику кількість ілюстрацій, які сприяють глибшому розумінню і засвоєнню теоретичних положень, наведених у конспекті. Конспект відповідає програмі курсу фізики, яка затверджена Міністерством освіти і науки України і може використовуватись в дистанційній формі навчання та для самостійної роботи. Для студентів технічних спеціальностей.Документ Дослідження зносу футеровки млина самоподрібнення(2019) Білецький, Володимир Стефанович; Богдан, А. О.Документ Моделювання суміщеного процесу "гідротранспорт – масляна агломерація вугілля"(2021-09-06) Білецький, Володимир Стефанович; Юнусов, Карім БоіровичДокумент Дослідження мішалки "Турботрон" методом фізичного та математичного моделювання(2020) Саприкіна, Є. А.; Білецький, Володимир СтефановичДокумент Раціональне використання геотермальної енергії нафтогазових свердловин за їх дуальної експлуатації(2019) Фик, Михайло Ілліч; Білецький, Володимир Стефанович; Аббуд, Маджид; Аль-Султан, МоххамедПублікація Методичні вказівки до лабораторної роботи 1 "Знайомство з середовищем імітаційного моделювання AnyLogic"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Гамаюн, Ігор Петрович; Єршова, Світлана Іванівна; Копп, Андрій Михайлович; Лютенко, Ірина Вікторівна; Мельник, Каріна Володимирівна; Янголенко, Ольга ВасилівнаМетодичні вказівки містять завдання для виконання лабораторних робіт для студентів базових напрямків "Програмна інженерія", "Комп'ютерні науки". Мета навчальної дисципліни є опанування студентами теоретичних основ імітаційного моделювання, надання студентам систематизованих знань про основні моделі, методи та технології, які використовуються для цього використовуються; отримання студентами теоретичних знань та практичних навичок роботи з сучасними технологіями; формування у студентів аналітичних здібностей, які б дозволили робити обґрунтований вибір методів, засобів та технологій при рішенні задач предметної області.Документ Мультимедія як модернізаційний напрямок навчання в процесі викладання курсу «Історія України»(НТУ "ХПІ", 2018) Телуха, Світлана СтепанівнаВикористання мультимедійних презентацій в системі сучасної освіти займає все більше місце та стає певною повсякденністю. Мультимедія під час викладання дисципліни "Історія України" є важливим елементом освітнього процесу, яка покликана мотивувати студентів до навчання, поліпшити сприйняття інформації, зробити навчальний процес сучасним, цікавим та продуктивним. Мультимедійні презентації створені викладачами та студентами постійно вдосконалюються та являються модернізаційним напрямком навчання та комунікації.Документ Ділова етика(НТУ "ХПІ", 2006) Романовський, Олександр Георгійович; Пономарьов, Олександр Семенович; Лапузіна, Олена МиколаївнаВикладено теоретичні й методологічні основи ділової етики, її природу, цілі та завдання. Розглянуто сутність етичних принципів ринкової економіки та етичні цінності сучасного фахівця-управлінця. Проаналізовано особливості національного та регіонального менталітету як одного з визначальних чинників характеру управління. Звернено увагу на етику переговорів, на стилі управління та етичні норми розв’язання конфліктів. Досліджено особливості формування трудової етики, етичних проблем реклами і прийняття етичних рішень. Наведено приклади відомих світових компаній, які дотримуються етичної поведінки у веденні бізнесу. Посібник призначений для самостійної роботи студентів, може бути корисним викладачам управлінських, етичних та психолого-педагогічних дисциплін, всім, кого цікавлять проблеми ділової етики, етики управління і підприємництва.Документ Методичні вказівки до виконання дипломних робіт(НТУ "ХПІ", 2013) Романовський, Олександр Георгійович; Богдан, Жанна Борисівна; Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна; Гура, Тетяна ВіталіївнаДокумент Інтерактивні плакати в освітній діяльності(НТУ "ХПІ", 2015) Шахіна, І. Ю.; Ільїна, О. І.У статті висвітлені питання щодо змісту поняття інтерактивного плакату та його особливостей, класифікацію, схему побудови; виокремлені педагогічні цілі, що досягаються під час створення інтерактивних плакатів; проаналізовані комп’ютерні програми та інтернет-сервіси, за допомогою яких можна створювати інтерактивні плакати; наведено приклад та методику створення власного інтерактивного плакату; показані відмінності між інтерактивним плакатом і презентацією; визначені можливості, що реалізовує інтерактивний плакат.