Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
19 результатів
Результати пошуку
Документ Особливості сучасного стану професійної підготовки студентів у технічних університетах(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаДокумент Сучасні тенденції підвищення кваліфікації педагогічних працівників як вектора їхньої професіоналізації(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Гращенкова, Вікторія Володимирівна; Чудовська, Тетяна СергіївнаСтаття присвячена аналізу сучасних тенденцій професіоналізації педагогічного персоналу у галузі підвищення кваліфікації. Визначено необхідність внесення змін у неперервну педагогічну освіту. Приділено увагу фасилітації дослідницько-навчального процесу. Розглянуто питання формування професійної ідентичності викладачів. Запропоновано рекомендації щодо вдосконалення системи підвищення кваліфікації вчителів за умови підтримки шкільних проєктів та інноваційних процесів у навчальних закладах.Документ Комунікативні властивості студентів-психологів, схильних до лідерства(Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021) Підбуцька, Ніна Вікторівна; Книш, Анастасія Євгенівна; Богдан, Жанна Борисівна; Чебакова, Юлія ГригорівнаДослідження присвячене темі комунікативних властивостей студентів-психологів, що схильні до лідерства. Тема дослідження зумовлена популярністю спеціальності "Психологія", що зростає, і необхідністю вдосконалення освітніх програм не тільки в напрямі забезпечення ключових фахових компетентностей, а й у напрямі розвитку soft skills, до яких відносяться лідерство та комунікативні здібності. Акцент робиться на необхідності визначення особливостей комунікативних особливостей майбутніх психологів схильних до лідерства з метою подальшої розробки індивідуалізованих програм розвитку лідерства студентів цього професійного напрямку.Публікація Методичні вказівки до виконання розрахункового завдання з дисципліни "Управління розвитком персоналу"(Моделіст, 2021) Гуцан, Олександр МиколайовичНавчальна дисципліна "Управління розвитком персоналу" являє собою важливу складову підготовки спеціалістів. Це пояснюється тим, що Україна визначила шлях невпинного розвитку усіх сфер суспільно-економічного життя з метою підняття якості науково-технічних розробок і виробництва продукції, підвищення конкурентного статусу до рівня сучасних світових вимог. Відповідно до комплексу проблем, що повинні вирішуватися в процесі наукової організації праці, сформульовані та висвітлені теми навчального процесу, спрямованого на поєднання теоретичних знань та певних практичних навичок. Об’єктом навчальної дисципліни є процес розвитку персоналу організації. Предмет навчальної дисципліни – система знань, пов’язаних з цілеспрямованим впливом на працівників підприємства для забезпечення ефективного функціонування та підвищення конкурентоспроможності підприємства з одночасним збагаченням інтелектуального, творчого і культурного потенціалу працівників, задоволенням їх потреб у професійному навчанні, розвитку трудової кар’єри, професійно-кваліфікаційному просуванні, соціальному розвитку. Мета навчальної дисципліни – допомогти студентам, слухачам опанувати теоретичні основи та виробити вміння, практичні навички з планування та організації розвитку персоналу в умовах ринкової економіки.Документ Методика використання інноваційних технологій навчання при підвищенні кваліфікації лікарів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Романовська, Олена Олександрівна; Бандурян, ВікторіяРозглянуто питання нормативно-правового забезпечення освітнього процесу в післядипломній освіті лікарів, доведено необхідність її модернізації за рахунок впровадження інноваційних технологій навчання. Експериментально підтверджено ефективність безперервного професійного розвитку лікарів завдяки використанню методів кейсів, тренінгів та портфоліо. Зазначено перспективи щодо вдосконалення якості в системі післядипломної освіти лікарів за рахунок впровадження технологій та методик інноваційного навчання.Публікація Assessment Center як нова технологія в системі управління персоналом(Монограф, 2019) Кармінська-Бєлоброва, Марина ВолодимирівнаЗміни в економічній і політичній системах у нашій країні надають широкі можливості й водночас становлять серйозні загрози для кожної особистості, сталості її існування, вносять суттєвий рівень невизначеності в життя практично кожної людини. Управління персоналом у такій ситуації набуває особливого значення, оскільки дає змогу реалізувати, узагальнити цілий спектр питань адаптації індивіда до зовнішніх умов, урахування фактору особистості в побудові системи управління персоналом організації.Документ Реформування системи підготовки молодих викладачів в НТУ "ХПІ" на основі досвіду університету Оксфорд Брукс в рамках програми "розвиток лідерського потенціалу університетів України"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Сокол, Євген Іванович; Романовський, Олександр Георгійович; Гура, Тетяна Віталіївна; Книш, Анастасія Євгенівна; Панфілов, Юрій Іванович; Тіняков, Артем ОлександровичВ статті розглянуто проблему адаптації закордонного досвіду функціонування університетів до українських реалій на прикладі кейсу Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». Окрему увагу приділено питанням співпраці між українськими та британськими університетами в рамках програми Розвитку лідерського потенціалу університетів України при реалізації проекту «Реформування системи підготовки молодих викладачів». Проаналізовано особливості програм розвитку наукових та науково-педагогічних працівників в університеті Оксфорд Брукс. Представлено результати впровадження британського досвіду в діяльність НТУ «ХПІ» для забезпечення інституційних змін.Документ Уявлення учасників освітнього процесу закладу вищої освіти про показники лідерської компетентності майбутнього викладача(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Лютий, МиколаВ статті розглянуто поняття «лідерська компетентність» в контексті діяльності викладача закладу вищої освіти як особистісне утворення, що забезпечує професійну успішність та прагнення до саморозвитку. На основі теоретичного аналізу продемонстровано, що основними структурними компонентами лідерської компетентності є лідерські якості, знання, уміння та цінності. Визначено, що базовим структурним елементом лідерської компетентності є лідерські якості, які забезпечують спрямованість особистості на подальший саморозвиток лідерських знань та умінь. Висвітлено результати дослідження за участі викладачів закладів вищої освіти та магістрантів (майбутніх викладачів з педагогіки вищої школи), що присвячене вивченню уявлень респондентів про показники лідерської компетентності. Якісний аналіз проведеного дослідження вказує на те, що майбутні викладачі вищої школи мають досить стереотипні уявлення про лідерську компетентність, при цьому вони не враховують велику кількість її значущих показників.Документ Розвиток психологічної культури викладачів закладів вищої освіти на курсах підвищення кваліфікації(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Шаповалова, ВладиславаУ статті представлено результати теоретико-емпіричного дослідження психологічної культури викладачів вищих навчальних закладів. Розглянуті основні характеристики цього психологічного явища. Обґрунтовано значення психологічної культури у професійній діяльності викладачів ЗВО. У статті наводиться спосіб розвитку та формування рівня психологічної культури викладачів. Результати дослідження можуть представляти інтерес при розробці програм для підвищення кваліфікації викладачів.Документ Формування особистісної готовності майбутніх психологів-тренерів до професійної діяльності(Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, 2014) Книш, Анастасія ЄвгенівнаДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія. – Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, Харків, 2014. Дисертацію присвячено дослідженню особливостей формування особистісної готовності до професійної діяльності майбутніх психологів, що обирають спеціалізацію тренера. У роботі представлено теоретичний аналіз основних підходів до визначення готовності до професійної діяльності зарубіжних та вітчизняних вчених. Уточнено поняття особистісної готовності до діяльності майбутнього психолога-тренера. Подано та обґрунтовано теоретичну модель особистісної готовності до діяльності (операційно-професійний, емоційний, соціально-психологічний, ідентифікаційний компоненти). Шляхом факторного аналізу визначено структуру особистісної готовності до діяльності тренера. В ході емпіричного дослідження встановлено недостатній рівень розвитку особистісної готовності до діяльності майбутніх психологів-тренерів. Визначено основні психологічні умови (творче моделювання, експериментування, вільний обмін думками, експертна оцінка), напрямки (формування теоретичної бази, відпрацювання на практиці методичних засобів створення та проведення тренінгу, отримання досвіду групової роботи, зворотній зв`язок) та етапи (підготовчий, організаційний, маркетинговий, логістичний, програмний, груповий, презентаційний, експертний, дебрифінговий) формування особистісної готовності до професійної діяльності на базі яких розроблено та впроваджено в навчальний процес навчальну програму.