Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
83 результатів
Результати пошуку
Документ Автономне навчання(Видавничий дім "Гельветика", 2020) Самаріна, В. В.; Шахматова, Олена ВікторівнаУ статті досліджується зміст поняття "автономне навчання" та основні характеристики. Акцентується увага на тому, що викладач організовує навчальну діяльність на партнерських засадах, мотивує та підтримує пізнавальний інтерес до навчання, є помічником та консультантом у навчальній діяльності. Складовим елементом автономного навчання є самоконтроль як важливе джерело інформації про очікування та потреби студентів, їхні проблеми, їхня реакція на використовувані в навчальному процесі матеріали й методи. Для розвитку індивідуальної автономії учня завжди необхідна взаємодія із соціальним середовищем. Відповідно, необхідно знайти баланс між свободою, яку можуть і повинні мати ті, хто вивчають мову, і діяльністю, що контролюється навчальним середовищем. Автономне навчання розглядається як одна з технологій особистісно-орієнтованого навчання, що забезпечує самовизначення та самореалізацію студента у процесі оволодіння іноземною мовою.Документ Методичні вказівки до проходження практики студентами 4 та 5 курсів спеціальності 035 "Філологія", спеціалізація 035.041 "Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська"(2019) Ковальова, Євгенія Ігорівна; Акоп'янц, Нуну МихайлівнаМетодичні вказівки є керівництвом до проходження навчальної практики з перекладу студентів спеціальності 035 "Філологія". Їх мета – визначити основні завдання практики та питання, які потребують дослідження, організаційні засади її проведення та оформлення і захисту результатів практики.Документ Вплив проблемного навчання на активізацію творчих підходів до підготовки сучасного інженера(Харківський національний університет радіоелектроніки, 2016) Чебакова, Юлія ГригорівнаДокумент Визначення загальної технології комплексних курсових проектів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Бухкало, Світлана ІванівнаДокумент Висновки з діяльності майстер-класу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Бухкало, Світлана ІванівнаДокумент Two years` experience of working in the framework of the British Council 'English for universities' project (problems and perspectives)(Херсонський державний університет, 2018) Garmash, Sergii; Sadkovska, V.This article is devoted to summarizing two years` experience of the authors during their participation and working in the framework of the project ‘English for Universities’ organized by the British Council. Special attention is paid to sharing modern approaches in ESP-training, analyzing problems and perspectives of teaching Ukrainian and foreign students in English (academic disciplines) as a mainstream of the internationalisation of Ukrainian universities. The given article is the authors` continuation of research papers dealing with sharing the training experience in the framework of the project mentioned above.Документ Інтерактивне навчання як засіб стимулювання пізнавальної діяльності(Дніпродзержинський державний технічний університет, 2011) Мох, Юлія Андріївна; Сергіна, Світлана ВолодимирівнаДокумент Вступ до енергетичного менеджменту(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Артюх, Станіслав Федорович; Лазуренко, Олександр Павлович; Махотіло, Костянтин Володимирович; Черкашина, Галина Ігорівна; Веремійчук, Юрій АндрійовичРозглянуто загальні положення організації навчального процесу у ВНЗ, наведено основні відомості про енергетику, зокрема технологію генерації електричної та теплової енергії, процеси передачі та розподілу енергії, організацію та регулювання виробничих процесів в енергетиці, правові та економічні основи енергозбереження, екологічні аспекти. Визначені основні положення енергетичного менеджменту. Показана роль та значимість запровадження систем енергетичного менеджменту на об’єктах генерації, передачі та розподілу, споживання енергії. Призначено для студентів енергетичних спеціальностей.Документ Організація навчального процесу та професорсько-викладацький склад Xарківського технологічного інституту наприкінці ХІХ ст. – на початку ХХ ст.(Society for Cultural and Scientific Progress in Central and Eastern Europe, 2018) Гапоченко, Світлана Дмитрівна; Гутник, Марина Валеріївна; Скляр, Володимир Миколайович; Ткаченко, Світлана СергіївнаРозкрито процес становлення Харківського практичного технологічного інституту наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст. Визначено особливості організації навчального процесу, акцентовано увагу на органічному поєднанні науково-дослідної та викладацької діяльності професорсько-викладацького складу ХТІ.Документ Комунікативно-інтенційна модель як біозбалансована еволюційна освіта – концептуально новітня технологія викладання мов(Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2018) Полянська, Ірина Валентинівна; Шевченко, Валентина Федорівна