Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
14 результатів
Результати пошуку
Документ Дефляционный операционализм в космологии ХХІ века: новые горизонты познания(УАН ТОВ "НВП "ВІР", 2012) Владленова, Илиана ВикторовнаЗ розвитком техніки космологія відкрила нові горизонти пізнання Всесвіту. З ряду інших фізичних дисциплін космологію виділяє мала орієнтованість на практику, її дослідження мають більше пізнавальний, ніж практичний результат. Принципи дефляційного операціоналізму, відбиваючись у наукових пошуках сучасних космологів, символізують відхід від метафізичних принципів зовнішньої, споглядально‒об’єктивної та спостережної науки, зводячи теоретичне знання до емпіричних процедур вимірювання, ідентифікації і тестування.Документ Динаміка розвитку науки в нелінійних моделях: нові пошуки духовності технотронне суспільство(Гілея, 2020) Владленова, Іліана ВікторівнаВ рамках нелінійної моделі розвивається концепція "теорія мережевого актора", яка використовує трансдисциплінарний підхід, який дозволяє багатоаспектно проаналізувати процеси, що протікають в сучасній науці, виявити великі масштаби технологічних розробок в контексті політичних, організаційних, правових, технічних, світоглядних, внутрішніх наукових і т. ін. чинників. Мережі служать своєрідними зв’язками між різними науковими і соціальними компонентами, які просувають наукові факти.Документ Нова освітня технологія NALM як засіб формування особистості студента вищого технічного закладу освіти(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2007) Гайворонська, Вікторія ВолодимирівнаДокумент Цілепокладання як основа соціального проектування: праксеологічний підхід(НТУ "ХПІ", 2016) Бірюкова, Марина ВасилівнаУ статті досліджуються базові складові соціального проектування, заснованого на праксеологічних засадах. Особливу увагу приділяється цілепокладанню, під час якого обирається мета та завдання проекту. Праксеологічні засади соціального проектування дозволяють висунути соціальну гармонію як мету, а нарощування соціального капіталу як завдання. В структурі соціального капіталу введено новий його різновид, а саме технологічний капітал.Документ Аналіз поняття "саморозвиток" в історично-філософському контексті(Християнський гуманітарно-економічний відкритий університет, 2015) Богдан, Жанна БорисівнаДокумент Формування креативного стилю мислення в структурі когнітивного розвитку особистості(НТУ "ХПІ", 2015) Давидов, П. Г.; Ромашка, С. В.; Ромашка, О. О.Розкривається сутність пізнавально-креативного феномену та шлях і засоби його розвитку у професійній діяльності майбутнього спеціаліста. Аналізуються концепції вивчення психолого-педагогічних умов пізнавально- креативного мислення студентства та професіоналів, зокрема, теорії розв’язання винахідницьких завдань (ТРВЗ). Розглядається роль індивідуальних навчально-дослідних завдань (ІНДЗ) та науково-дослідної роботи студентів (НДРС) у формуванні критичного мислення та пізнавально - наукової творчості.Документ Педагогічні підходи до рішення проблеми спілкування між викладачем та студентом(НТУ "ХПІ", 2011) Сємко, Михайло ОлександровичРезультати аналізу теоретичних матеріалів з даної тематики та проведені експериментальні дослідження дали змогу визначити глибину цієї наукової статті, як таку що є корисна та ефективна у практичній педагогічній діяльності педагога.Документ Методологічні підходи до сучасних психолого-педагогічних досліджень особистості майбутніх працівників органів внутрішніх справ(НТУ "ХПІ", 2014) Черкашин, Андрій Іванович; Вайда, Т. С.Стаття присвячена визначенню поняття "методологія" у сучасних психолого педагогічних дослідженнях. Визначено, що методологія – це особливий напрямок знань про наукові знання, який містить аналіз чинників і основ наукового психолого-педагогічного пізнання.Документ Робоча навчальна програма навчальної дисципліни "Філософія"(НТУ "ХПІ", 2013)„Філософія” є однією з базових гуманітарних дисциплін обов’язкових для підготовки бакалаврів всіх спеціальностей. Вивчення філософії базується на знаннях, одержаних студентами на першому і частково на другому курсі, перш за все з математики, фізики, хімії, економічних та деяких спеціальних дисциплін. Ці знання становлять наукові та методологічні основи того світогляду, формування якого має своєю метою вивчення філософії.Документ Навчальна програма "Філософія"(НТУ "ХПІ", 2013)„Філософія” є однією з базових гуманітарних дисциплін обов’язкових для підготовки бакалаврів всіх спеціальностей. Вивчення філософії базується на знаннях, одержаних студентами на першому і частково на другому курсі, перш за все з математики, фізики, хімії, економічних та деяких спеціальних дисциплін. Ці знання становлять наукові та методологічні основи того світогляду, формування якого має своєю метою вивчення філософії.