Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з дисципліни "Організація та управління в природоохоронній діяльності"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Самойленко, Наталія Миколаївна; Філенко, Олеся Миколаївна
    Методичні рекомендації розроблені з метою розширення і закріплення знань та навичок студентів при виконанні самостійної роботи з курсу «Організація та управління в природоохоронній діяльності». Самостійна робота студентів (СРС) спрямована на формування професійної компетенції майбутнього спеціаліста щодо здатності до використання основних принципів та складових екологічного управління; обґрунтування необхідності та розробки заходів зі збереження довкілля, участі в управлінні природоохоронними діями та/або екологічними проєктами. Самостійна робота виконується студентами у позааудиторний час по завданню викладача або з власної ініціативи. Такий вид роботи здобувачів вищої освіти розвиває їх здібність до самоосвіти, творчої праці, організації навчання, вміння обробляти інформацію та ін.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни "Моніторинг довкілля"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Бабенко, Володимир Миколайович; Тихомирова, Тетяна Сергіївна; Сакун, Антоніна Олегівна
    Виконання студентом індивідуального завдання, як і самостійна робота, сприяє його поглибленому засвоєнню матеріалу курсу, а також виявленню аналітичних навичок, уміння працювати з первинними джерелами інформації, уміння оформлювати та представляти результати роботи широкому загальному кругу однокурсників, володінню знаннями з обраної тематики та здатності відповідати на запитання по темі роботи. Під час підготовки інженера-еколога, вважається, що необхідно зробити акцент на його вмінні висловлювати власну точку зору публічно, грамотно та впевнено, а також аргументовано відповідати на запитання та зауваження. У контексті дистанційного навчання цей досвід можна отримати шляхом публічного обговорення результатів виконання індивідуального завдання, саме обговорення, а не прослуховування доповіді, а також створення презентації на досвіді знань, що були отримані при опрацювання самостійного матеріалу та їх захисту в рамках семінарів на дистанційних освітніх платформах.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання практичних занять та розрахункової роботи з дисципліни "Моніторинг довкілля"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Бабенко, Володимир Миколайович; Тихомирова, Тетяна Сергіївна; Сакун, Антоніна Олегівна
    Практична робота студентів базується на принципах розвиваючого навчання та відбувається при участі викладача й під його керівництвом. У процесі практичної роботи реалізується одна з важливіших функцій навчального процесу при отриманні студентом максимального обсягу знань та їх закріплення і перетворення у стійкі практичні навички. Виконання практичного завдання студентом допомагає йому набути поглиблених знань з курсу, що вивчається, а також продемонструвати свої раніше придбані навички, вміння працювати з простими приладами, вміння оформлювати та представляти результати своєї практичної роботи в закінчену форму звіту та вміння відповідати на запитання по пройденої теми.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання практичних робіт з дисципліни "Інструментальні методи вимірювання в екології"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Бабенко, Володимир Миколайович; Тихомирова, Тетяна Сергіївна; Сакун, Антоніна Олегівна
    Індивідуальне реферативне завдання є одним із видів позааудиторної самостійної роботи студента та має навчальний, або навчально-дослідницький характер, що використовується в процесі вивчення базового матеріалу навчальної дисципліни. Індивідуальне реферативне завдання, по цьому предмету, є необхідною умовою формування підсумкової оцінки з дисципліни "Інструментальні методи вимірювання в екології". Самостійна робота студентів ґрунтується на принципах розвиваючого навчання та проводиться без прямої участі викладача, але під його керівництвом. У ході самостійної роботи реалізується основна мета навчального процесу – отримання студентом максимального обсягу знань, їх закріплення і перетворення на стійкі вміння і навички.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання індивідуального завдання та самостійної роботи з дисципліни "Методи вимірювання параметрів навколишнього середовища"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Бабенко, Володимир Миколайович; Тихомирова, Тетяна Сергіївна; Сакун, Антоніна Олегівна
    Індивідуальне реферативне завдання є одним із видів позааудиторної самостійної роботи студента та має навчальний, або навчально-дослідницький характер, що використовується в процесі вивчення базового матеріалу навчальної дисципліни. Індивідуальне реферативне завдання, по цьому предмету, є необхідною умовою формування підсумкової оцінки з дисципліни "Методи вимірювання параметрів навколишнього середовища". На самостійну роботу студента відводиться не менш ніж 1/3 і не більш ніж 2/3 навчального часу студента. Самостійна робота студентів ґрунтується на принципах розвиваючого навчання та проводиться без прямої участі викладача, але під його керівництвом. У ході самостійної роботи реалізується основна мета навчального процесу – отримання студентом максимального обсягу знань, їх закріплення і перетворення на стійкі вміння і навички.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання індивідуального завдання та самостійної роботи з дисципліни "Інструментальні методи вимірювання в екології"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Бабенко, Володимир Миколайович; Тихомирова, Тетяна Сергіївна; Сакун, Антоніна Олегівна
    Навчальним планом передбачено, для кожного студента, виконання індивідуального реферативного завдання та декілька тем для самостійного опрацьовування матеріалу. Індивідуальні завдання є однією з форм навчального процесу у вищому навчальному закладі, яке має на меті не тільки поглиблення, а й узагальнення та закріплення знань, які студенти одержують в процесі навчання на лекційних та практичних заняттях. До індивідуальних завдань зазвичай відносяться таки види діяльності: а) найбільші та найскладніші за об’ємом це – курсові та дипломні проекти або роботи; б) розрахункові роботи; в) розрахунково-графічні завдання; г) графічні завдання; д) реферативні завдання; тощо. Індивідуальні завдання виконуються студентами хоча й самостійно, але під керівництвом викладачів.