Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
18 результатів
Результати пошуку
Документ Оцінка рівня можливостей зниження витрат теплоти системами опалення будинків(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Алексахін, Олександр Олексійович; Бобловський, Олександр Володимирович; Єна, Світлана Василівна; Гордієнко, Олена ПетрівнаДокумент Уточнення розрахунку ефективності роботи ДКС в умовах фактичних термоградієнтів та сучасних покриттів НКТ(Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України", 2014) Фик, Михайло ІллічУ статті висвітлено результати промислового та теоретичного експерименту з удосконаленою прикладною алгоритмічною аналітикою розрахунку ефективності ДКС. Доведено важливість використання комплексних політехнологій інтенсифікації видобутку із свердловин на пізній стадії експлуатації.Публікація Моделювання високочастотного температурного стану поршня тепловозного дизеля типу Д100 при його модернізації(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Пильов, Вячеслав Володимирович; Осетров, Олександр Олександрович; Кравченко, С. О.; Чібісов, Д. О.Документ Перспективи застосування золосфер у виробництві гібридних теплоізоляційних покриттів для будівельних конструкцій та комунікацій(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Федоренко, Олена Юріївна; Рищенко, Михайло Іванович; Крамаренко, Віктор Юрійович; Полухіна, Катерина Сергіївна; Іголкін, В. М.Документ Вирішення проблем енергозбереження осель(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Горбенко, Вероніка Володимирівна; Кузьменко, Олена Олексіївна; Стародубцев, Сергій Юрійович; Самойленко, Тетяна ВіталіївнаДокумент Оцінка впливу покриття поверхні поршнів на показники дизеля(НТУ "ХПІ", 2018) Парсаданов, Ігор Володимирович; Островерх, Вадим Вікторович; Клименко, Олександр Миколайович; Павлов, Дмитро Вікторович; Строков, Олександр ПетровичВикористання покриття поршнів дозволяє позитивно впливати на показники дизельного двигуна, що сприяє впровадженню різноманітних технологій покриття у виробництво. Приватним підприємством «Завод Двигун» (м. Мелітополь) впроваджено технологію нанесення покриття дисульфідом молібдену на бічну поверхню поршня і поверхню КЗ в поршні дизелів. Оцінка впливу цієї технології на показники дизельного двигуна надана за результатами досліджень на кафедрі ДВЗ НТУ «ХПІ». Дослідження проведені на дизельному двигуні 4ЧН12/14 з безпосереднім впорскуванням палива, газотурбінним наддувом та проміжним охолодженням наддувного повітря із визначенням індикаторних діаграм, показників токсичності і димності відпрацьованих газів. При обробці результатів досліджень враховувався вплив покриття поверхні камери згоряння на показники потужності, паливної економічності, нагароутворення. Позитивний ефект на процес згоряння в дизельному двигуні при використанні покриття пов’язане із зменшенням втрат на тертя і зростанням теплоти, виділеної в початковий період згоряння. Підвищення швидкості згоряння дозволяє припустити поліпшення пристінкового сумішоутворення за рахунок підвищення температури стінок камери згоряння при її теплоізоляції. Деяке підвищення максимального тиску при малих потужностях не надасть негативного впливу на механічне навантаження дизеля.Документ Конструктивні засоби оптимізації теплонапруженого стану циліндрової гільзи швидкохідного дизеля(НТУ "ХПІ", 2017) Триньов, Олександр Володимирович; Коростиченко, Владислав Вадимович; Бугайцов, Роман ЮрійовичНаведені результати розрахункових досліджень теплонапруженого стану циліндрової гільзи швидкохідного дизеля. В дослідженні вирішуються задачі аналізу впливу відомих конструктивних засобів, їх комбінацій на температурний стан робочої поверхні гільзи. Оптимізація температурного стану гільзи передбачає отримання такого профілю температур вздовж робочої поверхі гільзи, який би забезпечив мінімальні витрати на тертя, які, в свою чергу залежать від в’язкості моторного мастила на робочій поверхні гільзи. Використовується математична модель на основі методу скінчених елементів.Документ Обґрунтування вибору форми камери згоряння при застосуванні каталітичного покриття на поверхні поршня(НТУ "ХПІ", 2017) Парсаданов, Ігор Володимирович; Хижняк, Володимир Олександрович; Рикова, Інна ВіталіївнаПроведений аналіз форм камер згоряння дизелів з безпосереднім впорскуванням палива для рівнів максимального тиску впорскування палива від 100 МПа до 180 МПа. Розглянуті основні вимоги та особливості впливу форми камери згоряння на процеси сумішоутворення та кінетики протікання хімічних реакцій при нанесенні шару каталітичного покриття на поверхню камери згоряння в поршні. Проаналізовані найпоширеніші форми камер згоряння та дані рекомендації зі збільшення утворення активних частинок, зниження енергії активації палива, а також зменшення неоднорідності горіння палива в пристінкових зонах. Для двох рівнів максимального тиску впорскування палива запропоновані варіанти конструкцій форм камер згоряння, що дозволяють збільшити поверхню камери при використанні каталітичного покриття на поверхні поршня.Документ Удосконалення врахування впливу тангенційного вихоря робочого тіла на розвиток паливного струменя(НТУ "ХПІ", 2014) Марченко, Андрій Петрович; Карягін, Ігор Миколайович; Пильов, Вячеслав ВолодимировичПублікація Моделювння температурного стану поршня ДВЗ з шаром нагару(НТУ "ХПІ", 2013) Марченко, Андрій Петрович; Пильов, Вячеслав Володимирович