Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 78
  • Ескіз
    Документ
    Мережецентричні системи управління військового призначення та інформаційно-комунікаційний простір: концептуальні аспекти їх створення
    (ФОП Федорко М. Ю., 2021) Носик, Андрій Михайлович
    Монографію присвячено комплексному міждисциплінарному дослідженню феномену сучасної війни в онтологічному, культурно-історичному, структурно-функціональному, аксіологічному вимірах. У даному виданні на системній основі поєднані різнорівневі методологічні підходи до дослідження основних аспектів збройного протиборства в інформаційному просторі. Сутність ключових категорій безпекової сфери досліджується крізь призму інтерсубʼєктивної філософської парадигми. Монографія розрахована на науковців, викладачів, здобувачів вищої освіти, військовослужбовців і державних службовців, усіх, хто цікавиться проблемами еволюції форм і методів збройного протиборства.
  • Ескіз
    Документ
    Створення чат-боту для розвитку інформаційного забезпечення на залізничному транспорті України
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Шаронова, Наталія Валеріївна; Ястребінська, М. В.
  • Ескіз
    Публікація
    Окремі аспекти актуальності розвитку контролінгу в діяльності суб'єктів господарювання
    (Полтавський державний аграрний університет, 2021) Шиян, Наталія Іванівна; Ковальова, О. В.
  • Ескіз
    Документ
    Сутність наукових досліджень у міжнародному маркетингу та їх інформаційно-аналітичне забезпечення
    (Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2023) Крамськой, Дмитро Юрійович; Побережний, Роман Олегович; Перерва, Петро Григорович
    Виявлена нова тенденція в поведінці споживачів є передвісником змін у способі життя, тобто споживання товарів і послуг, які не є предметами повсякденного вжитку і не роблять дірки в бюджеті. Виробники, які відчули це, тепер прагнуть створити продукцію, яка б переслідувала споживачів, незалежно від їх реального фінансового становища і статусу, але немов для особливого випадку, щоб порадувати себе і свою сім'ю в скрутну годину
  • Ескіз
    Документ
    Information provision of marketing and logistics support of the innovation process
    (2023) Illiashenko, Sergii
    The obtained results reveal the composition and order of interaction of information flows, which determine the essence and content of marketing and logistics support of the innovation process.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості організації бухгалтерського обліку суб'єктів малого підприємництва
    (2023) Смелянська, Г. В.; Давидюк, Тетяна Вікторівна
  • Ескіз
    Документ
    Текст лекцій з курсу "Інформаційно-комунікаційне забезпечення управління підприємством"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Юр'єва, Ірина Анатоліївна
    Текст лекцій включає основні питання, пов'язані з теорією інформаційно-комунікаційного забезпечення управління підприємством. Вид дисципліни є професійною підготовкою у блоці гуманітарної та соціально-економічної підготовки, які викладаються бакалааврам на першому курсі. Вона призначена для формування у студентів теоретичних знань про зміст інформаційно-комунікаційного забезпечення управління підприємством, нормативно-правову базу з використання інформаційного забезпечення в Україні, принципи, на яких базуються інформаційно-комунікаційне забезпечення, види, функції та методи їх управління.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни "Основи наукових досліджень"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Літвиненко, Марія Владиславна
    Сьогодні важливу роль науки у нашому житті та подальшому розвитку суспільства загально визнано. Так світовий досвід свідчить про те, що великих успіхів у житті добиваються випускники тих вищих навчальних закладів, де на високому рівні проводяться наукові дослідження. таких ЗВО є свідками не тільки глибоко змістовних лекцій, постановки інтелектуальних практичних, семінарських і лабораторних занять, але й беруть безпосередню участь у проведенні наукових досліджень, які відбуваються на кафедрах і лабораторіях ЗВО. Науково-дослідна робота у вищій школі підпорядкована певній системі, яка спрямована не тільки досягненню вагомих результатів, але й формуванню у здобувачів умінь аналізувати наукову літературу, висвітлювати результати досліджень у відповідних звітах, зокрема курсових і магістерських роботах. У теорії і практиці сучасної вищої школи накопичено великий науковий потенціал, який повинен лягти в основу формування нової формації науково компетентних фахівців, що творчо мислять, вільно орієнтуються в інформаційному просторі, самостійно опановують світоглядні парадигми. Майбутній спеціаліст, який отримав вищу освіту, повинен, незалежно від того, у якій галузі він працюватиме легко включатися у професійну діяльність, втілювати наукові знання на практиці, сприяти розвитку раціонального творчого мислення. Метою дисципліни є формування у здобувачів компетенцій і надання їм основних знань з проведення наукових досліджень, опанування основ та принципів методології, інструментарію та організації наукових досліджень, написання магістерських робіт, статей. Невід’ємним етапом вивчення даної дисципліни є виховання вже в стінах університету резерву вчених, дослідників, формування майбутнього інтелектуального потенціалу науки. Дисципліна забезпечує: 1. Загальні компетентності: - Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. 2. Фахові компетентності спеціальності (визначені стандартом вищої освіти спеціальності) - Здатність коректно інтерпретувати результати останніх теоретичних досліджень у сфері маркетингу та практики їх застосування - Здатність до проведення самостійних досліджень та інтерпретації їх результатів у сфері маркетингу. - Здатність здійснювати на належному рівні теоретичні та прикладні дослідження у сфері маркетингу. 5 Результати навчання: - Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу. - Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності. - Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами. - Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. Розроблені методичні вказівки включають в себе: структуру навчальної дисципліни "Основи наукових досліджень"; матеріали до практичних занять (завдання за варіантами); список джерел основної та додаткової літератури, що можуть бути використані при самостійному вивченні курсу та посилання на інформаційні ресурси в інтернеті. Методичні вказівки розроблено для здобувачів спеціальності "Маркетинг" заочної форми навчання. Наявний теоретичний матеріал допоможе при виконанні контрольних робіт, дозволить краще підготуватися до заліку.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни "Основи наукових досліджень"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Літвиненко, Марія Владиславна
    Сьогодні важливу роль науки у нашому житті та подальшому розвитку суспільства загально визнано. Так світовий досвід свідчить про те, що великих успіхів у житті добиваються випускники тих вищих навчальних закладів, де на високому рівні проводяться наукові дослідження. таких ЗВО є свідками не тільки глибоко змістовних лекцій, постановки інтелектуальних практичних, семінарських і лабораторних занять, але й беруть безпосередню участь у проведенні наукових досліджень, які відбуваються на кафедрах і лабораторіях ЗВО. Науково-дослідна робота у вищій школі підпорядкована певній системі, яка спрямована не тільки досягненню вагомих результатів, але й формуванню у здобувачів умінь аналізувати наукову літературу, висвітлювати результати досліджень у відповідних звітах, зокрема курсових і магістерських роботах. У теорії і практиці сучасної вищої школи накопичено великий науковий потенціал, який повинен лягти в основу формування нової формації науково компетентних фахівців, що творчо мислять, вільно орієнтуються в інформаційному просторі, самостійно опановують світоглядні парадигми. Майбутній спеціаліст, який отримав вищу освіту, повинен, незалежно від того, у якій галузі він працюватиме легко включатися у професійну діяльність, втілювати наукові знання на практиці, сприяти розвитку раціонального творчого мислення. Метою дисципліни є формування у здобувачів компетенцій і надання їм основних знань з проведення наукових досліджень, опанування основ та принципів методології, інструментарію та організації наукових досліджень, написання магістерських робіт, статей. Невід’ємним етапом вивчення даної дисципліни є виховання вже в стінах університету резерву вчених, дослідників, формування майбутнього інтелектуального потенціалу науки. Дисципліна забезпечує: 1. Загальні компетентності: - Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. 2. Фахові компетентності спеціальності (визначені стандартом вищої освіти спеціальності) - Здатність коректно інтерпретувати результати останніх теоретичних досліджень у сфері маркетингу та практики їх застосування - Здатність до проведення самостійних досліджень та інтерпретації їх результатів у сфері маркетингу. - Здатність здійснювати на належному рівні теоретичні та прикладні дослідження у сфері маркетингу. 5 Результати навчання: - Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу. - Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності. - Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами. - Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. Розроблені методичні вказівки включають в себе: структуру навчальної дисципліни "Основи наукових досліджень"; матеріали до практичних занять (завдання за варіантами); список джерел основної та додаткової літератури, що можуть бути використані при самостійному вивченні курсу та посилання на інформаційні ресурси в інтернеті. Методичні вказівки розроблено для здобувачів спеціальності "Маркетинг" денної форми навчання. Наявний теоретичний матеріал допоможе при виконанні контрольних робіт, дозволить краще підготуватися до заліку.
  • Ескіз
    Документ
    Інформаційне забезпечення сільського господарства
    (Полтавський державний аграрний університет, 2023) Кузьмінський, Костянтин Максимович; Остапенко, Денис Сергійович; Синіговець, Ольга Миколаївна; Перерва, Петро Григорович
    Запропоновано встановити спеціальні законодавчі положення, в яких виділити види інформації, яка повинна входити до системи державного інформаційного забезпечення у сфері сільського господарства, зокрема, інформацію про виконання загальнодержавних та галузевих цільових програм; про стан розвитку рослинницької та тваринницької галузей.