Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки з англійської мови для самостійної роботи студентів 1 курсу спеціальностей "Інструментальне виробництво", "Металорізальні верстати та системи"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Левін, Євген Давидович; Левін, Олег Євгенович
    Дані методичні вказівки призначені для самостійної роботи студентів спеціальностей «Інструментальне виробництво», «Металорізальні верстати та системи», усі розділи присвячені проблемам, які пов’язані з ливарною справою та металорізальними процесами. Методичні вказівки складаються з трьох розділів, які є різноманітними за тематикою, але їх об’єднує те, що всі ці підтеми належать до однієї теми.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки з англійської мови "Objective IELTS Test booklet. Units 1-4"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Левін, Євген Давидович
  • Ескіз
    Документ
    Використання ChatGPT в процесі вивчення англійської мови: переваги та можливості
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Акоп'янц, Нуну Михайлівна
    Представлена наукова стаття розглядає використання ChatGPT, статистичної моделі мови, розробленої компанією OpenAI, як ефективного інструменту для вивчення англійської мови. Розглядаються переваги, які надає ця технологія студентам, що вивчають англійську мову, і описується її потенціал у покращенні навичок усного та письмового спілкування, лексичного запасу та граматики. Також обговорюються можливі виклики і обмеження використання ChatGPT та наводяться деякі рекомендації щодо оптимального використання цієї технології в навчальному процесі. У статті пропонується детальний огляд можливостей, переваг і обмежень використання ChatGPT в навчанні англійської мови, а також експериментально доводиться підвищення показників продуктивності навчання. Дана робота підкреслює значущість цієї технології як інноваційного інструменту для студентів, які вивчають англійську мову, і сприяє подальшому дослідженню та розвитку цього напрямку в академічному середовищі.
  • Ескіз
    Документ
    Specificity of phraseological units with biocomponents (on the material of the English language)
    (2022) Chudovska, T. S.; Grashchenkova, V. V.
  • Ескіз
    Документ
    Науково-технічний переклад
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Зенякін, Олексій Сергійович
    Словник постає у вигляді збірки найпоширеніших лексичних одиниць у галузі інформаційно-комунікаційних технологій. Для полегшення процесу запам’ятовування, кожна одиниця подається разом із транскрипцією та має порядковий номер. Матеріал відповідає рівню В2 загальноєвропейських компетенцій володіння іноземною мовою. Розраховано на студентів спеціальності "Філологія".
  • Ескіз
    Документ
    Learner's guide for developing listening comprehension skills in practical English language classes
    (National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute", 2022) Kartun, N. O.
    The learner's guide is developed in order to propose students a wide range of listening comprehension activities based on the three video films "A Photographer", "Shopping in the UK", and "Chicago" (English File. Pre-Intermediate. Student's Book / Latham-Koenig C., Oxenden C. – New York : Oxford University Press, 2012. – 167 p.). The activities to each film include Pre-viewing, While-viewing, and Post-viewing stages. The words and phrases, given in the Pre-viewing, can be translated to any language, depending on the native country of L2 learners (this learner's guide gives the translation into Turkish). While-viewing and Post-viewing offer students different types of exercises aimed to ensure a better comprehension of the videos. The learner's guide is intended to help pre-intermediate-level students to overcome possible difficulties in listening comprehension and can be used not only in the English classroom but also during students' self-work.
  • Ескіз
    Документ
    Attitudes to mistakes in the process of teaching foreign languages
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Vrakina, V. V.; Berkutova, Tetyana Ivanivna ; Sadkoska, V. A.
  • Ескіз
    Документ
    Features of teaching the English language to foreign students from Turkey
    (Видавництво Іванченка І. С., 2021) Дмитрик, Аліна Юріївна
  • Ескіз
    Документ
    The English language education via social media
    (2019) Larchenko, V. V.
  • Ескіз
    Документ
    Confusing words and some common mistakes in English
    (Science and education LTD, Sheffield, United Kingdom, 2017) Dmytryk, A. Yu.; Panchenko, V. V.