Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    How "Kahoot" Settled at the National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute"
    (Copissaurio Repro – Centro Imp. Unip. Lda. Campus de Gualtar, 2023) Minakova, K.; Danylchenko, D.; Petrov, S.; Petrova, Y.; Radoguz, S.
    Kahoot, a popular online learning platform, gained significant popularity and settled in the National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute" in Kharkiv, Ukraine with the outbreak of war. The university uses Kahoot as an effective tool to increase the involvement of students, schoolchildren and teachers, as well as improve the quality of learning in a playful way. Kahoot's interactive nature and playful approach has made it an ideal choice for a university that promotes active participation and retention of knowledge among students and pupils. And also allows you to conduct master classes for teachers on the use of LMS. Customizable quizzes, quizzes and platform discussions have been integrated into various courses and projects such as Holiday with Politech, Professional & Open Days and Day of Light, allowing educators to create interactive learning programs tailored to their specific subject as well as to motivate students to choose a future professions and areas of study. Using Kahoot, the National Technical University has transformed traditional lectures into dynamic and interactive classes, encouraging student collaboration and competition. Real-time feedback using the Telegram channel with live streams and leaderboard features make students feel excited and motivated, making the learning process more enjoyable and rewarding. In addition, the accessibility and user-friendly interface of Kahoot contributed to its seamless integration into the technological infrastructure of the university. Students and schoolchildren can easily access Kahoot on their personal devices, providing flexibility and convenience. In general, the presence of Kahoot at the National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute" has revolutionized the way students, schoolchildren and teachers interact with course content, promoting active learning and academic success and the emergence of motivation.
  • Ескіз
    Документ
    Інклюзія та рівний доступ до освіти: соціальна активність молодих науковців в НТУ "ХПІ"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Маліков, Василь Володимирович
    Актуальними питаннями розвитку університетів є підвищення якості освітніх послуг та забезпечення їх рівної доступності для всіх людей, в тому числі тих, хто належить до вразливих соціальних груп. Метою дослідження є розкриття можливостей упровадження інклюзивного підходу в університетський освіті шляхом прийняття відповідних морально-етичних цінностей академічною спільнотою. Пропонована наукова праця спирається на практичний досвід діяльності молодих вчених НТУ «ХПІ», організаційно оформлений в заходи, проведе ні Радою молодих вчених цього університету та ГО «Об’єднання молодих науковців НТУ «ХПІ». Результати цієї діяльності знайшли відображення соціальних медіа та ЗМІ, а також внутрішніх документах, які вперше залучаються до цього дослідження і вводяться в науковий обіг. У статті безпосередньо аналізуються результати дворічної діяльності, які були спрямовані на просування інклюзії та рівного доступу до освіти в університеті і поширення відповідних цінностей на рівні міської освітянської громади, серед академічної спільноти, для дітей, їхніх батьків та вчителів Харкова і Харківської області. Варто використовувати інноваційний потенціал молодих вчених в соціальній, науковій і освітній сферах. Досвід Ради молодих вчених НТУ «ХПІ» у сфері неформальної освіти та соціальних проектів показує дієвість нової егалітарної корпоративної культури та духовних цінностей, які базуються на рівності прав і можливостей людей і забезпеченні дійсного доступу до освіти для всіх людей, включно з людьми з інвалідністю. Для впровадження інклюзивного підходу необхідно формувати гуманістичні моральні цінності визнання й поваги, співчуття і співпричетності, прийняття та неупередженості, надання можливостей розвитку особистості в академічній спільноті.
  • Ескіз
    Документ
    Соотношение ценности-доступности в разных жизненных сферах китайских студентов
    (2015) Кочарян, Александр Суренович; Макаренко, А. А.; Ван Сяо Лун