Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
18 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Гуманістична спрямованість підготовки спортивного тренера(Видавництво УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024) Борейко, Наталя Юріївна; Юшко, Олексій Володимирович; Азаренкова, Любов ЛеонідівнаОднієї з головних проблем реформування процесу підготовки спортивних тренерів, які будуть запорукою відновлення держави і остаточних демократичних змін нашого суспільства є формування у них певних демократичних цінностей і відповідних особистісних якостей. Тому актуально розглянути питання підходів до формування у майбутніх тренерів особистісних якостей в процесі навчально-виховного процесу у закладах вищої освіти. Мета дослідження: визначити педагогічні підходи до формування у майбутніх тренерів особистісних якостей в процесі навчально-виховного процесу у закладах вищої освіти. Методи дослідження: теоретичний аналіз і узагальнення науково-методичної літератури, спостереження. У статті представлені результати дослідження, яке проводилось на базі Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». В ньому брало участь 30 студентів 4 курсу. Аналіз літератури та спостереження за підготовкою спеціальності 017 «Фізична культура і спорт», дозволило виявити необхідність пошуку гуманістично спрямованих розробок для удосконалення навчально-виховного процесу підготовки спортивних тренерів, які відповідно до сучасних вимог, повинні бути творчими, вільними, цілеспрямованими особистостями. Доведено, що забезпечення гуманістичної спрямованості тренерської діяльності вимагає від майбутнього тренера певний рівень розвитку особистісних якостей, серед яких основним є людяність, милосердя, доброзичливість, доброта, сердечність, чуйність, віра, повага і любов до дитини, свободолюбність, гуманізм, емпатія, відповідальність, терпимість, чесність, гідність, справедливість, принциповість, життєрадісність. Встановлено, що для формування гуманістичних якостей ефективними є наступні методи навчання: метод творчого діалогу, фахові тренінги, соціально-рольові та ділові ігри, «мозкові штурми», аналіз практичних ситуацій, метод відкритої трибуни. Всі ці методи є активними і дозволяють формувати особисті якості студентів з акцентом на гуманістичну спрямованість.Документ English debate as extracurricular activity(2024) Mokh, Yuliya; Radchenko, HelenaПублікація Новітні технології маркетингу: теоретичні та практичні аспекти(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Мірошник, Марія Володимирівна; Кітченко, Олена МиколаївнаМетою статті є теоретичний огляд формування та розвитку новітніх технологій маркетингу та їх практична адаптація до підприємницької діяльності бізнес суб’єктів України. Розглянуто основні технології маркетингу, які опрацьовані різними ринками та застосовуються бізнес структурами середнього бізнесу. Деталізовано, що при проведенні кабінетних досліджень маркетологи використовують технологію Big Data як технологію обробки структурованих та неструктурованих масивів даних великого обсягу для подальшого використання їх з метою вирішення різноманітних завдань. Конкретизовано, що для проведення польових досліджень у арсеналі маркетологів є такі дієві технології маркетингу як SMM (Social Media Markitang), SEO (Search Engine Optimization), технології Tableаu, Google Data Studio, Microsoft Power BI, TRI*M, digital реклама та технологія CRM. Відокремлені основні новітні технології маркетингу, а саме: NFT – технологія (Non-Fungible Tokens), AR/VR (аugmented reality/virtual reality – доповнена реальність / віртуальна реальність) технології та технологія штучного інтелекту. За проведеними дослідженнями встановлено, що на тепер технологію CRM стовідсотково використовують всі бізнес структури, технологію digital реклами – 95%, технологію SMM – 85%, технології TRI*M та SEO – 75%. Деталізовано, що технологію штучного інтелекту використовують компанії великого та середнього бізнесу в наступних сферах: персоналізованої автоматизації, омніканального, всеканального маркетингу, сфері формування ком’юніті бренду та створення текстів, зображення для його просування тощо.Документ Педагогічний аспект професійної підготовки фахівців з безпеки трудової діяльності(Полтавська академія неперервної освіти імені М. В.Остроградського, 2023) Демідова, Юлія Євгенівна; Мовмига, Наталія ЄвгенівнаРозглянуто основні напрями розвитку ключових компетенцій сучасних фахівців з безпеки праці. Особливо важливого значення набуває формування знань у сфері розвитку компетенцій із професійної безпеки. Для вдосконалення професійного розвитку необхідно розширювати межі знань і вмінь орієнтовно на результат навчання з позицій удосконалення професійних компетенцій. Поняття професійної компетентності виражає єдність його теоретичної та практичної готовності у цілісній структурі особистості й характеризує його професіоналізм. Проблема формування професійних компетенцій останніми роками набуває великого значення. Це пов’язано з інтенсифікацією професійної діяльності, необхідністю вирішення професійних завдань в умовах невизначеності, ризику, появою та розвитком нових технологій.Документ К 175-летию опубликования первой серии "экспериментальных исследований по электричеству" Майкла Фарадея(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2004) Боев, Вячеслав МихайловичОтмечены основные даты жизни и научной деятельности М. Фарадея, известного во всем мире ученого. Его открытие закона, явления электромагнитной индукции положило начало серии публикаций под общим заглавием "Экспериментальные исследования по электричеству", включающей результаты интересных исследований по магнетизму и электричеству. Первая серия этого знаменитого труда "Об индукции электрических токов" датирована 24 ноября 1831 г.Документ Моделювання професійної діяльності як підґрунтя процесу формування готовності до самовдосконалення майбутнього інженера(Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, 2007) Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаВстановлений перелік типових комплексних завдань та частка трудових затрат для виконання різних функцій залежно від профілю інженера. Зазначено, що наведені характеристики є підґрунтям для створення нормативної моделі діяльності професіонала та інформаційно-психологічного забезпечення професійної підготовки й виховання майбутніх інженерів-професіоналів.Документ Класифікація соціально-трудових відносин та соціальне партнерство на підприємствах(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Юр'єва, Ірина Анатоліївна; Гаряєва, Ганна МихайлівнаСучасне розуміння питання трудових відносин багатозначне. У широкому змісті під ним розуміються врегульовані нормами трудового права суспільні відносини, що виникають як результат впливу норм трудового права на поведінку суб'єктів трудової діяльності в результаті укладення трудового договору, внаслідок якого між ними виникають правові зв'язки, а також відносини з приводу встановлення умов праці на підприємстві, навчання і перекваліфікації за місцем роботи та відносини, пов'язані з наглядом і контролем за додержанням трудового законодавства, вирішенням трудових спорів та працевлаштуванням громадян. Соціально-трудові відносини залежно від способу їхнього регулювання, методів розв'язання проблем класифікують за типами. Тип соціально-трудових водоносин визначається їх характером, способами їх регулювання, методами. Пріоритетність конкретних принципів існування соціально-трудових відносин, їх комбінація в процесі розв'язання проблем у соціально-трудовій сфері характеризують тип соціально-трудових відносин та соціального партнерства на підприємстві. Основними завданнями дослідження соціальної відповідальності є набуття знань з основних аспектів теорії соціального управління; ознайомлення з досвідом соціального управління за науковими працями зарубіжних авторів; розвиток і вдосконалення особистих якостей, які необхідні в управлінській діяльності. Під системою соціальної відповідальності розуміють сукупність функцій та повноважень, які необхідні для здійснення управлінського впливу, у тому числі і соціального. Система соціального управління повинна будуватися з врахуванням основних принципів соціальної відповідальності: функціональної інтеграції, професіоналізму, відповідальності за наслідками приймаємих рішень, оптимального співвідношення централізму та децентралізму. Для того щоб визначити площину охоплення соціальної відповідальності, виявити проблеми та установити пріоритети, організації слід розглянути основні аспекти системи соціальної відповідальності.Документ Ділове спілкування у закладах готельно-ресторанного бізнесу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Юр'єва, Ірина Анатоліївна; Гаряєва, Ганна МихайлівнаСучасне розуміння питання ділового спілкування багатозначне. Мова ділової людини особлива, тому що помилки у вимові і вживанні слів відволікають співрозмовника від суті ділової розмови, а іноді і призводять до непорозумінь. Мова завжди повинна відповідати ситуації, культурному і професійному рівню слухачів. З цим пов’язане і вживання жаргонів чи сленгових виразів. Деякі із жаргонних слів дуже яскраві і точні, і якщо ужити їх у неформальній обстановці, до місця й у розмові зі співрозмовником, що напевне знає їхнє значення, т о це цілком припустимо. Ділова людина повинна утриматися від уживання жаргонних слів. Мова повинна бути зрозуміла співрозмовнику. Тому варто обережніше вживати професійні слова, за допомогою яких представники однієї професії розмежовують близькі поняття, що мають для неспеціалістів загальну назву. При цьому професійні слова відрізняються від офіційних наукових термінів. Спілкування – це міжособистісна та між групова взаємодія, основу якої становлять пізнання одне одного і обмін певними результатами психічної діяльності (інформацією, думками, почуттями, оцінками та ін.).Способом спілкування, що призначений для передавання інформації, можна вважати повідомлення. Спрямованість у стилі ділового спілкування може бути різною — на іншого або на себе. За допомогою спілкування передаються певні відомості від однієї людини до іншої як під час безпосереднього спілкування, так і через різні засоби масової комунікації. До способів спілкування, відносять також способи впливу однієї людини на іншу (або інших). Будь-який вплив здійснюється з метою формування, закріплення або зміни установок, поглядів, взаємин, почуттів, дій тощо. Психологічні механізми різних за природою видів впливу не однакові.Документ Особливості емоційного стану студентів закладів вищої освіти залежно від виду навчального заняття(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Грицук, ОксанаРозглянуто особливості емоційного стану студентів залежно від виду навчального заняття. Досліджено міру самопочуття студентів та міру активності на лекційних заняттях порівняно з семінарськими і лабораторними; самопочуття та активності на семінарських заняттях порівняно з лабораторними; міру настрою студентів на лекційних заняттях порівняно з семінарськими і лабораторними заняттями,настрою на семінарських заняттях порівняно з лабораторними. З’ясовано, що у студентів самопочуття на лекціях має позитивні ознаки. Порівняно з лекціями, на лабораторних заняттях студенти мають більш позитивно виражене самопочуття. У студентів міравираженості активності більш висока на семінарах, ніж на лекціях. Порівняно з лекціями, на лабораторних заняттях студенти дуже активні. Швидкість і темп протікання психічних функцій студентів під час лабораторних заняттях мають більш високу міру вираженості, ніж під час семінарів. У студентів міра вираженості настрою більш висока на лекціях, ніж на семінарах. У якості перспективного напряму дослідження виділеноаналіз емоційних станів студентів залежно від гендерних особливостей і курсу навчання.Документ Особистість сучасного менеджера як провідний фактор його професійної діяльності(ТОВ "Планер", 2011) Шаполова, Вікторія ВалеріївнаУ статті визначено поняття "особистість", "менеджер", "діяльність", а також "професійна діяльність". Розкрито та проаналізовано основні риси особистості сучасного менеджера та їх зв'язок з професійною діяльністю менеджера.