Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Публікація Strategic Contribution of a Business Process to Company's Performance(University of Tehran, 2020) Brin, P. V.; Prokhorenko, O. V.; Nehme, M. N.; Trabulsi, H.The study is aimed at assessing the strategic importance of a business processes for achieving sustainable competitive advantage, therefore, in this article the theoretical approach for measuring the strategic contribution of a business process to an enterprise’s business system is presented. For evaluating of a business process strategic importance the study proposes the system of economic and managerial indicators, which includes the process’ contribution to the added value, its compliance to critical success factors, and its organizational involvement. Сombining these three indicators into one integral allows it to be used in different types of matrix analysis to make decisions on improving of a company’s business system.Публікація Формування системи структурних показників оцінки бізнес-процесів на підприємстві(Херсонський державний університет, 2018) Прохоренко, Олена Вікторівна; Брінь, Павло ВолодимировичУ статті узагальнено наявні методи вимірювання структурних показників бізнес-процесів та розглянуто особливості оцінювання вагомості окремих бізнес-процесів у системі підприємства. Запропоновано систему показників вагомості та методи їх розрахунку. Запропонований комплексний показник може бути використаний для матричного аналізу бізнес-процесів підприємства.Публікація Структурні показники оцінки стратегічного внеску бізнес-процесів в систему підприємства(Чернігівський національний технологічний університет, 2018) Брінь, Павло Володимирович; Прохоренко, Олена Вікторівна; Ковшик, Валентин ІгоровичУ статті запропоновано методичні засади визначення структурних показників важливості бізнес-процесів відповідно до їхнього внеску у додану вартість. Структурна важливість бізнеспроцесу може бути визначена зворотним методом, а саме різницею між вартістю ресурсів та ціною продукту бізнес-процесу в разі покупки його на ринку. Також у статті наводиться приклад застосування запропонованого підходу на машинобудівному підприємстві.