Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Публікація Marketing Communications as a Factor of Sustainable Development(Blue Eyes Intelligence Engineering & Sciences Publication, 2019) Kopytko, Olha; Lagodiienko, Volodymyr; Falovych, Volodymyr; Tchon, Li; Dovhun, Oksana; Litvynenko, MariiaTransformation processes in the economy and the consequences of the economic crisis have led to the fact that the enterprise no longer lacks the capabilities of existing marketing technologies. The urgent issue is the introduction of coordinated, integrated marketing communications at the enterprise, which provides the flexibility of marketing policy, the long-term orientation of the enterprise, repeated sales, the formation of consumer loyalty, strengthening of partnerships and more.Документ Моделювання реклами нового споживчого товару довгострокового використання(НТУ "ХПІ", 2018) Заруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина АнатоліївнаРозглянуто моделі дослідження ефективності реклами, які дозволяють оптимізувати рекламні витрати. Обґрунтовано доцільність використання для розробки цих моделей методу послідовного взаємозв’язку показників комунікаційної та економічної ефективності. Відмічені переваги динамічних моделей мають у порівнянні із статичними. За методом послідовного взаємозв’язку розроблена і досліджена динамічна модель рекламування у засобі масової інформації нового споживчого товару довгострокового використання. За критерієм максимального економічного ефекту визначені оптимальні величини загальної кількості рекламних звернень та витрат на рекламу за час її проведення.