Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Особливості організації освітнього процесу в умовах карантинних обмежень у контексті досліджень якості взаємодії між його учасниками(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Квасник, Ольга Віталіївна; Землякова, Олена Олександрівна; Балабай, АннаУ статті розглянуто особливості карантину в Україні та здійснення освітнього процесу в умовах, викликаних пандемією. Досліджено якості взаємодії у освітньому середовищі НТУ “ХПІ” з використанням корпоративної платформи Офіс 365 між її учасниками та запропоновано функціональну модель для студентів магістратури, що планують отримати диплом із освітніх, педагогічних наук. Проведено експериментальне дослідження з метою встановлення рівня готовності до взаємодії між учасниками освітнього процесу, зокрема її провідної компоненти комунікативної компетентності. Під час проведення експерименту застосовувалась платформа Офіс 365 та інші інструменти, що залучені до її хмарного середовища. Експеримент показав, що впровадження практичних інструментів до освітнього процесу магістрів впливає на рівень їхньої комунікативної компетентності, покращуючи якість взаємодії в умовах карантинних обмежень.Документ Абітурієнт на ринку освітніх послуг: соціологічний аналіз(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2013) Болотова, Вікторія Олександрівна; Ляшенко, Наталія Олександрівна; Саппа, Ганна-Марія МиколаївнаВ статті надається аналіз даних соціологічного дослідження, метою якого було виявлення основних факторів, що впливають на вибір випускниками шкіл вищого навчального закладу. Вивчено мотиви отримання абітурієнтами вищої освіти, мотиви вибору конкретного вищого навчального закладу, джерела інформації про ВНЗ, характеристики, за якими обирається виший навчальний заклад школярами, ієрархія ВНЗ м. Харкова за рівнем престижності в очах випускників шкіл. На основі отриманих даних розроблено рекомендації адміністраціям ВНЗ.