Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Спецкурс "Професійно орієнтована медіаосвіта" у розвитку фахової компетентності майбутніх працівників правничої галузі(Донецьке відділення Наукового товариства ім. Шевченка, 2022) Онкович, Ганна Володимирівна; Білецький, Володимир Стефанович; Адамія, Зоя Костянтинівна; Онкович, Артем Дмитрович; Білецький, Віталій ВолодимировичСучасний навчальний процес важко уявити без використання інтернет-джерел. Ми вже не раз наголошували, що медіа-інформаційна грамотність стала ключовою ознакою фаховості спеціаліста. Вона успішно розвивається завдяки медіаосвітнім технологіям. Їх об’єднує відносно нове поняття медіа-дидактика, котра успішно розвивається в різних аспектах і на різних рівнях функціонування медіапедагогіки в руслі медіаосвіти Медіа-дидактика – це новітня галузь педагогіки. З точки зору функціональності – напрямок, що об’єднує педагогічні технології, розробляє теорію освіти, навчання й виховання, обґрунтовує зміст, визначає закономірності, цілі, форми та методи освіти за допомогою медіазасобів та складається з певних систем способів або дій – технологій навчання, розвиває навички критичного мислення. Медіаосвітні технології – процес усіх можливих дій, способів, методів побудови навчально-освітньої діяльності із залученням медіа-освітніх засобів з метою формування медіакультури особистості студента (майбутнього фахівця) на рівнях медіаграмотності, медіакомпетентності та медіаобізнаності.