Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Business communications on the target market of goods
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Lu, Linjie; Larchnko, V. V.; Pererva, P. G.
    The report shows. that business communications to the target product market are a key element of marketing and product promotion strategy. They help build customer relationships, increase brand awareness and attract new customers - all important for a successful business.
  • Ескіз
    Документ
    Business communications in the field of international consulting
    (WSEH, 2023) Larchenko, V. V.; Cherepanova, V. O.; Podrez, O. I.; Pererva, P. G.
  • Ескіз
    Публікація
    Діагностика цифрових форм бізнес-комунікацій в маркетинговій діяльності підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Ларка, Людмила Сергіївна
    Висвітлено актуальність та значущість діагностики цифрових бізнес-комунікацій у сучасній маркетинговій діяльності підприємства. Показано необхідність стратегічної орієнтації підприємств на різноманітні цифрові канали комунікації зі споживачами в сучасних умовах. Перелічено основні форми сучасних цифрових бізнес-комунікацій, такі як контекстна реклама, соціальні медіа, мобільні додатки, відео- та аудіо-контент тощо. Наголошено на зростанні популярності за останні роки соціальних мереж, електронної комунікації, мобільних додатків та інших цифрових каналів, що створило унікальні можливості для досягнення цільової аудиторії. Відзначено, що цифрові бізнес-комунікації стають дедалі більш персоналізованими та спрямованими на індивідуальні потреби споживачів. Акцентовано увагу, що зі зростанням обсягу цифрових даних та різноманітності каналів взаємодії, виникає потреба в ефективній діагностиці та аналізі цифрових бізнес-комунікацій. Визначено якісні та кількісні методи діагностики цифрових форм бізнес-комунікацій.