Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Логістична підтримка управління збутовою діяльністю підприємства
    (Національний технічний університет "Дніпровська політехніка", 2024) Сисоєв, Володимир Вікторович; Корінь, М. В.
    Методологія дослідження. Методологічною базою дослідження є загальнонаукові методи: узагальнення та систематизації – для характеристики загальних ознак розподільчої логістики та визначення сутності логістичної підтримки управління збутовою діяльністю підприємства-виробника; аналізу та синтезу – для виявлення факторів впливу на збутову та логістичну діяльність, виділення сфер впровадження логістичних рішень у збуті та структуризації механізму логістичної підтримки управління збутом. Результати. На основі аналізу теоретичних засад розподільчої логістики розкрита сутність та запропоновано визначення поняття «логістична підтримка управління збутовою діяльністю підприємства». Проаналізовані завдання логістики у процесі збуту готової продукції та можливі шляхи їх розв’язання. Сформовано схему механізму логістичної підтримки управління збутом, визначені фактори впливу, надана характеристика його складових та визначені критерії оптимізації логістичних рішень. Новизна. Сформульовані теоретичні положення логістичної підтримки управління збутовою діяльністю підприємства, що ґрунтуються на комплексному поєднанні маркетингу та логістики. Механізм логістичної підтримки управління збутовою діяльністю подано як систему послідовних, логічно взаємопов’язаних логістичних рішень та заходів, спрямованих на досягнення цілей управління збутовою діяльністю за рахунок оптимізації ресурсів, раціонального вибору варіантів фізичного розподілу та його реалізації з урахуванням різноманітних факторів впливу. Практична значущість. Запропонований механізм логістичної підтримки управління збутовою діяльністю реалізує комплексний підхід до організації логістичних процесів у сфері збуту та забезпечує оптимізацію управління товаропотоками в умовах багатоваріантності схем і способів реалізації фізичного розподілу готової продукції від підприємства-виробника до кінцевих споживачів.
  • Ескіз
    Публікація
    An information technology for the support for solving the analysis problem of the customers’ value within the enterprise CRM-strategy implementation
    (НТУ "ХПІ", 2019) Orlovskyi, D. L.; Kopp, A. M.; Pyvovarova, A. A.
    This study considers a CRM-approach and methods for analyzing customer base. Mathematical and algorithmic support was developed for the analysis of customer value in a trading enterprise. Algorithmic support is presented using the IDEF0 notation. A software solution was developed to assess customer value in a commercial enterprise. A fragment of the data model for the software solution was developed using the IDEF1x notation. The parameters for estimating the value of customers in a commercial enterprise were calculated using the processed data obtained by applying the developed software solution. The developed software solution allows to segment the customer base according to different criteria and provide marketing recommendations to each groups of customers. Therefore, customers were divided into groups according to the calculated parameters. As a result of the analysis, each group of clients receives a marketing recommendations. After the application of recommendations an increase in the purchasing power of clients, belonging to the group to which the marketing recommendation has been provided, is expected. Another used method for analyzing the customer base in the developed software solution is the sales funnel, which displays the effectiveness of the marketing unit at each of the sales stages, thereby allowing to identify weak points in the sales department. Thus, unlike existing software solutions, the developed software allows not only to segment customers by their costs, but also to provide marketing recommendations in order to increase the enterprise’s profit. The generation of recommendations is based on the developed mathematical support. By using this mathematical support, the calculations are carried out. Customers are allocated into certain groups, each of which is provided with the relevant marketing recommendations, by using the results of the performed calculations. In addition, the developed software solution allows not only to design sales funnels, but also to analyze sales funnels.
  • Ескіз
    Документ
    Сетевое приложение для автоматической передачи данных результатов измерений обсерватории Института ионосферы
    (НТУ "ХПИ", 2015) Козлов, Сергей Сергеевич; Лукашенко, Андрей Александрович
    Рассмотрена возможность построения локальной сети на территории комплекса некогерентного рассеяния.Представлен анализ объемов, время образования и внутренних структур файлов, содержащих исходные данные ионосферных измерений. Сформулированы основные требования к клиент-серверному приложению для передачи данных на сервер. Рассмотрена реализация сетевого приложения для автоматической передачи результатов измерений. Реализована сетевая библиотека динамической компоновки DLL.
  • Ескіз
    Документ
    Кодирование и оптимизация процесса передачи данных через локальные и глобальные сети
    (НТУ "ХПИ", 2014) Васильченков, Олег Георгиевич; Зуев, Андрей Александрович; Давыдов, Р. А.
    В статье рассматриваются вопросы оптимального кодирования данных при передаче по локальным и глобальным сетям. Описан алгоритм работы и структурная схема программно-аппаратной системы, которая осуществляет сбор и передачу изображений по запросу пользователя. Приводится пример использования данной системы для обработки биомедицинских данных.