Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
50 результатів
Результати пошуку
Документ Research of basic models of transfer of intellectual and innovative technologies and directions of their development(Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Humanistyczna, Poland, 2023) Pererva, P. G.; Ievsieiev, A. S.The article examines various forms and methods of transfer of intellectual technologies in the period from 1950 to the present time. It is substantiated that at different stages of social development, the ways of transferring intellectual technologies are different. At the initial stage, technology transfer was mainly carried out on the basis of agreements between top managers. After the industrial revolution, these processes were implemented at the expense of mandatory external investments in production capital. Today, technology transfer is mainly carried out through market-oriented commercial forms. Thus, technology transfer increasingly demonstrates its unique market-oriented characteristics, the specific features of which can be manifested in the following types and characteristics.Документ Формування стадій виведення на ринок інноваційних технологій(Український державний університет науки і технологій, 2024) Євсєєв, Андрій Сергійович; Перерва, Петро ГригоровичВ доповіді доведено, що формування напрямків виведення на ринок інноваційних технологій є складним стратегічним завданням. Для успішного впровадження інноваційних технологій на ринок, підприємство повинно ретельно розробити стратегію, враховуючи різні аспекти, такі як технічна складність, конкурентне середовище, законодавчі вимоги та інші.Документ Marketing aspect of commercialization of intelligent technologies at the enterprise(WSEH, 2023) Ievsieiev, A. S.; Pererva, P. G.It has been proven that the implementation of the innovation process is associated with the formation of innovation, its development and commercialization. When creating an innovation, its life cycle, competitiveness, and efficiency must be taken into account. An innovation strategy should be aimed at creating a new product that has distinctive features, preferably unique in its field, which will contain its competitive advantages, which will allow the enterprise to be better than its competitors.Публікація Моніторинг комерційного потенціалу інтелектуально-інноваційних бізнес-структур(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Шаульська, Лариса Володимирівна; Райко, Діана Валеріївна; Дюжев, Віктор Геннадійович; Долина, Ірина ВолодимирівнаВ статті доведено, що принципи моніторингу комерційного потенціалу інтелектуальних технологій мають одну спільну властивість – системність, тобто, не дивлячись на високу важливість кожного окремого фактору (показника), економічний моніторинг розглядає їх тільки в певній сукупності (системі). Крім того, розгляд окремих чинників комерційного потенціалу може призвести до певного перекосу результуючого показника, так як кожний показник має свій ранг, свою ступінь впливу на кінцевий результат, що, безперечно, слід також враховувати. Виходячи з цих посилок, пропонуємо до системи традиційних принципів моніторингу додати ще, на наш погляд, два надзвичайно важливих принципи: принцип системності і принцип інтеграції. Обґрунтовано, що моніторинг комерційного потенціалу інтелектуальних технологій повинен проводитися з урахуванням певних вимог, сутність яких відтворюється в пропонованих в статті принципах моніторингу комерційного потенціалу: принцип організації; принцип ідентичності; принцип цілеспрямованості; принцип точності; принцип деталізації; принцип інтеграції; принцип цілеспрямованості; принцип об’єктивності; принцип ефективності результатів моніторингу. Розроблено організаційна система моніторингу комерційного потенціалу інтелектуально-інноваційних бізнес-структур для забезпечення стійкості його розвитку і функціонування передбачає наступні заходи на промисловому підприємстві: визначення складу підрозділів, що беруть участь у здійсненні моніторингу комерційного потенціалу; підготовка фахівців, відповідальних за моніторинг, методологію та методи аналізу інформації, отриманої від підрозділів; проведення роботи та зустрічей з керівниками зацікавлених підрозділів для надання їм допомоги в організації роботи зі створення та функціонування системи моніторингу; визначення джерел вихідної інформації; систематизація, обробка та інтерпретація отриманих показників; розробка стратегії сталого інтелектуально-інноваційного розвитку підприємства; регулярне коригування поточних управлінських рішень в сфері комерціалізації інтелектуально-інноваційних технологій. Застосування розроблених інструментів забезпечення сталого розвитку підприємства на основі формування та використання системи моніторингу інноваційного потенціалу на практиці дає можливість обґрунтовано переглянути стратегічні орієнтири підприємства щодо впровадження інновацій та отримати економічний ефект, виражений у сталому розвитку підприємства, зміцненні його позицій на ринку, підвищенні ефективності його функціонування.Документ Розвиток систем економічного моніторингу бізнес-процесів комерціалізації інтелектуальної власності(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Шаульська, Лариса Володимирівна; Дюжев, Віктор Геннадійович; Долина, Ірина ВолодимирівнаВ статті показано, що проблемам моніторингу бізнес-процесів комерціалізації інтелектуальної власності в цей час приділяється особлива увага. Націоналізація багатьох показників інноваційної діяльності, створення національної, галузевої, регіональної та корпоративної статистичних баз даних, визначення джерел даних та методології їх ведення, обліку, розрахунку та споживання є пріоритетом державної політики, особливо в умовах кризи, коли підприємства потребують вдосконалення ефективності виробництва, підвищення рівня конкурентоспроможності та впровадження ефективних форм господарювання в управлінні виробництвом. Важлива роль в реалізації цього завдання відводиться моніторингу стану комерційного потенціалу підприємств, оскільки він є одним з найбільш ефективних методів діагностики виробничо-господарської та комерційної діяльності підприємств. Аналітичні матеріали, підготовлені в процесі моніторингу, допомагають здійснити всебічний аналіз і прогноз фінансового стану підприємства і, тим самим, отримати реальну оцінку можливостей підприємства. Обґрунтовано, що моніторинг бізнес-процесів комерціалізації інтелектуальної власності є однією з найважливіших функцій менеджменту по оцінці (аналізу) наявності, розміщення і використання ресурсів промислового підприємства. Моніторинг - це механізм відслідковування найважливіших поточних результатів комерційної та інтелектуально-інноваційної діяльності промислового підприємства в умовах постійно мінливої ринкової кон'юнктури. При формуванні системи моніторингу бізнес-процесів комерціалізації інтелектуальної власності необхідно виділити об'єкт моніторингу з метою контролю його поточного та перспективного стану, і суб'єкта моніторингу, який буде безпосередньо контролювати і оцінювати результати. Запропонована система показників моніторингу бізнес-процесів комерціалізації інтелектуальної власності стратегічних компаній, яка має здійснюватися на державному рівні, дозволить знизити ризик неплатоспроможності, банкрутства цих компаній, а головне – ризик негативного впливу погіршення комерційного та інтелектуально-інноваційного стану стратегічних підприємств на економіку країни в цілому. У зв'язку з цим моніторингу бізнес-процесів комерціалізації інтелектуальної власності стратегічних компаній сприятиме своєчасному виявленню ознак значних відхилень від нормального економічного розвитку і, тим самим, надасть реальну можливість уряду та керівництву бізнес-структур вживати необхідних заходів щодо запобігання появи та розвитку кризових ситуацій.Документ Formation of indicators for assessing the economic efficiency of innovations(2023) Dolyna, I. V.; Pererva, P. G.It has been proven that the effectiveness of basic research for the nearest period of time cannot, in principle, have a value expression. Economy at this stage will entail a reduction in the theoretical reserve and a decrease in the level of applied topics. This effect can be measured relative to a specific study (topic) only through peer review.Документ Key factors in the effectiveness of the commercialization of intellectual property(Видавничий центр Київського національного університету культури і мистецтв, 2023) Kobіelieva, A. V.Документ Study of the process of commercialization of intellectual property projects(ТОВ "Юридична компанія "Юрсервіс", 2023) Kobieliev, V. M.; Pererva, P. G.Commercialization of intellectual property objects and their implementation is an urgent problem of further economic growth of the national economy of Ukraine. The solution to issues of modernization of industry, new industrialization, provision of innovative development, and smart growth depends on the availability of scientific and technical developments and objects of intellectual property.Документ Features of commercialization of international information projects in the context of European integration(ТОВ "Юридична компанія "Юрсервіс", 2023) Mekhovych, S. A.; Poberezhnyi, R. O.; Pererva, P. G.The development of research and development consists in their commercialization. The scientific development of innovations in the context of European integration should be profitable. Therefore, in order for an innovative project to pay off and bring profit, it is necessary to commercialize it.Публікація Features of advertising of intellectual property objects(ТОВ "Юридична компанія "Юрсервіс", 2023) Veres Somosi, Mariann; Tkachova, N. P.; Pererva, P. G.Advertising of intellectual property refers to the introduction of an invention, a utility model, an industrial model of a product or the use of a method protected by a patent into commercial circulation. In patent law, the most important concept determining patentability is novelty, i.e., prior art uncertainty, which includes all information that has become publicly available in the world prior to the filing date. Advertising can be a means of their disclosure of information, on the basis of which novelty is determined, and in relation to invention - and inventive level. You can advertise that a product is protected by a patent only if it is true. Otherwise, such advertising will be unreliable and will be considered an act of unfair competition. To create high-quality advertisements, you need to make some creative efforts.