Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Technology for Producing Components of Technological and Boiler Fuels from Polymer Raw Materials(2021) Shevchenko, Kyrylo; Grigorov, A. B.; Ponomarenko, Vitaliy; Nahliuk, Mikhail; Bondarenko, Oleksandr; Stetsiuk, Yevhen; Matukhno, VasylThe article presents a schematic diagram of obtaining the components of technological and boiler fuels from polymer raw materials represented by materials from low and high pressure polyethylene, polypropylene and polystyrene. This scheme is based on the process of non-catalytic thermal destruction of raw materials in a batch reactor and consists of a section for preparation of raw materials, a section for thermal destruction as well as the fractionation of the resulting products. The given scheme on an industrial scale, depending on the properties of the raw material, makes it possible to obtain 10-20% (mass) of the fraction - 200°C, 30-50% (mass) of the 200-360°C fraction and 20-30% (mass.) fractions (> 360°C). Among the by-products, 3.0-5.0% (mass) light hydrocarbon gases (0.5-1.0 mass %) and the coke residue are formed. According to their properties, the obtained liquid products can be used as components for the production of process and a boiler fuel or as additives to improve the low-temperature properties of commercial fuels.Документ Research of images filtration methods in computer systems(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Tymochko, Oleksandr; Larin, Volodymyr; Kolmykov, Maksym; Timochko, Oleksander; Pavlenko, VladislavaIt is known that human eyes are less sensitive to color, than to their brightness. In the RGB color space, all three components are considered equally important, and they are usually stored with the same resolution. However, you can display a color image more efficiently, separating the brightness from color information and presenting it with a higher resolution than color. RGB space is well suited for computer graphics, because it uses these three components for color formation. However, RGB space is not very effective when it comes to real images. The fact is that to save the color of an image, you need to know and store all three components of the RGB, and if one of them is missing, it will greatly distort the visual image representation. Also, when processing images in RGB space, it is not always convenient to perform any pixel conversion, because, in this case, it will be necessary to list all three values of the RGB component and write back. This greatly reduces the performance of various image processing algorithms. For these and other reasons, many video standards use brightness and two signals that carry information about the red and blue components of the signal, as a color model other than RGB. The most famous among such spaces is YCbCr.Документ Креативність як засіб і результат формування математичної культури інженера ІТ-галузі(Дрогобицький державний педагогічний університет ім. Івана Франка, 2014) Дубініна, Оксана МиколаївнаУ статті схарактеризовано креативний компонент математичної культури майбутнього фахівця в галузі програмної інженерії, визначено його ознаки, обґрунтовано місце вище названого компоненту в структурі математичної культури особистості. Зроблено наголос на значенні креативності для успішної професійної реалізації виходячи з сучасних вимог ринку праці.Документ Аналіз компонентно-орієнтованих методів розробки програмного забезпечення для електронного бізнесу(Вінницький національний технічний університет, 2018) Чередніченко, Ольга Юріївна; Гонтар, Юлія Миколаївна; Іващенко, Оксана Віталіївна; Вовк, Марина АнатоліївнаКомпонентно-орієнтована розробка – це шлях до розробки програмного забезпечення, де переваги повторного використання мають велике значення. Швидка адаптація до змін на ринку має вирішальне значення для електронного бізнесу. А компонентно-орієнтована розробка здатна забезпечити швидкий термін реалізації, гнучкість та масштабованість. З точки зору придатності до використання в контексті інженерії електронного бізнесу розглянуто п’ять популярних методів: CADA, Catalysis, Comet, Rational Unified Process і Select Perspective. Для кожного із зазначених методів досліджено поняття, процедури, методи та рівень інструментальної підтримки. Оцінка проводиться на основі схеми для розробки електронного бізнесу та переліку об’єктивних критеріїв: передумови походження, використання методології, функціональна підтримка процесу, повторне використання, використання сучасних технік моделювання, інструментальна підтримка, платформа впровадження. Щодо процесу підтримки Select Perspective пропонує дуже строгий процес з чіткими результатами та діями. Catalysis обмежується прикладами того, як використовувати метод у деяких конкретних ситуаціях. CADA, COMET, і RUP пропонують щось середнє між цими крайнощами. Відносно повторного використання Select Perspective є найпривабливішим методом з точки зору наявності компонентного менеджера, механізму зберігання та пошуку компонентів, а решта досліджуваних методик покладаються на досвід розробників у пошуку компонентів. CADA, Catalysis, Comet не забезпечують спеціальну підтримку інструментів, але це стосується стандартних UML-інструментів, лише Select Perspective та Rational Unified Process, що походять від промислових методів, забезпечують велику інструментальну підтримку. Усі методи залежать від платформи. Встановлено, що основні елементи компонентно-орієнтованої розробки, компоненти та повторне використання наразі ще не зрілі, а діапазон інструментів для компонентно-орієнтованої розробки недостатній. Всі розглянуті методи акцентують увагу на окремих аспектах компонентно-орієнтованої розробки, але поки що жоден з них не пропонує повного вирішення.Документ Формування навчально-пізнавальної компетентності студентів під час вивчення природничих дисциплін у закладах вищої освіти(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Соколова, Тетяна ВолодимирівнаУ статті розглядаються питання формування навчально-пізнавальної компетентності у студентів при вивченні природничих наук, описані компоненти, які складають структуру формування навчально-пізнавальної компетентності.