Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Дефініції понять "творчість" і "креативність" у сучасному науковому дискурсі
    (Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, 2017) Дімітрова-Бурлаєнко, Світлана Дімова
    У статті аналізуються позиції науковців щодо дефініції понять "творчість" і "креативність", розглядаються процеси, що позначаються ними; обґрунтовується авторський підхід до визначення зазначених понять. Стверджується, що креативність інтегрована у творчість у понятійному і процесуальному аспектах. Висловлюється думка, що творчість є процесом творчої діяльності, спрямованої на створення якісно нового продукту, на пошук нестандартного рішення задачі, тобто діяльність заради процесу. Креативність, навпаки, є роботою на результат з метою створення кінцевого продукту. Обґрунтовано, інтегративний характер креативності, що нерозривно пов’язана із інтелектуальною, емоційною, рефлексивною, вольовою, мотиваційною і діяльнісною сферами особистості. Наголошено, що креативність не є вродженою характеристикою індивіда, а може бути сформованою завдяки особливим умовам виховання та навчання, основними з яких є розвиток особистості, мотивація до творчої діяльності та свобода індивідуальності. Зроблено висновок, що креативність і творче мислення як особистісні категорії є обов’язковими компонентами у складі професійної компетентності будь-якого фахівця.
  • Ескіз
    Документ
    Свобода та її роль у вихованні духовності особистості
    (НТУ "ХПІ", 2018) Черемський, Максим Петрович
    Автор статті розглядає свободу як передумову духовного розвитку особистості. Свобода сприяє самоактуалізації і творчому розвитку особистості. Водночас свобода виховує в людині такі моральні риси характеру як честь та гідність. Свобода дарує можливість творчої взаємодії і взаєморозуміння між людьми.
  • Ескіз
    Документ
    Виховання творчої особистості за допомогою "дальтон-плану", "комплексної системи навчання" та "методу проектів"
    (НТУ "ХПІ", 2016) Черемський, Максим Петрович
    В статті розглядається можливість застосування в системі української освіти "Дальтон-плану", "комплексної системи навчання" та "методу проектів", котрі дають можливість особистості виявляти власні індивідуальні особливості та здібності. Дані форми й методи створюють сприятливі умови для виявлення та розвитку творчого потенціалу особистості.
  • Ескіз
    Документ
    Мистецтво як важливий чинник формування творчої особистості майбутнього інженера
    (Харківська державна академія дизайну та мистецтв, 2007) Пономарьов, Олександр Семенович; Рощенко, О. О.; Левченко, В. І.; Черемський, Максим Петрович
    Показано роль мистецтва у формуванні творчої особистості та розвитку креативних здібностей майбутнього інженера. Це слугує важливим чинником його професійної та особистісної самореалізації, досягнення життєвого успіху. В умовах ринкової економіки тільки творчий підхід до справи забезпечує конкурентоспроможність фахівця.