Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Examining the ethical considerations of using artificial intelligence in business management(Видавничий дім "Гельветика", 2024) Ivchyk, Vasyl; Shmatko, NataliiaThis article is about ethical considerations surrounding the integration of artificial intelligence (AI) in business management. As AI technologies become increasingly ubiquitous in decision-making processes and operational functions, businesses face a myriad of ethical challenges. From concerns about algorithmic bias and transparency to implications for the workforce and data privacy, the ethical implications of AI in business management are profound and multifaceted. This comprehensive analysis explores real-world examples, ethical frameworks, and best practices to help businesses navigate these challenges responsibly. By addressing these ethical dilemmas head-on, businesses can leverage the benefits of AI while upholding ethical principles and societal values.Документ Towards ethical and sustainable development in business management with AI(NGO "European Scientific Platform", 2024) Ivchyk, V. V.This article considers into the ethical considerations surrounding the integration of artificial intelligence (AI) in business management. As AI becomes more prevalent in decisionmaking and operations, businesses encounter numerous ethical challenges. These include concerns about algorithmic bias, transparency, workforce implications, and data privacy. The ethical implications of AI in business are complex and far-reaching. This thorough analysis examines realworld examples, ethical frameworks, and best practices to help businesses responsibly navigate these challenges. By proactively addressing these ethical dilemmas, businesses can harness the advantages of AI while maintaining ethical standards and societal values.Документ Застосування основних принципів коннективізму в сучасному освітньому процесі(European Conference, 2024) Сергіна, Світлана ВолодимирівнаУ статті розглянуто основні принципи коннективізму як теорії навчання та проаналізовано можливості застосування цих принципів у сучасному освітньому процесі з використанням цифрових технологій. Встановлено, що в теорії коннективізму чільне місце посідає поняття мережі, яке характеризує знання як потік інформації, що проходить через мережі людей та артефактів. Соціальні мережі є засобом комунікації, співпраці та творчого самовираження, а викладач – експериментатором, який надає студентам свободу дій і заохочує їх до ефективного використання цифрових технологій. Автор робить висновок, що, хоча коннективізм є популярним трендом у викладанні, він потребує подальшого впровадження та тестування. Звичайно, не можна заперечувати той факт, що однієї теорії коннективізму може бути недостатньо для навчання в мережах з використанням інформаційних технологій, оскільки викладач і надалі відіграватиме важливу роль у спрямуванні та контролі навчального процесу і оцінюванні знань, набутих студентами.Документ Implementation of artificial intelligence: prospects and challenges for business management(Національний транспортний університет, 2023) Shmatko, Nataliia; Ivchyk, VasylДокумент Безпаперовий офіс в українських реаліях на прикладі компанії ПАТ "САН ІнБев Україна"(НТУ "ХПІ", 2018) Геворкян, Артем Юрійович; Каплун, Аліна Володимирівна; Локтіонова, Олександра СерафимівнаПроведено аналіз основних досліджень успішних проектів з ліквідації паперу, виявлені найбільш вагомі причини використання паперу та шляхи їх оптимізації. Проведено дослідження правових і законодавчих аспектів в Україні з використання електронного документообігу. Розглянуто і проаналізовані найбільш поширені види документів, які зустрічаються на підприємстві. Виявлено відділи, які друкують найбільшу кількість паперу в офісі методом статистичного збору даних і їх обробкою. Опрацьовано законодавчу базу України щодо впровадження електронного документообігу. Виявлено бар'єри, які не дозволяють українським підприємствам повністю перейти на безпаперову модель обробки і зберігання інформації на електронних і цифрових носіях. На прикладі бухгалтерських книг з історією про зміни в зарплаті співробітників компанії виявлено, що дані книги не можуть бути оцифровані, оскільки витрати часу на розпізнавання тексту занадто великі, що представляє собою неефективний підхід до оптимізації використання паперу в офісі, при цьому оптимізуючи кілька одних процесів від ручних модифікацій, тим самим додаючи роботи іншому персоналу, або витрачаючи кошти на послуги аутсорсингової компанії. Проведено аналіз відділів офісу підприємства і кількості паперу, яка друкується в кожному відділі. Ознайомлення із заходами, які ведуться на підприємстві для зменшення кількості паперу. Розроблено рекомендації щодо подолання бар'єрів на шляху зменшення використання паперу та шляхи оптимізації використання паперових носіїв інформації. Запропонована оптимізація процесу інвентаризації основних засобів шляхом застосування електронного коду для сканування цифровим носієм і швидким отриманням інформації про всі основні засоби в реєстрі. Розраховано кількісне вираження від впровадження можливих заходів і економія для підприємства.