Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Застосування маневрових електровозів для передатної та вивізної роботи(Державний університет інфраструктури та технологій, 2022) Рябов, Євген Сергійович; Овер'янова, Лілія Вікторівна; Якунін, Дмитро Ігорович; Білоконь, Ірина; Гулак, Сергій ОлександровичУ роботі проведено огляд маневрових електровозів, використання яких набуває поширення внаслідок менших витрат на паливно-енергетичні ресурси та зниження впливу на навколишнє середовище. Розроблено математичні моделі руху поїзда з маневровим електровозом. Для дослідження запропоновано чотиривісний електровоз потужністю 750 кВт. Розроблено математичну модель руху поїзда з тепловозом ЧМЕ3. Для порівняння витрат на паливно-енергетичні ресурси для вивізних та передатних операцій проведено моделювання руху поїзда по ділянках шляху Харків-Сортувальний – Мерефа та Харків-Сортувальний – Люботин з різною кількістю вагонів. Моделювання проведено для руху з маневровим електровозом і тепловозом ЧМЕ3. Встановлено, що витрати на паливно-енергетичні ресурси у випадку застосування маневрового електровозу менші у 2,5 – 3 рази у порівняні з тепловозом ЧМЕ3. На основі отриманих результатів запропоновано для оновлення маневрового рухомого складу для електрифікованих ділянок залізниць застосовувати локомотиви системи dual mode. Локомотив має бути оснащений енергоефективним електроприводом та комбінованою енергетичною установкою на основі сучасного дизельного двигуна або іншого первинного джерела енергії у поєднанні з бортовою системою накопичення енергії та інтелектуальним управлінням потоками енергії у тяговій системі.Документ Ecological Urban Planning of Ukrainian Cities in the Late 19th – Early 20th Cent.: Tram Traffic and Research in the Field of Electric Traction (to the 130th Anniversary of the 1st Electric Tram in Ukraine)(Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського", 2022) Tverytnykova, Olena; Gutnyk, Maryna; Salata, HalynaThe main goal of the study is to reveal the peculiarities of the emergence and formation of the tram system, as well as to outline the impact of using this type of urban transport on the urbanization of Ukrainian cities in the late 19th – early 20th cent. It is claimed that this type of transport was and still remains the most environmentally friendly. The forerunner of the electric tram – horse-drawn – had several significant shortcomings: its introduction was limited by the terrain and the life expectancy of the animal. Further attempts to use the steam engine were also unsuccessful. The creation of the electric tram expanded the use of public transport. Belgian companies played a significant role in the introduc- tion of tram transport in Ukraine. The popularity of electric trams contributed to further research in the field of electric traction and the construction of tram cars, as well as the design of cities in general. A number of Ukrainian scientists played a remarkable role in the development of tramways, such as Fedir Pirot- skyi, Hryhorii Dubelir, Pavlo Kopniaiev, Oleksandr Pohorelko, Ivan Nekrasov, Oleksandr Potebnia, and others. Nowadays, the research on public transport and a thorough analysis of the extensive use of trams are particularly important in the face of environmental problems in large cities of Ukraine.Документ Моделирование работы электромеханического инерционного накопителя энергии в системе тягового привода при торможении электропоезда(НТУ "ХПИ", 2015) Оверьянова, Лилия Викторовна; Омельяненко, О. В.; Новофастовский, И. В.Исследуется работа тягового электропривода электропоезда с бортовым электромеханическим инерционным накопителем энергии. Для расширения диапазона рабочих напряжений тягового электродвигателя и системы электромеханического преобразования энергии накопителя предлагается применить реверсивный повышающе-понижающий DC-DC преобразователь. Приводится схема включения накопителя в тяговый электропривод с DC-DC преобразователем, а также математическая модель обмена энергией в исследуемой системе. Установлено, что предлагаемое схемотехническое решение позволяет повысить эффективность утилизации энергии торможения электроподвижного состава, которая может быть использована в процессе последующего разгона поезда.