Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 20
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення управління підприємством шляхом підвищення дієвості внутрішнього контролюв контексті міжнародного бізнесу
    (ТОВ "Фінтехальянс", 2022) Семенець, Аліна Олександрівна; Даценко, Г. В.; Панфілов, О. Ю.; Кузькін, Є. Ю.; Панкратова, О. М.
    Успішний вихід національного підприємства на світовий ринок, зайняття ним місця у світовій системі поділу праці, міжнародного бізнесу з великою ймовірністю гарантує підприємству, а під час масштабної тенденції, у рамках національної економіки й усієї цієї економіки в цілому — стійкий, стабільний розвиток. Це підтверджується досвідом низки країн як незаперечних історичних лідерів: США, ЄС, Японія, так і нових економічних лідерів: Китай, Південна Корея, Сінгапур, Тайвань. Цей досвід, на наш погляд, може бути корисний і Україні. На основі обробки й аналізу статистичного матеріалу, наукових джерел були досліджені питання розвитку світового ринку, перш за все ринку машинобудівної продукції, деякі тенденції, що превалюють на цих ринках, позначені основні ризики, пов’язані з виходом і функціонуванням на цих ринках, деякі можливі напрями їхнього розвитку, а також підприємств, суб’єктів господарювання, що функціонують на них. Визначено деякі вимоги до підприємств, що функціонують у досліджуваному середовищі, насамперед у питаннях: продуктивності праці; завантаження потужностей; технічного рівня, якості, собівартості продукції, яку випускають; рівня, якості, змісту та обсягів науково дослідних і дослідно-конструкторських робіт; усього комплексу питань, пов’язаних із розробленням, виробництвом і просуванням продукції на національному і світовому ринках. Визначено деякі пріоритетні напрями, сегменти, у яких машинобудівні підприємства України можуть досягти успіхів на світовому ринку. Досліджено роль і місце бухгалтерського обліку, внутрішнього контролю, внутрішнього аудиту в системі управління підприємством, їхній вплив на результати фінансово-господарської діяльності суб’єктів господарювання і успішність оперування на світовому ринку в системі міжнародного бізнесу. Досліджено деякі найбільш істотні, на нашу думку, реалії, в яких доведеться функціонувати підприємствам України, їхнім менеджменту, системам управління в сучасних умовах. На наш погляд, результати дослідження за певної адаптації можуть бути поширені й на підприємства інших галузей економіки.
  • Ескіз
    Документ
    Modern methods of assessing the risks of managing the enterprise's financial flows in crisis
    (2023) Babenko, Vladyslav
    The market mechanisms of the functioning of the economy of any state are cyclical. The economic results of each enterprise are formed under the influence of these macroeconomic fluctuations, and also depend on the action of many internal reasons. Ensuring stable and harmonious economic growth of Ukraine's economy makes extremely urgent issue of organizing counter measures against crisis phenomena and reviving the normal course of functioning of the main link of the economy enterprises of various forms of ownership and management. It requires mastering and implementation in the practice of anti crisis management. The high probability of the occurrence and development of a crisis in the course of the activity of any enterprise necessitates the implementation of specialized anticrisis management, which is aimed at overcoming crisis phenomena, based on systemic, situational and process approaches.
  • Ескіз
    Публікація
    Justification of the implementation of self-organization processes at the micro and macro levels
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Dubrovina, N.; Sergienko, O. A.; Gaponenko, O. E.
  • Ескіз
    Документ
    Організація стратегічного управлінського обліку на підприємстві: методологічне підґрунтя та практичне впровадження
    (Видавничий дім "Гельветика", 2018) Єршова, Наталя Юріївна
    У статті досліджено організацію стратегічного управлінського обліку на підприємстві. Вивчення проблеми базувалось на діалектичній логіці та методах системного аналізу, а також дослідженні причинно-наслідкових зв’язків. Обґрунтовано, що організація стратегічного управлінського обліку передбачає поетапне впровадження, базується на відповідних принципах, використовує специфічні інструменти.
  • Ескіз
    Публікація
    Підхід до управління інтелектуальним капіталом в системі інноваційного розвитку підприємства
    (2022) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна
    Запропоновано підхід до управління інтелектуальним капіталом сучасного підприємства (включаючи його підсистеми і їх елементи), що реалізує стратегії інноваційного розвитку: наздоганяючого, помірковано наступального (лідируючого), агресивно-наступального (випереджаючого). Запропонований підхід забезпечує адаптивність управління стратегіями інноваційного розвитку підприємства, що досягається можливістю актуалізації його інтелектуального капіталу стосовно змін умов зовнішнього середовища.
  • Ескіз
    Документ
    Marketing communication policy in the management system of innovative development of enterprises
    (2021) Illiashenko, Sergii
    The obtained results deepen foundations of innovative management in terms of development of methodology of formation of marketing communication policy of the main types of innovative development strategies of an enterprise.
  • Ескіз
    Документ
    Менеджмент та результати організаційного розвитку
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Лінькова, Олена Юріївна
    В роботі проаналізовано виклики глобальної економіки до менеджменту: глобалізація, інтернаціоналізація, інформатизація, інтеграція, міграція, екологізація. Структуровано особливості світового менеджменту: постійне управління змінами (технології, менеджмент, цінності, потреби, культура, структура, ефективність, імідж, соціальна відповідальність); ініціювання змін бізнесом через оновлення товару (для протистояння світовій конкуренції). Виділено складові оцінки результатів організаційного розвитку: якість, терміни, кадровий потенціал та конкурентоспроможність. Класифіковано напрямки змін в Україні в зв’язку з європейською інтеграцією: соціально-економічна система; інтегративність менеджменту (розвиток професійних вимог); світові стандарти господарювання. Вивчено особливості сучасного вітчизняного менеджменту з метою підвищення його результатів: ігнорування потреб споживачів; неефективне конкурування, невміння ефективно співпрацювати на ринку; неповне використання можливостей нових технологічних прийомів; низький професійний рівень топ-менеджменту; слабкий розвиток корпоративної культури; проблеми структур управління; ігнорування менеджментом необхідності змін; упереджене ставлення до консалтингу. Систематизовані пріоритети розвитку менеджменту підприємств за основними стратегічними напрямками кадрового потенціалу та ринкової позиції: запровадження світових стандартів менеджменту; сучасні методи менеджменту; розвиток навичок менеджерів та персоналу. Що в свою чергу дозволить: прискорити розвиток конкурентоспроможного бізнесу; перейти від директивного менеджменту до консультативного; оптимізувати витрати менеджменту; ефективно управляти інноваціями на основі створення споживчої цінності товару; ефективно управляти мотивацією персоналу через формування корпоративної культури організації; забезпечити найвищий рівень соціальної відповідальності бізнесу на основі ціннісного управління. Зазначені питання для проведення подальших досліджень: організація заходів співпраці з конкурентами; посилення ефективності взаємодії функціональних підрозділів підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Информация стратегического управленческого учета: формирование и использование в системе управления предприятием
    (Premier Publishing s.r.o.,Vienna, 2019) Ершова, Наталья Юрьевна; Ткаченко, Марина Алексеевна; Гаркуша, Виктория Александровна
    Статья посвящена вопросам формирования и использование информации стратегического управленческого учета в системе управления предприятием. Предложены принципы формирования информации стратегического управленческого учета, обоснован и предложен методический подход к оценке качества информации. Раскрыта практическая значимость полученных результатов.
  • Ескіз
    Документ
    Бюджетування як інструмент системи фінансового планування промислових підприємств
    (Видавничий Дім «ІНЖЕК», 2018) Федоренко, Ірина Анатоліївна; Зась, Д. С.
    Стаття присвячена узагальненню концептуальних аспектів бюджетування на промисловому підприємстві. Систематизовано існуючі підходи дослідників до сутності поняття «бюджетування». Визначено суб’єкт, об’єкт, мету, завдання, принципи та функції процесу бюджетування. У результаті дослідження була детально структурована система бюджетування та етапи бюджетного планування на промисловому підприємстві. З’ясовано роль та можливості бюджетування для ефективного управління фінансово-господарською діяльністю промислових підприємств. Також описані негативні риси бюджетування, які можуть вплинути на ефективність його впровадження у практику промислових підприємств. Визначено напрями щодо вдосконалення системи бюджетування на промислових підприємствах.
  • Ескіз
    Публікація
    Проблеми формування архітектоніки управління підприємством на засадах бенчмаркінгу
    (2019) Стригуль, Лариса Станіславівна; Мелень, Олена Валентинівна; Побережна, Наталія Миколаївна
    У статті розглянуто особливості формування архітектоніки організаційної структури управління на засадах бенчмаркінгу підприємств України в сучасних умовах господарювання. Необхідність розширення масштабів та підвищення ефективності діяльності вітчизняних підприємств становить нові завдання щодо удосконалення якісного організаційного забезпечення у напрямі формування орієнтирів стабільного довгострокового розвитку, що можливе за наявності визначеної архітектоніки управління підприємством. Одним із найефективніших інструментів, що дає можливість підприємству постійно нарощувати продуктивність, покращувати якість своєї діяльності, бути попереду конкурентів, є бенчмаркінг, який використовується як важіль, здатний зламати усталену структуру організації, що не дає поштовху до розвитку, стиль ведення бізнесу, який не призводить до стрімких проривів в виробництві, та є орієнтиром на кращі результати інших підприємств. Актуальність бенчмаркінгу як методу вдосконалення бізнесу, способу отримання стійких конкурентних позицій на ринку, формування позитивного іміджу базується на багаторічному досвіді успішного розвитку найбільших підприємств і корпорацій у світовій економіці.