Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Implementation information technology of competency assessment method of professional activity of the educational system employee(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Kozlov, Valentyn; Kozlov, Yury; Moshchenko, Inna; Novykova, OlenaConsistent and gradual spread in the West of the concept of "competence" in the practice of postgraduate education, professional development and retraining of professional personnel has led to the emergence in the education system of the concept of the so-called competency approach. Based on this concept, the International Labor Association introduces the concept of "key competencies", which include subject and social components, in the qualification requirements for professionals. The accumulated experience of implementing the competency approach in the education system has shown the presence of a number of problems due to the complexity of assessing the process and results of professional activities of educators. This problem has caused a flow of publications, varying in type, volume and content, from reputable and titular scholars to primary school teachers, the number of links to which there are millions on the Internet. The presence of many publications encourages the search for ways to solve the problem using the methods of qualimetry and information technology. In the article the information technology of the decision of problems of an assessment of professional activity of the educational system employee based on the competency approach is considered and offered for practical application. The essence of the method: a group of experts makes an information model (professiograms) of the educational system’ employee – lists (thesaurus and alphabetical index) of the evaluated features – the range of powers (competencies in the sense of professional capacity), as well as the set of knowledge, skills and personal characteristics (competencies in the sense of expertise); each assessment object the experts compare for each of the features and assign a point on a fourpoint scale of the order that characterizes the degree of compliance of the assessment object to a particular feature; the obtained sets of assessments (personograms) are processed accordingly; the processing result (ranked list) is submitted to the decision maker. As an example of application of the method, the procedure of assessment the professional activity of a group of beginning teachers of a higher education institution is considered.Публікація Аналіз інформаційних систем управління торговельними підприємствами(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Білоцерківський, Олександр Борисович; Кочіна, Катерина ОлександрівнаРозглядається аналіз інформаційних систем управління торговельними підприємствами в Україні. Процес управління торговельним підприємством зумовлює необхідність використання інформаційних систем і технологій. Проте рівень інформаційної підтримки українських торговельних підприємств залишається досить низьким: тільки 6 % активно використовували системи для управління взаєминами з клієнтами. Тому аналіз і обґрунтований вибір інформаційних систем для управління торговельними підприємствами є актуальним і має важливе практичне значення. Аналіз стану проблеми показав, що дослідники використовують два підходи: розробляють власні інформаційні системи або використовують існуючі системи. Метою статті є порівняльний аналіз інформаційних систем, що застосовуються в управлінні торговельними підприємствами, та їх вибір на основі рейтингового оцінювання. За методом аналогії була запропонована методика рейтингового оцінювання інформаційних систем. Для перевірки узгодженості думок експертів щодо рейтингу інформаційних систем використовувався експертний метод, розраховувався коефіцієнт конкордації Кендалла. Проведено порівняльний аналіз 4-х інформаційних систем: Bitrix24, Bpm’online, AmoCRM, Мегаплан, обраних на основі опитування за 15-ю ознаками. Визначено, що найвищий рейтинг мають інформаційні системи: bpm online та Bitrix24. Докладно розглянуто їх функціональні можливості. Подібні результати отримано при порівняні 6-ти інформаційних систем: Мегаплан, bpm'online sales, Bitrix24, Amo CRM, 1C, Mango за 12-ю ознаками. Експертним методом визначено ступінь узгодженості думок експертів щодо рейтингу 4 -х інформаційних систем: bpm'online sales, Bitrix24, AmoCRM, Мегаплан. Значення коефіцієнта конкордації Кендалла 0,86 свідчить про сильну узгодженість думок експертів, що підтверджує попередні розрахунки. Отже, за рейтингом інформаційні системи розташовані у такому порядку: bpm online – 1-ше місце, Bitrix24 – 2-ге, AmoCRM – 3-тє, Мегаплан – 4-те. Таким чином, за результатами рейтингового оцінювання найбільш відповідним для задоволення наших потреб є рішення від компанії Terrasoft «Bpm’online».Публікація Дослідження сучасного стану та програмного забезпечення торговельної галузі України(Херсонський державний університет, 2019) Білоцерківський, Олександр БорисовичСтаттю присвячено дослідженню сучасного стану торговельної галузі України та її регіонів, рейтинговому оцінюванню та вибору CRM-систем для управління торговельними підприємствами. Проаналізовано динаміку структури галузей економіки України за 2010–2017 рр. Зазначено, що за цей період оптова та роздрібна торгівля була провідною галуззю економіки України, зберігаючи у структурі галузей національної економіки перше місце за обсягом реалізованої продукції. Визначено, в яких регіонах України торгівля є галуззю спеціалізації, проведено її порівняння з традиційними галузями країни: промисловістю і сільським господарством. Підтверджено статус України як індустріально-аграрної держави. Експертним методом перевірено ступінь узгодженості думок експертів щодо рейтингу чотирьох CRM-систем: Terrasoft Creatio, Bitrix24, AmoCRM, «Мегаплан». Визначено найбільш оптимальну CRM-систему для управління торговельними підприємствами України.Документ Рейтинговая оценка и выбор CRM-систем для управления торговыми предприятиями(Національний університет харчових технологій, 2019) Белоцерковский, Александр БорисовичСтатья посвящена исследованию современного состояния торговой отрасли Украины, рейтинговой оценке и выбору CRM-систем для управления торговыми предприятиями. Проанализирована динамика структуры экономики Украины за 2010-2017 годы и определено, что за этот период оптовая и розничная торговля была ведущей отраслью экономики Украины, сохраняя в структуре экономики первое место по объему реализованной продукции. Экспертным методом проверено степень согласованности мнений экспертов относительно рейтинга 4-х CRM-систем: bpm online sales, Bitrix24, AmoCRM, Мегаплан. Рассчитан коэффициент конкордации Кендалла, значение χ2-критерия Пирсона свидетельствует о значимости коэффициента конкордации и сильной связи между признаками. Определена наиболее оптимальная CRM-система для управления торговыми предприятиями Украины и предложены пути популяризации использования CRM-систем в торговой отрасли Украины.Публікація Використання CRM-систем для управління торговельними підприємствами(Класичний приватний університет, 2019) Білоцерківський, Олександр БорисовичУ статті розглянуто використання CRM-систем для управління торговельними підприємствами України. Наголошено, що рівень інформаційної підтримки українських торговельних підприємств залишається досить низьким. Запропоновано методику рейтингового оцінювання CRM-систем. Для перевірки узгодженості думок експертів щодо рейтингу CRM-систем використовувався експертний метод, де розраховувався коефіцієнт конкордації Кендалла. Проведено порівняльний аналіз 6-ти CRM-систем: Мегаплан, bpm online sales, Bitrix 24, AmoCRM, 1C, Mango за 12-ю ознаками. Визначено СRM-системи, що мають найвищий рейтинг. Перевірено ступінь узгодженості думок експертів щодо рейтингу 4-х CRM-систем: bpm online sales, Bitrix24, AmoCRM, Мегаплан. Знайдено найбільш відповідне рішення для управління торговельними підприємствами України.