Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Використання кластерного підходу до управління ефективністю діяльності суб'єкта господарювання
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Угрімова, Ірина Володимирівна; Малихіна, Єлизавета Володимирівна; Замула, Олексій Олександрович
    В статті розглядається проблема управління ефективністю суб’єктів господарювання, яку можна вирішити за рахунок різних підходів та методів, використання яких не завжди можливе або дає певний рівень ефективності в тих умовах, що склалися зараз в Україні. Пропонується звернути увагу на кластерний підхід, який ще не набув широкого застосування на теренах нашої держави. Але на досвіді підприємницьких структур інших держав доведено його актуальність і ефективність. Використання кластерного підходу в Україні є необхідною умовою активізації вітчизняного виробництва, підвищення ефективності інноваційного розвитку регіонів та досягнення високого рівня економічного розвитку та конкурентоспроможності. Немає єдиного визначення поняття "кластер", законодавчо в нашій країні воно також не визначено; різноманітність тлумачення спонукала розглянути це поняття більш глибоко. Дію кластерного підходу описано на прикладі швейного бізнесу в Україні, для цього було проведено аналіз швейного бізнесу, який є частиною легкої промисловості. Прикладом практичного застосування дії кластерного підходу обрано ПрАТ «Коломийська швейна фабрика», яка працює як кластер вже багато років і є ядром виробничого мікрокластеру. Цей мікрокластер має особливу модель взаємодії з суб’єктами швейного бізнесу, тому що працює за давальницькою схемою. В цьому мікрокластері кожна фізична особа може виконувати декілька функцій: наприклад, швачка може налагоджувати обладнання, а маркетолог допомагати експедитору і т.і. Закази оформлюються на різних ФОПів. Наймані робітники закріплені за ФОПами – умовно. Два обліковця ведуть весь облік у ФОПів та бухгалтерський облік у ПрАТ «Коломийська швейна фабрика» також складають і здають звітність всіх суб’єктів мікрокластеру. В цій моделі всі суб’єкти підприємництва працюють за спрощеною системою оподаткування. Проведене дослідження дозволило авторам розробити і запропонувати своє бачення визначення поняття "виробничий мікрокластер".
  • Ескіз
    Документ
    Bilateral trade relation of Ukraine and Germany
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Arkhiiereiev, Sergii I.
  • Ескіз
    Документ
    Практичні аспекти управління зовнішньоекономічною діяльністю вітчизняних підприємств
    (НТУ "ХПІ", 2017) Федоренко, Ірина Анатоліївна; Батюк, Кирило Олександрович
    У статті розкрита сутність поняття зовнішньоекономічна діяльність підприємства. Проаналізовано стратегічні підходи до формування маркетингового комплексу та зв'язок цього поняття з розробкою товарної політики на локальному і глобальному рівнях. Запропонована стратегія диференціації для ЗАТ "АВК" з урахуванням конкурентних переваг для кондитерської галузі.
  • Ескіз
    Документ
    Українсько-угорське економічне співробітництво: сучасний стан та потенціал розвитку
    (BMT Eridia Sp. z o.o. Wydawnictwo Erida, 2018) Митрофанова, Анастасія Сергіївна
    Тези доповіді присвячені аналізу передумов, проблем та перспектив економічного співробітництва України та Угорщини.
  • Ескіз
    Документ
    Облікове забезпечення операцій в іноземній валюті: окремі аспекти
    (ВД "Гельветика", 2017) Рета, Марина Володимирівна
    Досліджено сутність та класифікацію валютних різниць як результату коливань валютних курсів. Розглянуто питання нормативного забезпечення відображення наслідків коливання валютних курсів в обліку. Удосконалено класифікацію валютних різниць, шляхом виокремлення у їх складі курсових та сумових різниць. Запропоновано підхід до облікового відображення валютних різниць з метою прогнозування впливу валютних коливань на результати діяльності підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Стратегія ЗЕД проміслового підприємства на глобальних ринках
    (НТУ "ХПІ", 2014) Ємцов, Є. В.; Шевченко, Марина Миколаївна
    У статті розглянуто сутність стратегії ЗЕД в економічній сфері діяльності, етапи формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності. Обґрунтовано необхідність розробки зовнішньоекономічної стратегії підприємства, дослідження дозволили уточнити визначення стратегії ЗЕД підприємства як окремого виду функціональних стратегій підприємства, були визначені основні чинники впливу на формування стратегії ЗЕД, а також етапи її формування. Викладенні положення є основою для визначення показників, що кількісно характеризують успішність стратегії зовнішньої діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Формування маркетингової стратегії промислового підприємства на зовнішньому ринку на основі моделі "4С"
    (НТУ "ХПІ", 2013) Міщенко, Володимир Акимович; Мартиненко, О. Г.
    В даній роботі було проведено дослідження формування маркетингової стратегії промислового підприємства на основі сучасної моделі "4С", яка дає можливість ефективно функціонувати на зовнішньому ринку підприємству. Детально проведено аналіз її переваг і доцільність застосування.