Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Документ Інформаційні потоки в маркетингу і логістиці інноваційного процесу в умовах технологічних трансформацій(2023) Ілляшенко, Сергій МиколайовичВизначено роль і місце, а також склад і порядок взаємодії інформаційних потоків в маркетинговому і логістичному супроводі етапів інноваційного процесу, що реалізується в умовах технологічних трансформацій спричинених четвертою промисловою революцією і зміною технологічних укладів. Удосконалено методичні засади управління маркетинговим і логістичним супроводом інноваційного процесу на промислових підприємствах в умовах неповної визначеності щодо дії факторів впливу зовнішнього мікро- і макросередовища. Досліджено вплив технологій четвертої промислової революції на маркетинговий і логістичний супровід інноваційного процесу. Розкрито особливості їх застосування в маркетинговій і логістичній діяльності підприємств-інноваторів. Розроблено засадничі аспекти формування організаційно-економічного механізму управління комерціалізацією інновацій промислових підприємств на засадах маркетингу і логістики.Документ Удосконалення теоретико-методичних основ інформаційного забезпечення управління сталим розвитком підприємства(ФОП Шейніна О. В., 2020) Єршова, Наталя ЮріївнаУ статті розвинені теоретичні та методичні основи інформаційного забезпечення управління сталим розвитком підприємства. На основі компаративного аналізу представлений авторський підхід до визначення сутності поняття "інформаційний потік", розширена класифікація інформаційних потоків. На сьогодні інформаційне забезпечення процесу прийняття управлінських рішень на підприємствах є недосконалим. Проведено емпіричне дослідження з метою визначення та оцінки ступеня задоволеності підприємств АПК Харківської області інформаційним забезпеченням. Проблемами визначено такі, що при наданні поточної й оперативної інформації управлінському персоналу відсутня її формалізація і систематизація; на деяких підприємствах не використовується планування, зокрема фінансове, що є значною перешкодою до побудови ефективної діяльності підприємства на перспективу. Запропоноване інформаційне забезпечення підприємства за рівнями управління та інформаційними потоками. Виходячи із завдань, які постають перед інформаційним забезпеченням управління сталим розвитком підприємства, розроблений алгоритм його функціонування як виду діяльності. В основу покладений проектний підхід, за яким поступово реалізуються етапи.Документ Теоретичні підходи до оцінювання економічної ефективності інформаційних потоків та інформаційного забезпечення інтегрованої логістизації процесів на мікрорівні(ФОП Лібуркіна Л. М., 2019) Волоснікова, Наталія МиколаївнаМета статті полягає в дослідженні різних аспектів інформаційних потоків та інформаційного забезпечення інтегрованої логістизації процесів на підприємствах у сучасних умовах. Розроблено методологічні та наукові питання щодо формування та розвитку інформаційних потоків та інформаційного забезпечення інтегрованої логістизації процесів на підприємствах та обґрунтовано їх економічну ефективність. Проаналізовано модель життєздатної системи інтегрованої логістизації процесів на підприємствах. Розглянуто загальну сукупність методів оцінки ефективності інформаційних потоків та інформаційного забезпечення інтегрованої логістізації процесів на мікрорівні. Зроблено висновок стосовно того, що проблемний характер і неоднозначність підсумкового вектора розвитку логістичних процесів у мінливих ринкових умовах створюють необхідність активізації наукового пошуку, теоретичного переосмислення та стабілізації перетворень, що відбуваються. Подальший розвиток економічних відносин, що формуються в умовах нестійкого зовнішнього середовища, вимагає високоефективних способів і методів управління логістичними процесами.Документ The information support system's formation of marketing innovative decisions in Ukrainian companies(Blue Eyes Intelligence Engineering and Sciences Publication, India, 2019) Illiashenko, Sergii; Shypulina, Yuliia ; Gryshchenko, Olena; Illiashenko, NataliiaNowadays the main strategic goal of companies can be described as the improvement of the efficiency in order to achieve higher profitability. Under these circumstances, information systems and technologies should be considered as key tools that allow to achieve higher levels of business efficiency and productivity. They allow businesses to create new products and services, as well as brand new business models. Innovations in ICT and management information systems have led to significant changes in managerial methods, processes and vision. The aim of the re-search is the development and justification of theoretical and methodological foundations of the information support system’s formation for marketing innovative decisions. The comparative and statistical analysis, method of generalization, system and structural analysis, structural and logical modeling, fundamentals of marketing and management, scientific findings devoted to the study of information support of decision-making were used to achieve the goals of the study. As a result, the authors have developed the principles of forming an information support system for marketing innovative decisions in Ukrainian companies. The functions, marketing information system’s structure and its components interactions, sequence and content of stages of MID de-velopment and creation, information flows interactions scheme are developed. The research re-sults contribute to the theoretical and practical principles of innovation management in terms of increasing the level of information support for marketing innovative decisions in Ukrainian com-panies.Документ Знання-орієнтована комплексна методика оцінки стану складних систем(НТУ "ХПІ", 2016) Козуля, Марія МихайлівнаУ статті розглянуті задачі формування методологій аналізу даних стосовно складних системних утворень на основі знання-орієнтованих систем у комплексній оцінці стану. Розглядається оцінка відхилення від апріорі прийнятого природного регулювання гомеостазу "об’єкт (система) – навколишнє середовище". Розв’язання оцінки відхилення розглядає змістовність управління як встановлення початкової рівноваги на будь-якому рівні організації системи. Сформовано схему алгоритмічного забезпечення оцінки стану системних об’єктів на основі запровадження функції відповідності у вигляді інформаційної ентропії і аналізу ризик-факторів. Розглянуто аналіз предметної області, що дозволило виділити й деталізувати основні бізнес-процеси. Розглянута практична реалізація знання-орієнтованого інформаційного забезпечення для розв’язання завдань в системі моніторингових систем управління якістю складними системами.Документ Інформація як ключовий ресурс управління підприємством(ПП Шевелєв Є. О. ; засновник і видавець: Дробязко Світлана Ігорівна, 2014) Єршова, Наталя ЮріївнаРозглянуто значимість інформаційного ресурсу в управлінні підприємством. Узагальнено особливості інформації та надана їх характеристика. Запропоновано матрицю інформаційного навантаження за критеріями: розкриття та трансляція. Досліджено інформаційні потоки в системі обліково-аналітичного забезпечення управління підприємством.Публікація Особливості проведення маркетингових досліджень конкурентного середовища підприємства(НТУ "ХПІ", 2015) Ларка, Людмила Сергіївна; Жабська, О. В.В статті пропонується систематизація вхідної інформації в залежності від мети дослідження конкурентного середовища. Обґрунтована доцільність складання карти стратегічних групконкурентів для аналізу їх конкурентних стратегій. Розглянуті можливі стратегічні групи конкурентів та очікувані від них конкурентні стратегії. Сформульовані основні складові конкурентоспроможності підприємства з позиції раціонального управління його потенціалом.Документ Адаптивна система управління підприємством(НТУ "ХПІ", 2013) Черепанова, Виктория Александровна; Юнусова, А. Ю.Досліджено існуючі підходи щодо виділення чинників, які впливають на ефективність управління підприємством. Встановлена відповідність чинників ефективності управління основним характеристикам існування системи управління. Виділено напрями групування чинників внутрішнього середовища, встановлено їх перелік та досліджено характер впливу на ефективність управління підприємством для створення адаптивної системи управління підприємством.