Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові стратегії як інструмент підвищення фінансово-економічної безпеки підприємства у періоди криз
    (Видавничий дім "Гельветика", 2024) Райко, Діана Валеріївна
    У статті розглядається питання адаптації маркетингових стратегій підприємств як ключового інструменту забезпечення їхньої фінансово-економічної безпеки в умовах кризових явищ. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю емерджентної трансформації підприємницьких суб'єктів в умовах постійної турбулентності макроекономічних контекстів, що спричинені екзогенними шоками та ендогенними дестабілізуючими факторами. Ці фактори індукують мультидисциплінарні виклики, які вимагають креативної інкорпорації інноваційних маркетингових стратегій для підвищення резильєнтності фінансово-економічної безпеки підприємства. У світлі таких обставин критичним стає здатність підприємств до неординарної адаптації в мінливих економічних умовах, що вимагає від управлінського корпусу освоєння нових гнучких, ситуативно релевантних механізмів позиціонування та ресурсної оптимізації. У цих обставинах підприємства, здатні до гнучкого реагування на зовнішні виклики, мають підвищену резильєнтність до дестабілізуючих факторів. Метою дослідження є розробка теоретичних засад і прикладних підходів до адаптації маркетингових стратегій для зміцнення стійкості підприємств у кризові періоди. Методична основа дослідження ґрунтується на поєднанні системного аналізу, порівняльних методів і структурного моделювання. Застосовані методи емпіричного дослідження включають аналіз ринкових флуктуацій, оцінку інноваційних маркетингових рішень та їхнього впливу на стійкість підприємств. Отримані результати підтверджують ефективність маркетингових стратегій як важливого інструменту антикризового управління. Адаптивність підприємств виявляється через інноваційні підходи до сегментації ринку, модифікацію цінових політик та впровадження новітніх цифрових технологій для оптимізації взаємодії зі споживачами. Дослідження виявляє, що такі стратегії дозволяють мінімізувати втрати, пов'язані з економічними шоками, та зберегти фінансові потоки. Практична цінність статті полягає в розробці рекомендацій для підприємств щодо впровадження гнучких маркетингових рішень під час криз. Використання адаптивних стратегій дозволяє не лише знижувати операційні ризики, але й формувати нові конкурентні переваги, підвищуючи стійкість підприємства на тривалий час.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні підходи до формування здоров'язбережувального способу життя серед студентської аудиторії в умовах воєнного стану в Україні
    (Видавництво УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024) Церетелі, Вікторія Олександрівна; Грдзелідзе, Сергій Ріпатович; Хірний, Сергій Володимирович
    Мета дослідження полягала у виявленні та аналізі інноваційних підходів до формування здоров’язбережувального способу життя серед студентської аудиторії в умовах воєнного стану в Україні. Для досягнення цієї мети використовувався комплексний підхід, що включав аналіз наукової літератури, проведення опитувань та інтерв’ю з представниками студентської аудиторії, а також спостереження за результатами реалізації різноманітних програм та ініціатив, спрямованих на формування здоров’язбережувального способу життя. За результатами дослідження встановлено, що студенти усвідомлюють важливість здоров’язбережувального способу життя, але часто стикаються з рядом перешкод, таких як недостатність вільного часу, слабка мотивація, обмежений доступ до спортивних майданчиків. Особливу увагу було приділено впливу воєнного стану на психічне та фізичне здоров'я студентів. Було виявлено, що загроза під час воєнного стану призводить до стресу та тривожності серед студентської аудиторії та небезпеки для життя, що ускладнює збереження їхнього здоров’я. Наукова новизна дослідження полягає в ідентифікації проблеми формування здоров’язбережувального способу життя серед студентів під час воєнного стану та запропонованих інноваційних підходів до її вирішення. Зокрема, важливими результатами є розроблені ідеї створення онлайн-ресурсів для фізичної активності, проведення віртуальних тренувань та популяризації здорового способу життя через освітні заходи. Загальні висновки дослідження підтверджують необхідність реалізації інноваційних програм з формування здоров’язбережувального способу життя серед студентів в умовах воєнного стану. Пропоновані підходи можуть сприяти підвищенню фізичного та психічного добробуту студентської аудиторії, забезпечуючи їх необхідними знаннями та ресурсами для збереження здоров’я. Для успішної реалізації цих програм необхідна підтримка від керівництва закладів вищої освіти, а також підвищення кваліфікації викладацького персоналу у напрямку здоров’язбережувального способу життя та рівня цифрової компетентності в професійній діяльності.
  • Ескіз
    Публікація
    Інновації в системі державного управління
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Круглов, Віталій Вікторович; Терещенко, Діна Акрамівна
    У статті розглядаються сучасні підходи до впровадження інновацій у системі державного управління. В умовах швидких технологічних змін та глобалізації, інновації є ключовим фактором адаптації системи державного управління до складних викликів. Метою статті є аналіз та вивчення сучасних підходів у галузі інновацій державного управління. Дослідження тематики показує зростаючий інтерес науковців до питань інновацій у державному управлінні. Водночас залишаються проблеми, пов’язані з безпекою та особливостями впровадження інноваційних стратегій у вказаній сфері. Розглянуто різні форми інновацій, зокрема технологічні (впровадження цифрових технологій, штучного інтелекту, інформаційних систем тощо), соціальні (нові підходи у взаємодії зі споживачами публічних послуг та державою), інновації в управлінських процесах і наданні послуг, що передбачає підвищення якості та ефективності державного управління. Огляд практичного досвіду засвідчує, що провідну роль в інноваціях державного управління відіграє цифрова трансформація – розвиток електронного урядування, відкритих даних, інтегрованих платформ надання адміністративних послуг. Виокремлено ключові інновації електронного урядування: електронні податки, документообіг, платежі, портали надання адміністративних послуг. Проаналізовано переваги використання відкритих даних. Розглянуто інтегровані багатофункціональні центри обслуговування громадян та концепцію "держави як платформи" з єдиною екосистемою даних та сервісів. Окремо виділено підходи до класифікації інновацій за сферами: сервісні, технологічні, управлінські, системні, соціальні. Проаналізовано інноваційні моделі державного управління: класичну бюрократичну модель, новий публічний менеджмент, мережеве управління, неовеберіанську модель. Розглянуто перспективи застосування штучного інтелекту та забезпечення кібербезпеки як пріоритетні напрями в контексті цифрової трансформації. Впровадження інновацій у державному управлінні є комплексним стратегічним завданням, яке потребує системних зусиль щодо модернізації як організаційних структур, так і кваліфікації державних службовців.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційність у навчанні іноземної мови з позицій системного підходу
    (Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського", 2018) Чубукіна, Ольга Володимирівна; Танько, Євгенія Владиславівна; Вракіна, Вікторія Вікторівна
    Метою статті є обґрунтування з позицій системного підходу доцільності застосування інноваційних підходів і методів у навчанні іноземної мови. Результати дослідження. Аргументовано доцільність наукового осмислення перспектив модернізації навчання іноземної мови з позицій системного підходу, з огляду на структуру функцій мови, діяльності студента, рівнів іномовної освіти. Проаналізовано принципи і перспективи застосування лінгвосоціокультурного, комунікативного, діяльнісного підходів. Виокремлено та охарактеризовано методи, що відповідають принципам і цілям кожного з них. Висновки. Встановлено, що впровадження інноваційних підходів і методів у навчання іноземної мови є складником цілісної концепції динамічної, "відкритої", інноваційної освіти, орієнтованої на виклики соціокультурного середовища. Доведено, що з позицій системного підходу у доборі інноваційних підходів і методів доцільно покеровуватись критерієм міри охоплення ними: функцій мови як об’єкту вивчення; перетворювальної, пізнавальної, комунікативної, ціннісно-орієнтаційної діяльності студентів; пізнавального, розвиваючого, виховного, власне навчального рівнів та пізнавальної, розвиваючої, освітньої цілей іномовної освіти. Аргументовано, що найбільш перспективним у модернізації викладання іноземної мови є лінгвосоціокультурний підхід, здатний інтегрувати принципи комунікативного і діяльнісного підходів. Наголошено, що реалізації принципів підходу на шляху формування лінгвосоціокультурної компетентності сприяє комплексне застосування інноваційних інтерактивних методів навчання, спрямованих на активізацію пізнавальної, перетворювальної, комунікативної діяльності студентів: "методу компетентнісних завдань", ігрових ситуацій (методу сценарію, методу симуляції, "мозкового штурму", конкурсів, вікторин, гри-агону, творчої гри, пізнавальної гри тощо), "методу занурення", "методу громади", "навчання у співпраці", проектної роботи, методу "ПОПН-формули", кейс-методу.