Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Публікація
    Теоретико-методологічні засади управління інтелектуальною власністю
    (2023) Маслак, Марія Володимирівна; Перерва, Петро Григорович
    У статті розглядаються поняття та сутність управління інтелектуальною власністю а також моделі, методи та інструменти управління інтелектуальною власністю на промислових підприємствах. По результатам проведеного дослідження надано методологічні і методичні підходи до управління процесами створення та введення в господарський обіг об’єктів інтелектуальної власності на підприємствах реального сектору економіки на протязі життєвого циклу інтелектуальних продуктів. Авторами на основі принципів процесно-системного підходу та методів моделювання запропоновано модель та методичний інструментарій реалізації системи інтелектуальної власності на рівні підприємства. Система, у свою чергу, представлена як процес із виділенням етапів та описом змісту кожного етапу. Запропонована модель може бути використана у практичній діяльності промислового підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Mandatory applying of corporate social responsibility concept
    (Харківський національний університет внутрішніх справ, 2021) Brin, P. V.; Nehme, M. N.
  • Ескіз
    Документ
    Technology of intellectual property management of industrial enterprises according to the process approach
    (Global Science Center LP, Budapest, 2021) Sylka, I. V.
    Under conditions of the technological revolution, computerization and knowledge management, the most important issue for industrial enterprises is to use an effective intellectual property management system. Globalization, integration of production and trade operations of different states results in the need to develop the intellectual property management in certain processes related to the development, creation and purchase of ready-to-use industrial goods of intellectual property. At the same time, the effectiveness of their application is directed by the implementation rate, which depends on the method of intellectual property management. The study of literature sources has shown the feasibility of using a process approach to the intellectual property management, but scientific treatises do not provide the concept, classification and structure of management processes. For this reason, the purpose of writing the article is to define the essence of the "process" concept for the intellectual property management, the composition of its actions aimed at obtaining additional income from the use of objects of this property. To achieve this goal, the following tasks were performed, namely: - the essence of the "process" concept is defined as a sequence of actions aimed at obtaining additional income from the use of intellectual property, and consisting of unit operations; - the classification of management processes is established - development, use in own business, acquisition and selling of actually created objects of intellectual property in the target market; - development processes control schemes, schemes of use and sale of intellectual property are developed.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування системи управління фінансовими потоками при плануванні розвитку підприємства
    (Дніпровський державний аграрно-економічний університет, 2018) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Брильо, І. О.
    У статті визначено причини складного фінансово-економічного становища підприємств видавничого бізнесу та зроблено висновок щодо доцільності планування та реалізації проектів розвитку в напрямках забезпечення високої конкурентоздатності продукції, продуктивності праці та ритмічності виробництва, що позначиться на фінансових результатах діяльності підприємства та його фінансовому стані. Сформульовано основне стратегічне завдання при плануванні та реалізації проектів розвитку ТОВ «Видавництво Фоліо» – формування системи управління фінансовими потоками підприємства. Визначено, що механізм управління фінансовими потоками ТОВ «Видавництво Фоліо» є сукупністю елементів, що визначають економічну й організаційну складову і дозволяють реалізувати процеси формування, руху, ефективного управління фінансовими потоками з метою досягнення ефективності реалізації проектів розвитку підприємства. Розкрито зміст основних етапів процесу управління фінансовими потоками ТОВ «Видавництво Фоліо».
  • Ескіз
    Документ
    Marketing audit: trends and approaches
    (NTU "KhPI", 2010) Danko, Taras; Karavan, Al.
    The conceptual frameworks of the marketing audit have been introduced by different contributors since the late 1950s. Nowadays when almost all companies understand the significant role of marketing in an organization they more or less efficiently implement marketing practices. The marketing audit is a fundamental part of the marketing management process. It is the major tool for marketing performance evaluation. Nevertheless, there is no single vision among researchers about how to define marketing audit and how to conduct it.