Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Документ Удосконалення характеристик робочого колеса високонапірного відцентрового компресора проектуванням за допомогою САПР(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Роговий, Андрій Сергійович; Азаров, Андрій Сергійович; Демчук, Роман МиколайовичВисоконапірні компресори є одними з найрозповсюдженіших пневматичних машин у промисловості та транспорті. Класичні методи проектування таких машин основані на методиках моделювання течії у двовимірній та одновимірній постановці. Означені методи проектування приводять до створення достатньо досконалих конструкцій, але їх характеристики ще можуть бути покращені. Для моделювання течії у високонапірному компресорі, актуальним стає дослідження можливостей оптимізації конструкції за використання системи автоматизованого проектування Ansys Vista, що може дозволити значно підвищити ефективність компресора. Метою роботи є удосконалення характеристик робочого колеса високонапірного відцентрового компресора проектуванням за допомогою САПР. Дослідження проведено на основі проектування проточної частини робочого колеса високонапірного відцентрового компресора за допомогою системи автоматизованого проектування Ansys VistaCCD на основі параметрів роботи компресора, що серійно випускається. Отримано, що розташування максимумів ефективності спроектованого та серійного робочих коліс компресора приблизно співпадає, при цьому політропний ККД спроектованого робочого колеса на 6 % більший. При цьому знижується співвідношення повних тисків на 18 %. З іншої сторони, зона високої ефективності роботи колеса значно розширена для спроектованого колеса. Цей діапазон збільшився більше ніж в три рази. При цьому в зоні оптимального ККД витрачена потужність для спроектованого колеса зменшується на 20 % до 240 кВт. Спроектоване колесо має більш досконалий розподіл тиску для спліттера за приблизно однакових характеристик для основних лопатей робочих коліс. Аналізуючи вектори швидкості та розподіли можна прийти висновку, що у серійного компресора наявні дві відривні зони: у місті згинання лопаті та на виході, на відміну від спроектованого.Документ Mathematical modeling of bioactive arterial wall(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2018) Solovyova (Philippova), H. N.; Kizilova, N. N.Biological tissues and their artificial substitutes are composed by different fibers and possess complex viscoelastic properties. Here the most popular 3-element and 5-element rheological models of human soft tissues as viscoelastic bodies are considered accounting for the time delay between the load and mechanical respond of the material.The obtained data compared to the experimental curves got on the vessel wall and heart tissues.Документ Formation and study of static and dynamic characteristics of electronically controlled diesel engine(2019) Dumenko, P.; Kravchenko, Serhii; Prokhorenko, Andriy; Talanin, DmytroManufacturing companies of electronic control systems of diesel engines protect access to a program operation algorithm of the regulator that makes impossible adjustments and settings of its work, for example, at reequipment or operational development of a new diesel engine. Therefore, it is important to acknowledge the solution of the scientific and technical problem of an effective and reliable system creation of electronic control of diesel fuel supply with an open program algorithm of its work. During the current research, settlement and experimental studies of a diesel engine supplied with a system of electronic control of a crankshaft rotation frequency developed by the authors show rather high adequacy in results. The dynamic mathematical model of the single-cylinder diesel engine supplied with the electronic regulator of rotation frequency has been developed and verified.Документ Разработка синхронного двигателя с постоянными магнитами на базе асинхронного двигателя с короткозамкнутым ротором(Одесский национальный политехнический университет, 2016) Петренко, Александр Николаевич; Плюгин, Владислав Евгеньевич; Петренко, Николай Яковлевич; Шайда, Виктор ПетровичПредставлена методика расчета и выбора параметров синхронного двигателя с постоянными магнитами при известной геометрии статора базового асинхронного двигателя с короткозамкнутым ротором. Приведены результаты проектирования и математического моделирования синхронного двигателя с постоянными магнитами. Выполнен анализ энергетической эффективности разработанного двигателя.Документ Сравнение эксплуатационных характеристик многофазных регулируемых асинхронных двигателей(НТУ "ХПИ", 2016) Петрушин, Виктор Сергеевич; Беликова, Людмила Яковлевна; Плоткин, Юрий Романович; Еноктаев, Ростислав НиколаевичОбоснована возможность создания модификаций многофазных асинхронных двигателей на базе серийных трехфазных. Рассмотрен ряд силовых схем регулируемых электроприводов, в которых обеспечивается многофазное питание асинхронных двигателей. Анализируется работа приводов на определенную по величине и характеру нагрузку и заданным диапазоном регулирования. В результате математического моделирования определено, что температуры перегревов обмоток статоров рассматриваемых двигателей не превышают допустимых значений соответственно классу нагревостойкости изоляции. Выполнено сравнение технико-экономических показателей рассматриваемых схем и двигателей, дающее возможность осуществить приемлемый выбор варианта. Установлены закономерности изменения фазных токов многофазных двигателей в диапазоне регулирования. Исследовано изменение виброакустических показателей в статических и динамических режимах. Определено снижение этих показателей в двигателях с числом фаз, превышающим три.Документ Напружено-деформований стан профільних з'єднань з натягом при технологічних і експлуатаційних навантаженнях(НТУ "ХПІ", 2015) Данілов, Деніс Володимирович; Андрєєв, Арнольд Георгійович; Щепкін, Олександр ВіталійовичУ роботі проводиться порівняльний аналіз різних варіантів профільних з'єднань з натягом для визначення впливу форми валу і втулки на розподіл основних параметрів, які характеризують напружено-деформований стан: сумарних переміщень, еквівалентного напруження за критерієм Мізеса і контактного тиску під дією натягу, відцентрових навантажень при обертанні й температури. Виконані дослідження дозволяють зіставити напружено-деформований стан різних варіантів профільних з'єднань і визначити вплив параметрів з'єднання на його міцність, намітити раціональні шляхи зміцнення.Документ Коммутационные перенапряжения в электропередаче 750 кВ(НТУ "ХПИ", 2009) Веприк, Юрий Николаевич; Минченко, Анатолий АндреевичПредставлена математическая модель электромагнитных переходных процессов в электрических системах, основанная на использовании дискретных узловых уравнений в фазных координатах и неявных методов численного интегрирования, позволяющая моделировать переходные процессы при симметричных и несимметричных, одноместных и многоместных коммутациях и повреждениях в электрических сетях произвольной конфигурации.Документ Влияние конфигурации якоря на эффективность линейного электромеханического преобразователя(НТУ "ХПИ", 2012) Болюх, Владимир Федорович; Олексенко, Сергей ВладимировичРассмотрено влияние и зависимость эффективности линейного электромеханического преобразователя дисковой конфигурации от геометрической формы и размера якоря в зависимости от характера индуцированного в нем тока.