Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Розвиток науки та навчання через призму міжнародної конференції з компютерної лінгвістики та інтелектуальних систем CoLInS(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Купріянов, Євген Валерійович; Оробінська, Олена Олександрівна; Шаронова, Наталія ВалеріївнаСтаття присвячена міжнародній науковій конференції CoLInS, яка стала платформою для обміну досвідом та новими знаннями в галузі компютерної лінгвістики та інтелектуальних систем між науковцями, студентами та аспірантами. Мета статті – висвітлити роль конференції у вдосконаленні навчального процесу та розвитку наукової думки на кафедрі інтелектуальних компютерних систем. Однією з головних проблем конференції є розробка інтелектуальних систем, призначених для опрацювання природної мови, що набула особливої актуальності у світлі того, що процес обміну інформації між учасниками освітнього процесу відбувається у глобальному середовищі з використанням різних засобів та месенджерів. Здебільшого неформальне навчання здійснюється у соціальних мережах, де обмін знаннями між учасниками з різними спеціальними знаннями відбувається спонтанно в межах неформальних груп та співтовариств за інтересами. Електронне навчання сприймається цифровою спільнотою як основний елемент соціального прогресу, що знаходить своє відображення у темах курсових робіт бакалаврів та магістрів, а також дипломних робіт магістрів спеціальності «Прикладна та компютерна лінгвістика». У свою чергу, це впливає на формування наступних напрямків майбутніх конференцій. Відзначено, що колектив кафедри ІКС піклується за просування своїх найбільш значних результатів науково-дослідної діяльності у навчальний процес та збереження індивідуального обличчя, яке має існуюча на кафедрі наукова школа.Документ Художньо-творчий універсум Віктора Бойка(Ліра, 2017) Черненко, Ольга ІгорівнаВисвітлено концепцію мовної картини світу Віктора Бойка як складника поетичного мислення поета, визначено найзначущіші події життя і творчості митця, закцентовано на художньому осмисленні духовності, проведено паралелі між мовною та філософською картинами світу, проаналізовано зв'язки між цінностями культурними та духовними, виокремлено специфіку поетичного мовлення майстра художнього слова, особливості його світосприйняття, індивідуальної манери побудови поетичного твору.Документ Исследование любви как основы права на примере Прав Человека(Society for Cultural and Scientific Progress in Central and Eastern Europe, 2020) Фидровская, Мария ГеоргиевнаВ этой статье мы рассмотрим права человека и на их примере мы докажем, что любовь действительно лежит в основе закона. Более того, мы рассмотрели права человека с позиций любви, и оказалось, что они действительно являются очень успешным законодательным решением в соответствии с позициями любви, а также они настоящая победа гуманизма, поскольку они действительно глубоко выражают любовь к человеку в своей идее и своих правах.Документ Мовленнєва культура − головний чинник духовності студентів(НТУ "ХПІ", 2017) Фоміна, Л. В.; Скорбач, Т. В.; Кулікова, І. І.У статті висвітлено психолого-педагогічні проблеми формування мовленнєвої особистості студентів. Візитною картою людини, незалежно від її віку, фаху, посади, є індивідуальна мовленнєва культура, що є джерелом духовності й моралі, дзеркалом українського менталітету. Зроблено акцент на важливості поглиблення знань із предметів гуманітарного циклу, сприянні усвідомлення того, що українська мова − національно-культурний феномен народу.Документ Проблемы современной эпистемологии в свете кантовской этической концепции(НТУ "ХПИ", 2014) Смоляга, Марина Витальевна; Старикова, Г. Г.Статья посвящена аксиологическому аспекту современной эпистемологии. Одним из первых обратил внимание на морально-ценностную сторону человеческого познания И. Кант в своих работах о проблемах «практического разума». Принципиальная новизна кантовского подхода состоит в том, что практическому разуму, отводится особая, ведущая роль в человеческой деятельности. В фундаменте познавательной деятельности, по его мнению, лежит соотношение теоретического и практического разума, или, в современной интерпретации, — диалектика когнитивного и ценностного.