Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Inquiry based science education in National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute" as a way to increase the popularity of natural and thechnical sciences(Copissaurio Repro – Centro Imp. Unip. Lda. Campus de Gualtar, 2018) Minakova, K.; Petrov, Serhii; Radoguz, S.; Tomashevskyi, R.The article analyses the problem of reducing the rating of natural sciences in youth. Possible options for solving this issue are considered. Based on the experience of young scientists of the National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute" (NTU "KhPI"), it is indicated on perspective directions of interaction between higher education and secondary school in order to increase the popularity of natural and technical sciences. One of the points of contact can be the foundation of a creative space for children, which will be the focus of STEM education, and promote a positive image of the natural and technical sciences.Документ Про покращення показників наукової діяльності сучасних викладачів психолого-педагогічних дисциплін вищих навчальних закладів України(НТУ "ХПІ", 2016) Романовський, Олександр Георгійович; Резнік, Світлана МиколаївнаУ статті проаналізовано показники оцінки наукової діяльності викладачів психолого-педагогічних дисциплін вищих навчальних закладів України. Зроблено висновок про те, що українській науці потрібно зміцнювати міжнародні зв’язки, українським соціально-гуманітарним журналам намагатись входити до міжнародних баз даних Web of Science і Scopus. Велике значення будуть мати і публікації українських вчених у цих базах даних. У той же час при розробці показників оцінки наукової діяльності у нашій країні потрібно впроваджувати диференційований підхід відповідно до об’єктивних факторів та специфіки різних галузей знань. Потрібна розробка засобів сприяння розвитку соціально-гуманітарної науки та дослідженням, у яких відбиваються важливі українські суспільні інтереси.