Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 13
  • Ескіз
    Документ
    Дистанційне навчання у період пандемії – наслідки та перспективи
    (Видавничий дім "Гельветика", 2022) Полякова, Тетяна Леонідівна; Самаріна, Вікторія Вікторівна
    У лютому 2020 року університети в Україні були закриті внаслідок пандемії коронавірусу, що призвело до необхідності переходу на цифрове дистанційне навчання та, у свою чергу, поставило серйозні виклики як перед учнями, так і перед вчителями. До найважливіших проблем, з якими зіткнулися викладачі навчальних закладів можна віднести розробку нових методів навчання, зокрема іноземним мовам, ефективне використання програм відео-конференцій, медіа-компетентність вчителів, якість Інтернет-зв'язку, забезпечення захисту даних під час використання інструментів і додатків, новий підхід до планування занять, пов’язаний з використанням смартфонів, планшетів, які стали найважливішими інструментами передачі знань, різноманітні психологічні наслідки умов пандемії тощо. Зміни, які несе з собою дистанційне навчання, стосуються також і учнів. Вивчення іноземних мов у віртуальному навчальному середовищі вимагає високого ступеня мотивації, зацікавленості до форми вивчення мови, медіа-компетентності та здатності значною мірою самостійно керувати навчальним процесом. Метою статті було провести аналіз особливостей, труднощів, а також можливостей онлайн-занять з німецької мови як іноземної в університетському секторі. Результати. Спілкування та опитування студентів щодо змін в навчанні під час пандемії показало, що учні оцінюють цифрові уроки як переважно позитивні, навіть якщо вони розцінюють певні аспекти як виклик – збільшення суб’єктивного навантаження (часу на самостійну роботу), психологічний стрес, спричинений пандемією, а також технічні перешкоди, які негативно вплинули на успіх у навчанні. Серед позитивних факторів переходу на дистанційну форму навчання, що вказують на її ефективність, були відзначені сприяння самостійному навчанню та цікавий дизайн занять завдяки більш широкому використанню цифрових технологій, що робить заняття з іноземної мови мотивуючими та інтерактивними. Цифрові зміни, які були прискорені пандемією, сприяють подальшому розвитку та освіті викладачів. Необхідно переосмислити не лише технічні процеси, але й планування. При розробці завдань важливо включати вправи та методи, що активізують студентів, сприяти взаємодії та планувати відповідні етапи уроку. Дистанційне навчання з використанням новітніх інформаційних технологій набуватиме все більшого значення, що потребує подальшої розробки концепцій навчання для розширення медіа-педагогічних навичок викладачів.
  • Ескіз
    Документ
    Оптимізація ланцюга постачань у комерційній логістиці: вплив на ефективність та прибутковість
    (Хмельницький національний університет, 2023) Завадська, Олена; Місюкевич, Валентина; Сисоєв, Володимир Вікторович
    У статті проаналізовано передумови для актуалізації питання оптимізації ланцюга постачання. Досліджено сутність категорії оптимізація ланцюга постачань, систематизовано проблемні області, з якими вона пов’язана у розрізі таких складових, як запаси, ризики, попит, очікування. Розроблено та графічно представлено фази оптимізації ланцюга постачань, які включають стадії проектування, планування та виконання. Встановлено необхідність відстеження ключових показників ланцюга постачань, відображено найбільш інформативні з них. Досліджено критерії оптимізації ланцюга постачань. Розглянуто методи, з використанням яких проводиться оптимізація ланцюга постачань в сучасних умовах. Проаналізовано референтні моделі управління ланцюгами постачання та визначено їх роль у процесі оптимізаціїтаких ланцюгів. Проведено паралель між теоретичними напрацюваннями та практикою їх реалізації на приладі України в умовах пандемії та війни. Визначено заходи, які позитивно впливають на оптимізацію ланцюга постачань, а також програмне забезпечення, яке використовується для цих цілей і дозволяє значно підвищити її ефективність.
  • Ескіз
    Публікація
    Менеджмент дистанційної роботи в умовах пандемії
    (Видавничий дім "Інтернаука", 2021-11-01) Ковшик, Валентин Ігорович; Яценко, Ольга Миколаївна; Горбунов, Микола Петрович
    Майже два роки людство живе в умовах пандемії, пов’язаної з коронавірусною хворобою і пройшло шлях від повного нерозуміння стосовно того, що робити і як жити й працювати далі, до етапу, коли вже приймаються зважені і продумані рішення і розробляються програми виходу з кризи. Викликом для багатьох став новий формат дистанційної роботи, до якого не були готові ні керівники, ні підлеглі. У статті розглянуто значення терміну «дистанційна робота», кількість «дистанційних працівників» у світі до часів пандемії, особливості законодавчого регулювання дистанційної праці в Україні та кількість людей, що мали змогу працювати вдома після запровадження карантину в державі.
  • Ескіз
    Документ
    Educational innovations and distance education under a pandemic COVID-19
    (2020) Tiutiunyk, Larysa Ivanivna; Falalieieva, Tetiana; Motovilnik, Anastasiia Vadimovna; Svitlychnyi, Ya.
  • Ескіз
    Документ
    My role as a manager in the time of COVID period
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Kabanets, I. A.; Chichkan, K. K.
  • Ескіз
    Документ
    Tendencies of Development of Public Relation in Ukraine: Practical Experience and New Challenges 2021-2022
    (Видавництво "Грані", 2022) Goroshko, Olena; Mechenkova, Nataliia
    The article is devoted to the description of new approaches and characteristics of PR-activities in Ukraine and the analysis of existing PR-trends. Based on a survey of experts engaged in different areas of the economy and conducted at the end of 2021, in the comparative framework of different sectors of economy, it was found that many trends publicly discussed by experts as digitalization, social media development, etc. are confirmed, but in some areas, they possess more or less intensity. It concerns the influence and use of social media, leaders of opinions and reputational management. In connection with the trends identified by the survey, more questions were devoted to social media, reputation management, and the features that experts mentioned when working with these areas. Some of the ideas highlighted by experts are not confirmed as trends, among them - changes in the work of the press service. In general, the survey reveals more similar observations and evaluations, showing directions and highlighting interesting cases for Ukrainian professionals. Based on the data obtained it is possible to speak about the transformation of the PR-market in 2021: More creative cooperation in the structure of integrated marketing communications allows using a broader and more structured approach, to get more quantitative and qualitative performance indicators that can be measured and analyzed. In 2022, due to the outbreak of war in the country, all PR spheres have undergone significant changes, and now, gradually, after a forced halt, begin to work and adapt to the current situation. The authors think that at this stage it is important to identify and describe the main challenges and difficulties in PR activities for understanding their significance and intensity on the development of both the PR market and the profession as a whole.
  • Ескіз
    Документ
    COVID-19 as a factor for new opportunities for international business through coworking
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Адамкевич, А. С.; Зубкова, А. Б.
  • Ескіз
    Документ
    Leadership in times of crisis: how psychology helps leaders to communicate in pandemic period
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Jlassi, Linda; Sereda, Nataliia V.
  • Ескіз
    Публікація
    Securities market under conditions of COVID-19
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Kochetova, T. I.; Sovgir, А. І.
    The article is devoted to the analysis of the state of the international securities market during a pandemic. The fundamentals of the functioning of the securities market, technologies for conducting various transactions with securities during the quarantine period associated with the COVID-19 epidemic are considered. The results of the impact of the COVID-19 pandemic on the global economy at the end of 2020 were reviewed. The study uses an analytical approach based on the analysis of global statistics on COVID-19. The main negative trends of the modern world economy caused by the increase in economic costs under the influence of the spread of the COVID-19 pandemic are summarized. The study used demographic indicators of the countries of the world, data on the dynamics of oil prices, stock indices, and statistical data on world trade. Based on the analysis of economic policy measures taken in the leading countries of the world to smooth out the negative consequences of the spread of the global COVID-19 pandemic, proposals were formulated for the economic policy of conducting operations in the securities market in the context of the COVID-19 pandemic.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості організації продажу та маркетингу на світовому автомобільному ринку під час карантину
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Пономаренко, Валерія Вадимівна; Косенко, Олександра Петрівна
    У статті проаналізовано автомобільний ринок як світову екосистему. Запровадження карантинного режиму через пандемію коронавірусу є непередбачуваним фактором, що має неабиякий вплив на ринок, попит, пропозицію, а через всесвітній характер розповсюдження запроваджує нові напрями роботи, формати комунікації. Також важливо відмітити вплив на процес постачання автомобілів від виробництв до кінцевого споживача. Проаналізовані статистичні дані по країнах Європи характеризують різкий спад рівня продажів. Аналітика даних по автомобільному ринку України має тенденцію до різкого зростання, а темпи відновлення ринку є найшвидшими в Європі. Виявлено особливість українського автомобільного ринку, а саме розподіл на ринок нових авто та ринок вживаних імпортованих автомобілів. Ситуація 2020 року виявила наявні проблеми маркетингу автомобільних компаній, а саме низьку активність в онлайні, невикористання інструментів Інтернет-маркетингу, що є актуальним для запроваджених умов карантинного режиму. До того ж, функції маркетингу не мають бути обмежені стимулюванням збуту, а побудува бренду та зростання впізнаваності є важливим напрямом діяльності маркетингового відділу.