Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 12
  • Ескіз
    Документ
    Pedagogical skills of a foreign language teacher in the process of reforming the education system
    (2020) Vrakina, V. V.; Berkutova, Tetyana Ivanivna; Tanko, Ye. V.
  • Ескіз
    Документ
    The modern image of a teacher of a higher medical educational institution
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Voitiuk, A.; Kvasnyk, O. V.
  • Ескіз
    Документ
    Game of gender: rethinking archetype theory in light of case studies on intercultural comunication in educational space
    (2021) Garnyk, Liudmyla Petrivna; Snihurova, Irina Ivanivna
    Article provides observe of classical theories of gender and archetypal analysis, as like as author’s attempt to apply Jungian classical theory for discovering reasons and preconditions for forming different gender stereotypes and preconceptions relevant to competence level, empathy and level of pedagogical skills within scope of cross-cultural communication discourse. In the article is also discussed Edward W. Said’s concept of “Orientalism” and oriental discourse formation on base of colonial and postcolonial narratives and issues related with gender and coherent with them archetypes. Philosophic anthropological analysis and psychological methodics that were used in research, allow us to discover in historical perspective trends and triggers for changing traditional stereotypes on distribution of gender roles in Western and Middle Eastern societies. Usually notions of gender and sex in traditional societies fix normative imagination and stereotypes coherent with social roles and hierarchy, jobs and allowed forms of religious, political, economical and social activity and taboos for male and female. Social and gender roles on practice are flexible and in the most cases depended on conflicts and related with them inevitable social changes. Numerous psychological theories based on multiplicity of worldviews and cultural backgrounds, that is why they try from different viewpoints to describe why people who belong to traditional societies in different ways recognize their gender and social identity. Thus, concept of gender identity and caused by it changes in social roles performance we have proposed to study as social and psychological categories without focusing on just biological background of this issue. We also used in our research main ideas of Gilbert Durand’s “Imaginer” as theoretical framework for interpretation dynamics of archetypes changing in traditional societies and postmodern communities of Middle East and Europe.
  • Ескіз
    Документ
    Психопедагогічні технології розвитку культури і техніки мовлення сучасного лідера
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Семенова, Алла Василівна
    У статті, спираючись на конструктивний досвід української наукової школи педагогічної майстерності І.А. Зязюна, розкрито загальні теоретико-методологічні витоки і змістові лінії застосування психопедагогічних технологій розвитку культури і техніки мовлення сучасного лідера. Схарактеризована новизна підходів, що пов’язана із використанням ключових ідей психопедагогіки. Доведено, що мовлення є не тільки засобом спілкування, воно втілює дійсність у свідомості та підсвідомості суб’єктів комунікативної дії. Конструктивність підходів продемонстрована у цілісному поєднанні та використанні новітніх наукових здобутків на прикладі впровадження авторського навчального посібника «Мистецтво мовлення сучасного педагога».
  • Ескіз
    Документ
    Адаптивне управління в системі педагогічної культури
    (Харківський національний технічний університет сільського господарства ім. Петра Василенка, 2016) Чеботарьов, Микола Корнійович
    Проаналізовано сутність і призначення адаптивного управління з позицій феномену педагогічної культури. Показано, що для забезпечення якості фахової підготовки інженерів важливу роль відіграє використання такої інноваційної педагогічної технології, як адаптивне управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів. Вона реалізує індивідуальний підхід і розширює можливості педагогічного впливу викладача на формування професійної компетентності, на виховання та особистісний розвиток майбутнього фахівця. Доведено, що володіння методами адаптивного управління є свідченням високої педагогічної майстерності і професійної культури викладача.
  • Ескіз
    Документ
    Емоційне усвідомлення як конструкт оцінювання динаміки розвитку педагогічної майстерності викладачів вищих технічних навчальних закладів: психопедагогічний підхід
    (НТУ "ХПІ", 2014) Семенова, Алла
    У статті конкретизовано сутність емоційного усвідомлення як конструкта оцінювання динаміки розвитку педагогічної майстерності викладачів вищих технічних навчальних закладів з позицій психопедагогічного підходу; схарактеризовано етапи успішної зміни поведінки щодо емоційного самоусвідомлення, переваги та недоліки застосування комп’ютерних методик на заняттях з розвитку педагогічної майстерності викладачів вищих навчальних закладів.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток педагогічної майстерності у майбутніх викладачів в умовах навчання в магістратурі
    (НТУ "ХПІ", 2015) Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна; Бударіна, Олександра Сергіївна
    У статті автори розглядають поняття педагогічної майстерності. Окремо виділяють такі методи розвитку педагогічної майстерності як особистісно-орієнтоване навчання та психолого-педагогічний тренінг, що сприяють розвитку особистості майбутнього педагога, його самореалізації та самоактуалізації.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічна майстерність викладача в умовах інформаційного суспільства
    (НТУ "ХПІ", 2015) Резнік, Світлана Миколаївна
    У статті проаналізовано педагогічну майстерність викладача в умовах інформаційного суспільства. Обґрунтовано, що педагогічна майстерність викладача включає низку вимог, які можна поділити на групи: професіоналізм, мотиваційно-вольові, комунікативні, особистісні якості. Особливого значення в умовах інформаційного суспільства набуває педагогічне лідерство. Воно є запорукою створення певного інтелектуального середовища у процесі навчання як визначного центру особистісного та професійного розвитку студентської молоді.
  • Ескіз
    Документ
    Teacher’s pedagogical culture as an integral part of organizational culture development of teaching staff in vocational and technical institution
    (НТУ "ХПІ", 2015) Polishchuk, T. P.
    The approaches scientists to understand the essence of the organizational culture and its inseparability from pedagogical culture, has clarified the development of the organizational culture of the teaching staff of vocational education institution agrarian caused by the specific conditions of his life in the countryside.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічна майстерність І. А. Зязюна - маяк для педагогів за покликанням
    (НТУ "ХПІ", 2015) Семенова, А. В.
    У статті обґрунтовується теза про те, що принцип людяності є основою усвідомлення особистісного сенсу педагогічної майстерності, як опочуттєвленої діяльності планування взаємодії Людини зі Світом. Теорія педагогічної майстерності І. А. Зязюна не має аналогів у світі. Культура народу і держави є найважливішим із показників його прогресу завдяки особливій місії педагога, який творить найзначущу, найнеобхіднішу цінність — Людину. З таких позицій справжня освіта ґрунтується на ідеї про розвиток професійної майстерності педагогічних кадрів, де Педагоги-Майстри організовують педагогічну взаємодію. Їх професіоналізм розглядається з точки зору підготовки, оцінки діяльності, особистісних моральних якостей та рівняпедагогічної майстерності.