Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Вплив скандинавської ходьби на фізичний стан студентів НТУ "ХПІ"(Харківська державна академія фізичної культури, 2021) Азаренкова, Любов ЛеонідівнаМета: визначити вплив скандинавської ходьби на фізичний стан студентів в процесі навчально-оздоровчої діяльності. Матеріал і методи: аналіз науково-методичної літератури та положень про організацію фізичного виховання на кафедрі фізичного виховання в НТУ «ХПІ», методи математичної статистики, експрес оцінювання фізичного стану студентів за В.І. Бєловим, анкетування студентів. Обстежувана група складалася з 45 студенток НТУ «ХПІ» гуманітарних спеціальностей факультету соціально-гуманітарних технологій, які відносяться до основної медичної групи. Результати: у статті проаналізовано основні форми організації навчально- оздоровчої діяльності дисципліни «Фізичне виховання», визначено рівень фізичного стану студенток до занять скандинавською ходьбою та після. Аналізуючи результати первинних показників фізичного стану, студенткам було запропоновано заняття скандинавською ходьбою для підвищення показників фізичного стану. Заняття проходили впродовж 10 тижнів по 3 рази на тиждень, де кожний тиждень мав свою спрямованість. За результатами дослідження було надано рекомендації щодо введення скандинавської ходьби в навчальний процес дисципліни «Фізичне виховання» НТУ «ХПІ». Висновки: у ході дослідження було визначено позитивний вплив занять скандинавською ходьбою на фізичний стан студенток, про що свідчать показники повторного тестування рівня фізичного стану. Тому доцільно запропонувати вводити скандинавську ходьбу в навчальний процес дисципліни «Фізичне виховання».Документ Мотивація до занять фізичним вихованням у студентів спеціальної медичної групи НТУ "ХПІ"(Дніпропетровський державний інститут фізичної культури і спорту, 2016) Борейко, Наталя Юріївна; Азаренкова, Любов ЛеонідівнаСтатья посвящена актуальной на сегодняшний день проблеме повышения мотивации к занятиям физическим воспитанием студентов специальной медицинской группы. На формирование мотивации влияют такие факторы как: содержание учебного процесса, формы организации занятий, стиль деятельности преподавателя. В исследовании определены обстоятельства, влияющие на посещение занятий по физическому воспитанию. Анализ анкетирования позволил определить доминирующие мотивы на занятиях по физическому воспитанию студентов специальной медицинской группы и определено, что студентам специальной медицинской группы интересно и теоретический курс по физическому воспитанию для умения самостоятельно выбирать нужный комплекс упражнений и дозировки их для каждого заболевания отдельно.