Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
38 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Публікація Цифровізація методів ціноутворення для визначення оптимальної ціни(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Васильцова, Світлана Олександрівна; Гасюк, Максим ОлександровичУ статті розглядає сучасні підходи до ціноутворення в умовах цифрової трансформації бізнесу. Автор розглядає вплив штучного інтелекту, динамічного ціноутворення та персоналізації на формування оптимальних цінових стратегій. Стаття розкриває, як алгоритми машинного навчання дозволяють бізнесу ефективно аналізувати великі обсяги даних та точно прогнозувати ринкові тенденції. Зосереджуючись на динамічному ціноутворенні, в контексті цифрового середовища виявляється як стратегія, що дозволяє компаніям оперативно реагувати на зміни ринкових умов та ефективно адаптувати ціни до попиту та конкуренції в реальному часі. Специфічною рисою статті є аналіз впливу персоналізації на цінові пропозиції. Висвітлення індивідуальних потреб та покупкових звичок клієнтів дозволяє підприємствам створювати унікальні цінові стратегії, що підвищує рівень лояльності та задоволення клієнтів. Персоналізація цінових пропозицій та експерименти з різними стратегіями також визначаються як ключові чинники оптимізації ціноутворення. Ця стаття служить важливим джерелом для тих, хто прагне зрозуміти, як цифрові інструменти формують новий підхід до ефективного управління ціноутворенням в сучасному бізнес-середовищі. В цілому, цифровізація методів маркетингового ціноутворення не лише забезпечує більшу точність та ефективність визначення цін, але і відкриває нові можливості для бізнесу в адаптації до змін у ринкових умовах та задоволенні індивідуальних потреб клієнтів. Бізнес може використовувати цифрові платформи для проведення аукціонів чи ліцитацій для своїх товарів або послуг. Це не тільки створює конкуренцію серед покупців, але й дозволяє ефективно визначати оптимальну ціну на основі реального попиту. Цифрова трансформація у маркетинговому ціноутворенні відкриває нові можливості для бізнесів у визначенні оптимальної ціни товару. Використання аналітики, персоналізації, динамічного ціноутворення та інших цифрових інструментів дозволяє максимізувати прибуток, адаптуючись до швидко змінюючихся умов ринку. Розвиток цифрових стратегій у сфері ціноутворення визначає новий стандарт ефективного управління ціноутворенням, що дозволяє компаніям залишатися конкурентоспроможними в сучасному цифровому бізнес-середовищі.Документ Вплив управлінських та вартісно-цінових детермінант інтелектуальної власності на конкурентоспроможність підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Косенко, Андрій Васильович; Касич, Алла Олександрівна; Лега, Ольга Василівна; Ареф'єва, Олена ВолодимирівнаСтаття присвячена дослідженню впливу факторів, що визначають конкурентоспроможність окремих підприємств і країн в умовах ринкової економіки. Проаналізовано зміну пріоритетів у різні періоди розвитку економіки. На етапі індустріальної економіки пріоритетом в досягненні конкурентних переваг були основні фактори виробництва: праця і природні ресурси, капітал. Наступний етап ринкової конкуренції пов'язаний з інвестуванням. Залучення іноземних і вітчизняних інвестицій забезпечило компаніям і державам досягнення конкурентних переваг. Головним завданням було створення сприятливих умов для інвестицій. У сучасній економіці роль основних факторів виробництва, управлінських та вартісно-цінових детермінант, а також інвестицій залишається важливим критерієм конкурентоспроможності. У той же час відбувається перехід на принципово нові технології, засновані на інформації як найважливішому ресурсі. З'являється нова галузь економіки, пов'язана з цифровими технологіями прийому, передачі та обробки інформації. Перехід на цифрові технології супроводжується змінами в бізнес-середовищі. Конкурентоспроможність компаній в цифровій економіці залежить від конкурентоспроможності на світовому ринку. Змінюється структура робочої сили. На конкурентоспроможність компаній впливає якість працівників, зайнятих на виробництві. Йде боротьба за висококваліфіковані кадри. На сучасному етапі інновації стають основним фактором конкурентоспроможності як окремих підприємств, так і країн в цілому. Українські промислові підприємства, зіткнувшись з кризовими явищами і проблемами впровадження інновацій та інноваційних технологій у своє виробництво, змушені самостійно шукати нові шляхи інноваційного розвитку підприємства, створюючи нові виробничі кластери "виробничих комплексів" для вирішення найосновнішої проблеми повної модернізації їх виробництва, а тому закономірності такого явища, як формування "виробничих комплексів", вимагають його всебічного дослідження. У статті сформульовані основні закономірності формування "виробничих комплексів", де ланкою є інновації, як особливий фактор підвищення конкурентоспроможності промислових підприємств, але в складі "виробничого комплексу". Проведено аналіз наукових досліджень у сфері інноваційної сфери економіки в частині вивчення закономірностей формування "виробничих комплексів", зроблено висновки про відсутність концепції інноваційного розвитку "виробничих комплексів", запропоновано концепцію інноваційного розвитку "виробничих комплексів" в нашій країні.Документ Менеджмент венчурних стартап-проєктів: визначення цін на нові вироби (матеріали) виробничого призначення(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Непран, Андрій Володимирович; Солопун, Наталія Миколаївна; Тимченко, Ірина ЄвгеніївнаМета – обґрунтувати ціни на нові вироби (матеріали) виробничого призначення при реалізації стартап-проєктів. Методика дослідження. Для досягнення поставленої мети у дослідженнях були використані такі загальнонаукові та спеціальні методи і прийоми дослідження: методи узагальнення та абстрагування – для проведення аналізу менеджменту стартап-проєктів; відносні показники динаміки і структури. Результати. В сучасних умовах менеджмент стартап-проєктів передбачає обґрунтування системи заходів щодо просування нової продукції на ринок та ознайомлення її із потенційними споживачами. В системі маркетингу значне місце відводиться політиці ціноутворення. Важливість обґрунтування ціни на нову продукцію обумовлена високими темпами морального старіння техніки та технології, предметів праці. Ціна на нову продукцію (матеріали) повинна забезпечити, з одного боку, масштабність виробництва нового продукту, а з іншої ― бути економічно вигідною для використання споживачами. Обгрунтовано порядок розрахунку меж цін на нові вироби, які були б економічно вигідні для виробника, а також для споживача. Допустима верхня межа ціни на нову взаємозамінну продукцію має бути такою, щоб споживачеві вона була рівно-вигідна з раніше використовуваною. Споживач зацікавлений щодо більш дешевою продукцією. Значить, щоб у новій продукції були зацікавлені і виробник (підвищена рентабельність) і споживач (відносне здешевлення), необхідно встановлювати ціну на нову взаємозамінну продукцію між нижнім та верхнім її межами. Практична значущість. Завдяки впровадженню розроблених заходів при реалізації стартап-проєктів мається можливість встановлювати економічно обґрунтовані ціни на нові вироби (матеріали), які призначені для заміни виробів, які вже випускаються.Публікація Analysis of the Dynamics of Prices for Shares of Leading IT Companies: IBM, Intel, Apple, Microsoft, Casio Computer Co.(2023) Samorodov, Borys; Zastola, Yevhen; Lyashenko, VyacheslavAnalysis and comparison are research tools that allow you to consider various trends and make the necessary informed decisions. Currently, much attention is paid to IT technologies that contribute to the development of business entities, the introduction of new processes, and the formation of an innovative paradigm. This allows us to talk about the importance of IT companies in the formation of sustainable economic development, relationships between contractors and partners. Most of these companies are listed on the stock market where their securities are located. The display of such an appeal is the dynamics of prices for the relevant shares. The paper considers quotes for shares of leading high-tech companies. To do this, we use standard statistical methods, a quantitative comparison procedure, and wavelet theory. As a result of the analysis, we obtained various dependencies and data estimates, which are presented in the form of stock prices. The findings allow us to understand the dynamics that exist in the IT companies market. We can also develop approaches to the choice of investment strategies when implementing innovative solutions. The article contains many figures and diagrams. This helps to understand the progress of the research.Документ Formation of prices for scientific and technical products of south(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Kobielieva, T. O.; Pererva, P. G.; Klymentova, M. V.It has been proven that the price forms the economic effect of using a scientific and technical product. This is the difference between the result (income) that will be received for the entire regulatory term of using a new tool or technology, and the costs of their development and production. and application. Moreover, the calculation is carried out for each year with subsequent reduction of the annual economic effect to the initial period (year).Публікація The essence and forms of international commerce(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Novik, I. O.; Pererva, P. G.It has been proven that international trade allows countries to take advantage of competitive advantages in some areas while reducing disadvantages in others. . International trade differs technically from international trade only in that trade usually involves the buying and selling of goods and services, not the exchange of them. With the increasing globalization of business, international trade is becoming more popular and allows companies from less populated regions to compete with companies located in more populated regions.Публікація Competitiveness of the company's personnel: evaluation factors(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Pohorielova, T. O.; Suslikov, S. V.; Pererva, P. G.The formation and development of competitive advantages of personnel is determined by multi-level, interrelated factors. In addition to competitive advantages, competitiveness is influenced by other factors. For example, the market, its size and growth rate, the larger it is, the stronger the struggle "for a place under the sun"; obstacles to entering the market; price; power; requirements, etc.Документ Study of the process of commercialization of intellectual property projects(ТОВ "Юридична компанія "Юрсервіс", 2023) Kobieliev, V. M.; Pererva, P. G.Commercialization of intellectual property objects and their implementation is an urgent problem of further economic growth of the national economy of Ukraine. The solution to issues of modernization of industry, new industrialization, provision of innovative development, and smart growth depends on the availability of scientific and technical developments and objects of intellectual property.Документ Study of the basic provisions of strategic marketingin(2023) Bolyuch, I. O.; Pererva, P. G.In the conditions of a market economy, the success of an industrial enterprise mostly depends on an effective development strategy, an extremely important place is occupied by its marketing strategy, which forms the market strategic orientations of the enterprise.Публікація Dynamics of Changes in Commodity Indices for Commodities: Wheat, Corn, Soybeans, Sugar, Cocoa(2022) Lyashenko, Vyacheslav; Serhiienko, Olena; Bilotserkivskyi, OleksandrCommodity indices determine the weighted price of various groups of goods. At the same time, the dynamics of such indices reflects the dynamics of prices for the corresponding goods. In turn, commodity indices are interconnected with the dynamics of indices, both the securities market and the general world market. An analysis of this relationship helps to understand the dynamics of the functioning and development of individual market segments, the economy as a whole, and various business entities. An important aspect of this analysis is the assessment of relationships, primarily between groups of goods that are placed on the commodity market. Based on this, the paper considers the main aspects of the analysis of the dynamics of commodity indices, presents graphs of commodity indices for individual groups of goods, and considers the main statistical characteristics of such data. To assess the mutual analysis of the dynamics of changes in commodity indices, the wavelet coherence methodology was used. This methodology makes it possible to evaluate the mutual dynamics of commodity indices over different time horizons. We can better understand the dynamics of the relevant relationship, which is important for making investment decisions. Such assessments are also important for making decisions about interaction in different segments of the world market or the stock market. Some results of assessments of such a methodology are presented. The paper presents a lot of factual material, which helps to understand the logic of the study.