Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Публікація An approach to the implementation of a competency-based approach in the learning management system(Національний авіаційний університет, 2023) Kopp, A. M.; Parashchych, Mykyta; Zviertsev, Herman; Motalyhin, Y. Y.; Strelnikova, AnnaThis paper solves the urgent problem of improving the tracking of the process of acquiring competencies by students through the means of analyzing the learning management system data and visualizing the results of the learning process. The object of the study is to track the process of acquiring competencies by students. The subject of the study includes software components for the implementation of a competency-based approach in the learning management system. The purpose of the study is to improve the tracking of the process of acquiring competencies by students by analyzing the data of the Learning Management System (LMS) and visualizing the results of the learning process. Thus, to achieve this goal, we analyzed the technologies for processing learning data from LMS, analyzed the features of modeling the learning process based on Petri nets and BPMN (Business Process Model and Notation), determined a data structure, and proposed an algorithm for building a model and visualizing the learning process data. The developed software components allow processing of learning process data from LMS, building models and visualizations of learning process data, saving the results to data warehouses, depicting the learning process model, and visualizing learning process data for further analytical processing.Документ Моделювання викладання педагогічних дисциплін у процесі підготовки майбутніх докторів філософії в умовах технічного університету(2019) Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаСтаттю присвячено актуальній пробле мі формування основ педагогічної майстерності, як результату готовності до педагогічної діяльності аспірантів технічного університету у процесі навчання педагогічним дисциплінам. Розглянуто особливості формування основ педагогічної майстерності аспірантів у процесі 1 року навчання блоку педагогічних дисциплін на підставі моделювання викладання педагогічних дисциплін. У статті розкрито суть процесу моделювання при викладанні педагогічних дисциплін аспірантам університету на підставі компетентісного, системного підходів. Наголошується, що у процесі формування основ педагогічної майстерності варто сформувати певну систему знань, де значне місце мають посідати знання про системне моделювання у педагогічному процесі. На основі аналізу психолого педагогічної літератури визначено особливості моделювання викладання педагогічних дисциплін в контексті формування основ педагогічної майстерності у процесі навчання майбутніх докторів філософіі в умовах технічного університету. Схарактеризовано модель контекстного системного формування основ педагогічної майстерності у процесі викладання педагогічних дисциплін аспірантам. Розкривається сутність контекстного системного формування основ педагогічної майстерності при викладанні педагогічних дисциплін майбутнім докторам філософії 1 року навчання, його елементи цілі, зміст, методи, засоби і форми навчання. Зазначено, що розробка і впровадження блоку педагогічних дисциплін з урахуванням профіналізованого змісту навчання педагогічних дисциплін, фундаменталізованого змісту навчанн я базових програмних продуктів (силабус), фундаменталізованого зміст навчання перспективних продуктів (випереджаючий характер навчання, форми, методи, інноваційні технології) фахової підготовки в умовах технічного університету сприяє набуттю майбутніми викл адачами відповідної ієрархії системи знань, забезпечує готовність майбутніх викладачів до якісної та ефективної репродуктивної та продуктивної професійної діяльності. Обговорюються результати сформованості основ педагогічної майстерності майбутніх виклада чів вищої школи з числа аспірантів 1 року навчання на вищеозначених засадах.Документ Аналіз схеми обробки складнопрофільних оболонок обертання(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Олійник, С. Ю.; Калафатова, Л. П.У статті розглядаються проблеми точності обробки складнопрофільних маложорстких деталей. З метою підвищення точності шліфування виконується дослідження операційної схеми обробки тонкостінної оболонки. Моделювання похибки профілю на операції остаточного шліфування було виконано для традиційної схеми обробки, на токарному верстаті з агрегатною шліфувальною головкою і системою прямого копіювання, і для схеми обробки на обладнанні, яке оснащене механізмом з паралельними структурами. Використана модель базується на математичному описі процесу утворення похибки обробки за допомогою рівнянь відносного руху технологічних баз оброблюваної заготовки і точки контакту робочої поверхні круга із заготовкою. Розрахунки довели, що запропонована схема обробки та технологічне обладнання дозволять виключити похибку установлення, виконати обробку з необхідним кутом розвороту осі круга, підвищити жорсткість технологічної системи і забезпечити точність обробки зовнішнього контуру деталі.