Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні підходи до методики навчання української мови
    (Видавничий дім "Гельветика", 2024) Гомон, Андрій Михайлович; Терещенко, Любов Яківна; Чеботарьова, Світлана
    Стаття присвячена дослідженню новаторських підходів до викладання української мови в закладах освіти України. Актуальність дослідження зумовлена змінами в суспільстві, технологічним розвитком та глобалізацією, які ставлять перед освітою завдання адаптації та вдосконалення методик навчання. Мета статті – розроблення шляхів вирішення проблем, пов’язаних із впровадженням новаторських підходів до методики викладання української мови в закладах освіти України. Для досягнення мети в процесі дослідження було вирішено низку завдань: визначено сутність поняття «інновації» в контексті освіти; проаналізовано традиційні та інноваційні підходи до методики навчання української мови; окреслено проблеми впровадження інноваційних підходів в закладах освіти нашої держави та запропоновано шляхи їх вирішення. В ході дослідження використано загальнонаукові методи пізнання: індукції та дедукції, аналізу та синтезу, асоціації та аналогії. За результатами дослідження встановлено, що традиційні методи навчання довели свою ефективність, однак сучасний освітній ландшафт вимагає інтеграції інноваційних підходів до методики навчання української мови, які включають інтерактивний метод навчання, метод рольових ігор, ігрових технологій, проєктного, синхронного та асинхронного навчання, застосування сучасних технічних засобів, інтернет-ресурсів та онлайн-платформ. Заклади освіти України поступово впроваджують новітні методики викладання української мови, проте цей процес стикається з низкою перешкод. Серед них – недостатня підготовка викладачів, небажання впроваджувати інноваційні методики викладання, обмеженість технологічних ресурсів, брак чітких методичних рекомендацій для викладачів щодо впровадження ефективних інноваційних підходів, а також обмеженість фінансових ресурсів. Вирішення цих проблем потребує цілеспрямованих ініціатив, що включають підготовку викладачів, створення сприятливої атмосфери для сприйняття змін, розширення технологічних можливостей, надання чітких рекомендацій щодо інноваційних практик та виділення фінансової підтримки для сприяння впровадженню новітніх методик викладання. Практичне значення дослідження полягає в наданні вчителям та іншим педагогічним працівникам, що займаються викладанням української мови, інформації щодо ефективних інноваційних методик викладання, які сприятимуть поліпшенню якості навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Methodology of project-based learning for training junior students in applied mathematics: general scheme of the educational process
    (IOP Publishing Ltd, 2023) Akhiiezer, O. B.; Haluza, O. A.; Savchenko, A. O.; Lyubchyk, Leonid Mykhailovych; Protsay, N. T.; Aslandukov, M. O.
    An original methodology of the project-based learning for junior students of the specialty applied mathematics is proposed in the paper. A complete step-by-step diagram (as a BPMN diagram) of the process of the project-based learning as a business process with a description of the specifi actions of all its participants is given. The paper specifid and clearly describes all the main aspects of the work on the project, starting from the criteria that the project problem must satisfy, and ending with the form of project defense. The roles of both students within the project team and all teachers are described in detail. Special attention is paid to all documents accompanying the work on the project, which should be submitted by the project team. The results of the article may be useful to those teams of teachers who are just starting to work on the implementation of project-based learning into the educational process for the specialty of applied mathematics or related ones.
  • Ескіз
    Документ
    Виртуальное групповое обучение (с использованием Skype-технологий) как средство реформирования магистерских программ университетов
    (2010) Горошко, Елена Игоревна
    В статье анализируется обучение студентов основам английского академического письма для специальных целей с помощью метода проектов и программы интернет-телефонии Skype. Описан опыт проведения такого обучения на основе преподавания модуля по кросс-культурной деловой коммуникации (как части базового магистерского курса по направлению "Менеджмент внешнеэкономической деятельности") в рамках совместного американо-украинского виртуального класса. Приводится анализ данных, полученных с помощью SWOT-анализа ожиданий студентов от модуля и их оценочного опроса, а также подробно рассматриваются положительные и отрицательные cтороны такого обучения. Показано, что образовательные практики должны гораздо быстрее реагировать на изменения и процессы, которые происходят в современном информационно-коммуникативном обществе, учитывая усиления уровня глобальности и виртуальности многих протекающих в нем социальных практик.
  • Ескіз
    Документ
    Класс 2.0: от теории к практике (часть 2)
    (2009) Горошко, Елена Игоревна
    Целью описываемого исследования стало отражение некоторых тенденций в области гендерно-чувствительной модели образования в рамках локального контекста. Основная задача исследования – выяснение эффективности форм групповой работы студентов в парадигмальных рамках образования 2.0 и влияние на нее гендерного фактора. В качестве объекта исследования была выбрана групповая работа студентов (в варианте "метода проектов") с использованием технологий веб 2.0, а его предметом стало влияние гендерного фактора на эффективность работы студентов в группе с использованием элементов данной образовательной модели. Основной результат: было показано, что технологии второго веба (с их «концептуальной нацеленностью» на совместное сотрудничество и создание коллективного интеллектуального продукта (контента)) способствуют развитию навыков работы в группе (команде), что является одним из базовых профессиональных навыков будущей деятельности студентов в сфере менеджмента и экономики. Было также доказано, что групповая работа в режиме онлайн с использованием технологий веб 2.0 сглаживает гендерные различия и способствует созданию гендерно-чувствительных моделей и форм обучения.
  • Ескіз
    Документ
    Проектна діяльність як засіб формування професійної компетентності майбутніх учителів
    (НТУ "ХПІ", 2015) Шроль, Т. С.
    У статті розкрито поняття "професійної компетентності майбутнього вчителя", «проектна діяльність майбутнього вчителя». Вказано основні вимоги до використання методу проектів, параметри оцінки зовнішнього оцінювання проекту. У процесі вивчення курсу "Основи мультимедіа" розглянуто особливості використання методу проектів як засобу формування професійної компетентності майбутніх учителів.