Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Ensuring psychological safety to develop students’ risk-based thinking of the specialty "Civil security"
    (Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, 2022) Yevtushenko, N. S.; Tverdokhliebova, Natalia; Mezentseva, I. O.
    Ukrainian society is exposed to external threats from the war with Russia, which negatively affects the plans, goals and quality of life, increases psychological tension and leads to a deterioration in the mental and social health of the population. This also applies to participants in the educational environment. The relevance of studying the state, experience, psychological and social capabilities of modern students is growing during the conduct of hostilities in Ukraine. Hence, the issue of psychological safety in the interaction of participants in the educational environment in distance and mixed forms of education becomes a priority. The process of forming risk-oriented thinking of students of a technical educational institution provides for training in understanding the phenomenon of risk-based thinking in the unity of three incarnations: a person himself determines what is acceptable for him, taking into account possible negative consequences, the presence of moral attitudes to preserve the life and health of people of social values of development social relations that exclude danger.
  • Ескіз
    Документ
    Формування психологічної безпеки студентів у сучасних умовах навчання
    (ФОП Жукова Ірина Віталіївна, 2022) Твердохлєбова, Наталя Євгеніївна; Євтушенко, Наталія Сергіївна
    Українське суспільство зазнає зовнішніх загроз від війни з Росією, що негативно відбивається на планах, цілях і якості життя, підвищує психологічну напруженість і призводить до погіршення психічного та соціального здоров'я населення. Це стосується і учасників освітнього середовища. Для розвитку особистісного потенціалу та здібностей людині важливо перебувати у безпечному та стабільному середовищі. Безпечна обстановка навколо особистості є найважливішою умовою її розвитку. Інститут освіти є психолого-педагогічним середовищем, де розбудовуються спеціально організовані умови для розвитку особи, включеної до просторово-предметного та соціального оточення, сутністю якої є сукупність комунікативних дій та взаємовідносин учасників навчально-виховного процесу. Актуальність вивчення стану, переживання, психологічних та соціальних можливостей сучасного студентства зростає за умов ведення воєнних дій в Україні. Звідси першочерговим стає питання психологічної безпеки у взаємодії учасників освітнього середовища за дистанційною та змішаною формами навчання. Важливо розробити програму психолого-педагогічного супроводу, яка б сприяла гармонійному розвитку особистості студента, задоволеності міжособистісними відносинами, відсутності напруженості, труднощів, порушень комунікації, розвитку почуття захищеності від зовнішніх негативних психологічних впливів. Під профілактикою розуміється науково обґрунтовані та своєчасні дії, спрямовані на запобігання можливим фізичним, психологічним чи соціокультурним колізіям; збереження, підтримання та захист нормального рівня життя та здоров'я студентів у воєнний час; сприяння у досягненні поставлених цілей та розкриття їх внутрішніх потенціалів.