Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Публікація Розвиток теорії вартісного управління стейкхолдерами підприємства в зарубіжних дослідженнях(Сумський державний університет, 2021) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Косенко, Олександра Петрівна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Матросова, Вікторія ОлександрівнаУ статті доведено, що актуальним напрямком ефективного управління підприємством є використання менеджментом мережевої концепції організації виробничо-комерційної діяльності, в основі якої лежить теорія стейкхолдерів. Цей напрямок наукових досліджень широко обговорюється в зарубіжних економічних виданнях, де вже накопичилася значна кількість інноваційних розробок та пропозицій. Для вітчизняних промислових підприємств є надзвичайно важливим дослідження, узагальнення та використання зарубіжного досвіду в сфері стейкхолдерівської теорії.Публікація Management of relations with enterprise stakeholders based on value approach(ТОВ "Консалтингово-видавнича компанія "Ділові перспективи", 2021) Pererva, P. G.; Kobielieva, T. O.; Tkасhovа, Nаdiia Petrivna; Tkachov, M. M.; Diachenko, T. A.Significant transformations in economic relations and increased competition have posed enterprises with extremely complex tasks in the field of corporate governance. Mainly it concerns the systems of corporate governance, in which the principles of vertical organization are losing relevance, and the effectiveness of management largely depends on the balance of interests of participants (stakeholders) who can actively influence the production and commercial policy of the enterprise to distribute its resources in their favor. The study aims to develop proposals to ensure the effective interaction of the enterprise with stakeholders, based on establishing an optimal balance of material (value) interests, allowing achieving a reduction of risks that threaten the development of the enterprise. Thus, it was proposed to determine the total value of the commercial results of the enterprise, taking into account the real contribution, which is provided by the relations with one or another stakeholder. A similar approach is implemented to determine the share of the value of the corresponding stakeholder, which is ensured by its relationship with this enterprise. In addition to the value of the enterprise itself, the proposed models explicitly determine the value benefits of stakeholders and disclose a list of the main controlling factors: the volumes of resources supplied and consumed by the parties, their relative values, the structure of resource flows, etc. As an example, using the developed recommendations, the circle of the most influential stakeholders of the Ukrainian enterprise – PJSC KhTP – was studied. This approach allows an industrial enterprise to rank stakeholders by value, to analyze the dynamics of the structure and parameters of material and financial resources flows of the enterprise and its stakeholders.Документ Доброзичлива вимогливість педагогіки(НТУ "ХПІ", 2016) Пономарьов, Олександр СеменовичСучасна парадигма вищої освіти ґрунтується на подоланні авторитарної педагогіки, на переході до бінарного характеру навчально-виховного процесу й демократизації взаємовідносин між педагогом і студентами. Ускладнення, зумовлені прискоренням науково-технічного прогресу, підвищують вимоги до якості підготовки фахівців і розвитку їх професійно значущих особистісних якостей. Для успішного розв’язання цих завдань необхідне поєднання доброзичливого ставлення до студентів з вимогливістю як прояв відповідального ставлення педагога до своєї діяльності. Завдяки доброзичливій вимогливості стає можливим забезпечити бажану ефективність навчання і виховання студентів.Публікація Державне регулювання відносин суб'єктів електроенергетичного ринку: теоретичний аспект(Чернігівський національний технологічний університет, 2013) Колєсніченко, Анастасія СергіївнаУдосконалено понятійно-термінологічний апарат, який характеризує державне регулювання відносин суб’єктів електроенергетичного ринку. На основі системного аналізу уточнено сутність понять «регулювання», «державне регулювання» та окреслено їх ключові ознаки. Удосконалено категоріальний базис державного регулювання відносин учасників ринку електричної енергії, який доповнено логічними зв’язками між базовими категоріями і спеціальними поняттями та ґрунтується на визначенні основних його складових, закономірностей, що дозволило розширити основи науково-методичного забезпечення формування органами влади стратегій, програм розвитку електроенергетичного ринку в українському та європейському контексті.Публікація Формування концепції державного регулювання взаємовідносин суб'єктів електроенергетичного ринку(Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут", 2014) Колєсніченко, Анастасія СергіївнаНа основі інституціональної парадигми побудовано концепцію державного регулювання взаємовідносин суб'єктів електроенергетичного ринку, яка базується на впровадженні аргументованої системи принципів та заходів, орієнтованих на підвищення ефективності використання інструментів державного регулювання, що дає можливість продукувати якісні та своєчасні рішення і забезпечує реалізацію адекватної моделі розвитку взаємовідносин суб’єктів електроенергетичного ринку в умовах невизначеності та мінливості зовнішнього та внутрішнього середовища. Сформовано концептуальну модель процесу дослідження державного регулювання взаємовідносин суб'єктів електроенергетичного ринку, що сприятиме формуванню логіки та науковій обґрунтованості підходів у вивченні засад державного регулювання.Документ Оцінка ефективності управління взаємовідносинами промислового підприємства з економічними контрагентами(НТУ "ХПІ", 2014) Долінська, Раїса ГригорівнаПропонується підхід до оцінки ефективності управління взаємовідносинами промислового підприємства з економічними контрагентами. Запропонований підхід до оцінки капіталу взаємовідносин з постачальниками підприємства. Запропонований підхід до оцінки капіталу взаємовідносин з покупцем на основі дисконтованого доходу, отриманого фірмою від покупця протягом його життєвого циклу. Запропоновано методичний підхід до розрахунку індексу задоволеності споживачів на промислових ринках, що синтезує інформацію про сприйняття клієнтом якості продукції та послуг, що надаються виробником.Документ Застосування імiджіології як засобу досягнення мети керівника(Кримський юридичний інститут Харківського національного університету внутрішніх справ, 2007) Юр'єва, Ірина АнатоліївнаРозглянуто поняття імідж, згруповані існуючі види (стереотипи) іміджу в психології управління, доведено, що імідж є основою взаємообумовлених відношень між людьми.