Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Ділова гра "Модель ООН" як ефективна форма громадянського виховання молоді(НТУ "ХПІ", 2015) Кузьменко, Олександр Васильович; Решетняк, Наталя БорисівнаУ статті викладено методику організації і проведення молодіжних конференцій «Модель ООН». Характеризуються дидактичні та виховні можливості зазначеної форми пізнавальної діяльності студентів і старшокласників. Обґрунтовується доцільність її використання у вищих і середніх навчальних закладах України. Аналізуються дидактичні та методичні аспекти формування у студентів і школярів вмінь самостійно оцінювати глобальні тенденції розвитку світового співтовариства, визначати шляхи розв’язання актуальних проблем сучасності. Узагальнюється досвід проведення таких конференцій в Україні та зарубіжних країнах.Документ Використання елементів проблемності під час організації педагогічної практики студентів з метою формування дослідницьких умінь майбутніх учителів іноземної мови(НТУ "ХПІ", 2015) Бінецька, Д. І.В статті розглядається загальне значення педагогічної практики у студентів – майбутніх учителів іноземної мови. Використання елементів проблемності під час організації педагогічної практики студентів. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів іноземної мови в ході проходження практики.Документ Використання елементів проблемності під час організації педагогічної практики студентів з метою формування дослідницьких умінь майбутніх учителів іноземної мови(НТУ "ХПІ", 2015) Бінецька, Д. І.В статті розглядається загальне значення педагогічної практики у студентів – майбутніх учителів іноземної мови. Використання елементів проблемності під час організації педагогічної практики студентів. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів іноземної мови в ході проходження практики.Документ Зарубіжна методика формування громадянських вмінь(НТУ "ХПІ", 2014) Кузьменко, Олександр Васильович; Решетняк, Наталя БорисівнаУ статті викладено методику формування громадянських вмінь в учнів старших класів середніх шкіл США. Обґрунтовується доцільність її використання в школах і вищих навчальних закладах України. Аналізуються дидактичні та методичні аспекти формування в учнів двадцяти чотирьох вмінь свідомого компетентного громадянина, що поділяються на три види: суто громадянські, дослідницькі і навички критичного мислення. Кожна група вмінь містить вісім узагальнених дій, якими суб’єкти навчально-пізнавальної діяльності повинні усвідомлено володіти. Зазначена методика формування громадянських вмінь описана у підручнику з громадянознавства, що застосовується у старших класах сучасних американських шкіл.