Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 15
  • Ескіз
    Публікація
    Development of the Energy Sector in the Display of Key Exchange Indices
    (2023) Petrukhnov, O. V.; Negliad, A. V.; Lyashenko, Vyacheslav
    Economic development makes it necessary to provide a sufficient amount of resources and sources of their receipt. Among such objects, a special place is occupied by those that allow you to receive energy. This type of resource is important for the implementation of all types of activities and the functioning of any types of business entities, households. Obtaining this resource is associated with the use of minerals or the possibility of using renewable sources. In the first case, it is important to know the availability of minerals, which is generally determined by the dynamics of the respective prices. These prices are formed as a result of trading on the stock exchange and are determined by the dynamics of the respective stock indices. We consider various exchange indicators. The dynamics of the relationship of such indices is also considered. The paper presents a series of graphs and charts that allow you to understand the progress of the study. The results obtained make it possible to assess the dynamics of the development of the global energy sector.
  • Ескіз
    Документ
    Development of marketing technologies in the field of tourism
    (Полтавський державний аграрний університет, 2023) Nesterov, Dmitriy; Pererva, Vyacheslav; Pererva, P. G.
    It has been proven that the development of tourism, like no other sector of the economy, stimulates the creation of jobs and the development of small businesses, redistributes resources between countries, has a stimulating effect on such sectors of the economy as transport, communication, the sphere of services, trade, construction, production of goods of public consumption, is one of the most promising directions of structural restructuring of the economy of Ukraine
  • Ескіз
    Документ
    Features of the use of marketing technologies in the tourism business
    (Полтавський державний аграрний університет, 2023) Kosenko, Sofia; Pererva, P. G.
    The relevance of the topic of the report is that tourism today plays one of the main roles in the world economy and is currently one of the most profitable types of business in the world. Due to its rapid growth, it is recognized as an economic phenomenon of the last century, and it is predicted to have a brilliant future in the next century.
  • Ескіз
    Публікація
    Використання проєктного менеджменту в маркетингової діяльності підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Васильцова, Світлана Олександрівна; Романчик, Тетяна Володимирівна
    У статті проаналізовано економічна сутність такої важливої для будь-якого підприємства, категорії як проектний менеджмент. Виявлено необхідність його використання в маркетингової діяльності. Визначено його роль в комплексі маркетингу при розробці нових товарів, а також удосконаленні вже існуючих. Якщо на підприємстві в роботі знаходиться декілька проєктів, а на кожен тиждень припадає з десяток дедлайнів, то кількість контрольованих завдань може перевалити за сотню, то працювати без авралів навіть при найнапруженішому графіку буде не можливо. Тому застосування методів управління проєктами у такій напруженій ситуації надаси можливості тримати усі процеси під контролем, дуже оперативно реагувати на виявлені проблеми та швидко коригувати плани, що надаси можливості працювати без авралів при найнапруженому графіку. Кожен проєкт має свою природу, життєвий цикл, закономірності та методи управління. Використання певної методології управління проєктами надаси можливості реалізувати його оптимальним чином, уникнувши провалу та втрати грошей. Важливість проєктного менеджменту зростає, коли компанія планує розробити новий продукт. Користувацьки вимоги до майбутнього продукту повинен формувати маркетолог і ця частина роботи відноситься до проєктного менеджменту. Оволодіння проєктним менеджментом надає можливість більш системно дивитись на завдання та процесс його вирішиння, це дуже важливо при розробці та реалізації стратегії маркетингу. Методологія проєктного менеджменту розрахована на складні ресурсомісткі проєкти та повноцінне його застосування буде надмірним. Використовувати треба лише те, що справді підвищить ефективність роботи підрозділу. Необхідно якісно впровадити та здійснювати проєктний менеджмент у відділі, якщо співробітники будуть усвідомлено брати участь у проєктах. Найкращий спосіб цього досягти це проведення семінарів з основ управління проєктами для них. А в міру «зростання» співробітників можливо делегувати їм частину проєктних функцій за їхньою спеціалізацією, це підвищить мотивацію персоналу та розвантажить керівництво для складніших завдань.
  • Ескіз
    Документ
    Ідентифікація, класифікація та моніторинг інформаційних витрат промислових підприємств
    (Класичний приватний університет, 2018) Замула, Олена Василівна; Замула, Олексій Олександрович
    У статті запропоновано методичні рекомендації з моніторингу інформаційних витрат. На відміну від наявних рекомендацій, пропонується формування комплексу способів, підібраних відповідно до рівня управлінського обліку (вимірювання, накопичення, розподіл, відображення у звітності) та виду виробничого процесу. Дослідження сприяє виявленню резервів зростання ефективності діяльності промислових підприємств у частині формування та використання ними ресурсів на здійснення інформаційного процесу
  • Ескіз
    Документ
    Управління технологічними ресурсами як елемент розвитку підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Коляда, Тетяна Ігорівна; Горбунов, Микола Петрович; Лінькова, Олена Юріївна
    Досліджується технологічний менеджмент як основа розвитку підприємства. Проаналізовано наявні підходи до тлумачення змісту технологічних інновацій з метою обґрунтування наукової методології цієї царини знань та виду функціонального менеджменту. Проведено аналіз інструментів технологічного менеджменту, який передбачає використання сучасних методів, форм і способів аналізу, оцінки та впровадження нових технологій (технологічний аудит, консалтинг і трансферт). Описано функції управління технологічними ресурсами, такі як оптимізація, збагачення, захист. З’ясовано, що технологічні інновації є основою економічного зростання і процвітання населення кожної країни. Виділено фактори, які визначають обсяги інноваційних інвестицій, ефективність інновацій, поширення інновацій та імітацій, а також форми інноваційної конкуренції. Окреслено, що для реалізації задач управління технологічними ресурсами, необхідний системний підхід щодо реалізації моніторингу, трансферу, імітацій та ін. Зроблено висновки про значення технологічного менеджменту для зростання бізнесу як процесу технологічного аудиту, консалтингу, трансферу, моніторингу, нормування. З’ясовано, що розвиток і застосування технологічного менеджменту має принципове значення для реалізації науково-технічного потенціалу України.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетинговий аналіз запитів споживачів туристичних послуг м. Сум
    (Сумський державний університет, 2013) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ахрамеєва, М. В.; Іванова, Т. Є.
    У статті викладено результати маркетингового аналізу запитів споживачів туристичних послуг Сумської області, а також визначено асортимент туристичних послуг, що здатні задовольнити споживчі запити. Отримані результати можуть бути використані для цілеспрямованого формування і розвитку ринку туристичних послуг Сумщини, формування відповідної інфраструктури, розробки програм соціально-економічного розвитку території.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості ресурсного потенціалу торговельних підприємств України
    (Український культурологічний центр, 2010) Краснокутська, Наталія Станіславівна
    У статті запропоновано інформаційно-методичне забезпечення дослідження ресурсного потенціалу торговельних підприємств. Визначено основні тенденції розвитку та особливості структури ресурсного потенціалу торговельних підприємств різних форматів і спеціалізації. Розроблено економіко-математичні моделі залежності обсягів товарообороту торговельних підприємств від вартості елементів їх ресурсного потенціалу.
  • Ескіз
    Документ
    Влияние ресурсного потенциала на формирование ценности предприятиями торговли
    (Видавничий дім "ІНЖЕК", 2013) Краснокутская, Наталия Станиславовна; Круглова, Елена Анатольевна; Андросов, Виталий Юрьевич
    В статье представлены результаты исследования влияния ресурсного потенциала на формирование ценности предприятиями торговли. Выделены терминологические и метрические проблемы внедрения ценностно-ориентированного управления, обоснованы ограничения и условия применения показателя EVA как количественной меры ценности, которая создается на предприятии. Выявлены тенденции формирования экономической добавленной ценности на крупных, средних и мелких предприятиях торговли за 2005–2011 гг. и доказана целесообразность использования различных моделей EVA, которые основываются на показателях чистой прибыли или чистой операционной прибыли, в зависимости от масштабов деятельности предприятий. Проведен корреляционный анализ зависимости экономической добавленной ценности от стоимости сформированного ресурсного потенциала и подтверждена гипотеза о том, что увеличение EVA на предприятиях торговли за счет наращения стоимости ресурсного потенциала происходит с двух- или трехлетним временным лагом.
  • Ескіз
    Документ
    Ресурсно-діяльнісний підхід як основа формування конкурентного статусу підприємств машинобудування
    (Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2015) Терованесова, Олександра Юріївна
    Обґрунтовано доцільність застосування ресурсно-діяльнісного підходу у формуванні конкурентного статусу підприємств машинобудування, що органічно пов'язано з основними завданнями, які постають перед сучасними підприємствами. Визначено взаємозв'язок конкурентного потенціалу та конкурентних переваг підприємства, що водночас об'єднує їх трирівневі зв'язки. Доведено, що основою формування конкурентного статусу є конкурентний потенціал підприємства. Визначено, що конкурентний статус підприємства характеризує достатність передумов досягнення ним певного рівня конкурентної переваги та залежить від ефективності використання ресурсів.