Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Методичний підхід до формування трекшн-карти для підприємств, що здійснюють зовнішньоекономічну діяльність(ФОП Шейніна О. В., 2021) Пушкар, Олександр Іванович; Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Заіченко, Інна Максимівна; Рабаі, АбделаліУ статті обґрунтовані методичні рекомендації з побудови трекш-карти при виході підприємства на зовнішні ринки. Завдяки запропонованим рекомендаціям, підприємство може розставити пріоритети в процесі розвитку відносин з сегментами користувачів, що впливає на кінцевий результат. Узагальнені ключові підходи до розуміння сутності та способів розробки трекшн-карти. Трекшн-карта в загальному розумінні відображає прогрес бізнесу за його ключовими показниками. Відмінність побудови трекшн-карти від звичайного фінансового аналізу показників господарської діяльності відрізняється тим, що окрім вимірювання, методика передбачає глибокий причинно-наслідковий аналіз, розробку наочних матеріалів, що доповнюють аналіз коефіцієнтів. Розроблено методичні рекомендації з побудови трекшнкарти для підприємств, що здійснюють ЗЕД. Виділені основні етапи та розглянуто їх сутність Доведено, що побудова трекшн-карти відповідає сучасним запитам ринку, необхідна як для внутрішньо фірмового планування, так і для залучення коштів інвесторів.Документ Особливості стратегічного аналізу під час формування CRM-стратегій у підприємствах торгівлі(Хмельницький національний університет, 2015) Краснокутська, Наталія Станіславівна; Тихонченко, Руслан Сергійович; Одарченко, Андрій МиколайовичУ статті визначено особливості стратегічного аналізу під час формування клієнт-орієнтованих стратегій у торговельних підприємствах. Розроблено систему кількісних показників оцінки готовності торговельних підприємств до впровадження CRM-стратегій за проекціями стратегічного аналізу: клієнтською, ціннісною та каналами продажів. За результатами апробації розробленої системи показників визначено переваги та слабкості торговельних підприємств різних розмірів і форматів, які становлять основу для вибору клієнт-орієнтованих стратегічних альтернатив.Публікація Інтернет-торгівля як ключовий інструмент розвитку галузі еко-продукції в Україні(НТУ "ХПІ", 2015) Кітченко, Олена Миколаївна; Костенко, Тетяна Вячеславівна; Пригоров, Сергій ГеннадійовичУ статті розглядаються питання пов’язані з перспективами збуту еко-продукції на вітчизняному ринку непродовольчих товарів. Досліджується ефективність інтернет-торгівлі як одного з найперспективніших каналів збуту еко-продукції в Україні. Проводиться стислий огляд інтернет-аудиторії в Україні, а також огляд інтернет-магазинів еко-продукції, надаються їх основні переваги та недоліки. Проводиться аналіз контенту найбільш відвідуваних українських інтернет-магазинів еко-продукції. Надаються аргументи щодо застосування інструментів SEO оптимізації.Документ Анализ механизмов реализации производственно-сбытовой деятельности промышленного предприятия(НТУ "ХПИ", 2015) Клочко, Юрий Александрович; Камчатная-Степанова, Екатерина Валерьевна; Сикетина, Наталья ГеннадиевнаВ статье рассматриваются принципы и необходимость использования системно-синергетического похода в сфере анализа производственно-сбытовой деятельности производственного предприятия. Дана характеристика системного похода в нелинейной бреде и синергетического похода. Выработаны теоретические и методологические основы анализа механизмов реализации производственно-сбытовой деятельности отечественного промышленного предприятия. Рассмотрены особенности отечественного рынка сырья. На основе результатов анализа фактически сложившейся в Украине системы сбыта материалов выделены особенности механизма формирования структуры сбыта и каналов товародвижения на рынке продукции промышленности.